۱۰۱۶۷۹۴
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

ساخت مرکز ایزوله در بهشت زهرا

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از دستور شهردار تهران برای ساخت مرکز ایزوله بهشت زهرا (س) خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از دستور شهردار تهران برای ساخت مرکز ایزوله بهشت زهرا (س) خبر داد.

سعید خال در مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس بهشت زهرا گفت: به مناسبت پنجاهمین سالگرد تأسیس بهشت زهرا (س) برنامه‌های متنوعی از جمله رونمایی از چند جلد کتاب و انتشار تمبر سراسری در نظر داشتیم؛ اما به علت شیوع کرونا لازم دیدیم که همه این مراسم‌ها لغو شود.

وی افزود: بهشت زهرا سالیانه ۶۰ هزار متوفی را پذیرش می‌کند که یک پنجم ظرفیت کشور است. ۱۰ میلیون کیلومتر ناوگان حمل متوفی ما سالیانه در کشور راه می‌رود و پنج میلیون کیلومتر در شهر تهران مأموریت انجام می‌دهد.

به گفته مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س)، تا امروز بالغ بر یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در سایت بهشت زهرا (س) پذیرش شده اند.

وی افزود: بهشت زهرا مدفن ۳۰ هزار شهید است که چهار هزار نفر آن‌ها شهدای گمنام و ۲۵۰ شهید مدافع حرم هستند. دو هزار و ۵۰۰ نفر از مشاهیر، نام آوران و بزرگان این سرزمین هم در بهشت زهرا دفن هستند.
خال افزود: نوسازی کامل آمبولانس‌های شهر تهران و داخل بهشت زهرا (س)، بازسازی پنج آرامستان تاریخی شهر تهران، مکان یابی آرامستان‌های شهر تهران، بزرگترین هوشمند سازی تاریخ بهشت زهرا، افتتاح ورزشگاه، حل مشکل قطعه هنرمندان و شهدای مدافع حرم از جمله پروژه‌های اجرا شده در دوره جدید مدیریت شهری برای بهشت زهرا (س) بوده است.

او تأکید کرد: در تمام این ۵۰ سال بهشت زهرا (س) در کنار مردم ما بوده و شاه بیت این غزل، کرونا است. کرونا بازتعریف جدیدی از بحران در بهشت زهرا (س) است. در کرونا بهشت زهرا واقعا پوست می‌اندازد و به یک چالاکی عظیم بدل می‌شود. کرونا یک بحران بی سابقه و غیر قابل تصور بود و همچنان ادامه دارد. در همین ایام آقای دکتر حناچی دستور ساخت مرکز ایزوله بهشت زهرا (س) را داد و بودجه آن دیده و نقشه‌های آن آماده شده و در مرحله اجرا قرار دارد.

بهشت زهرا از منظم‌ترین سازمان‌های شهرداری است

پیروز حناچی، شهردار تهران در این مراسم گفت: سازمان بهشت زهرا (س) یکی از منظم‌ترین و رضایت بخش‌ترین سازمان‌های شهرداری تهران بوده و نظرسنجی‌ها نیز تایید کننده همین موضوع است.

وی با قدردانی از فعالیت کارکنان این مجموعه گفت: کارمندان بهشت زهرا هر روز به مردمی که دچار مصیبت شده اند خدمات می‌دهند و در سخت‌ترین شرایط کشور و شهر تهران این سرویس‌ها قطع نشده و در موارد حاد محدود به حریم شهر تهران هم نبوده است. بیش از ۵۰ سال این خدمات ادامه داشته است.

حناچی ادامه داد: بهشت زهرا (س) یکی از منظم‌ترین و رضایت بخش‌ترین سازمان‌های شهرداری تهران بوده و نظرسنجی‌ها هم همین را نشان می‌دهد. از همه مهمتر اینکه مزین به عزیزانی است که پیش و پس از پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند و امام راحل که این شهیدان را در دل خودش جای داده است.

براساس گزارش «شهر»، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، علی اشراقی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی و احمد مسجدجامعی نیز حضور داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ******* shanjani ******

      .... لطفا".. به خاطر پنجاهمین سالگرد.تولد.. سازمان بهشت زهرا.. یک برنامه هنری.. درآنجا بر گزار کنید!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج