۱۰۱۶۹۴۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

منچستریونایتد در آستانه به خدمت گرفتن سانچو

هافبک انگلیسی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در آستانه پیوستن به شیاطین سرخ قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم: بر اساس ادعای نشریه انگلیسی «سان»، باشگاه منچستریونایتد در آستانه عقد قرارداد با جیدون سانچو قرار دارد و این بازیکن فصل آینده برای شیاطین سرخ به میدان خواهد رفت.

طبق این گزارش، این هافبک ۲۰ ساله می‌خواهد به تیم تحت‌هدایت اولگنار سولسشایر ملحق شود، از این‌رو دو باشگاه منچستریونایتد و بوروسیا دورتموند بر سر انتقال این بازیکن به اولدترافورد در حال مذاکره با یکدیگر هستند و طرفین در آستانه توافق نهایی برای انتقال این بازیکن به منچستریونایتد در ازای ۱۰۰ میلیون پوند هستند.

اولگنار سولسشایر، سرمربی نروژی شیاطین سرخ قصد دارد مثلث هجومی خود را با جذب جیدون سانچو و با وجود مارکوس رشفورد و میسون گرین‌وود تمام‌ انگلیسی کند.

مدیران باشگاه بوروسیا دورتموند نسبت به حفظ سانچوی ۱۹ ساله علاقه‌مند هستند اما نشریه آلمانی «بیلد» اخیراً گزارش داده بود؛ مسئولان باشگاه دورتموند با سانچو در سال ۲۰۱۸ توافقی داشته‌اند که در صورتی که این بازیکن در سال ۲۰۲۰ پیشنهاد مناسبی داشته باشد، بتواند سیگنال ایدوناپارک را ترک کند.

این هافبک ۲۰ ساله که بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ در رده‌های پایه برای منچسترسیتی بازی می‌کرد، در سال ۲۰۱۷ در ازای ۸ میلیون پوند به بوروسیا دورتموند پیوست و پس از حضوری کوتاه مدت در تیم دوم زردپوشان وستفالن بلافاصله در همان سال به تیم اول دورتموند راه یافت.

جیدون سانچو که تا سال ۲۰۲۲ تحت قرارداد دورتموند است و مورد توجه باشگاه‌های دیگری همچون چلسی، بارسلونا و رئال مادرید هم قرار دارد، این فصل در ۴۴ بازی، آمار ۲۰ گل زده و ۲۰ پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج