۱۰۱۷۰۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رشیدی: حمله استقلال بهتر از دفاع است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید در این فصل خط حمله استقلال عملکرد بهتری نسبت به خطوط دیگر این تیم داشته است.

ایسنا: منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره برد دیشب (جمعه) این تیم برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: عملکرد استقلال در نیمه اول چنگی به دل نزد اما در نیمه دوم کارهایی انجام دادند. تیم نسبت به بازی های قبلی کمی هماهنگ تر بود.

او ادامه داد: درگیر شدن بازیکنان استقلال با بیماری کرونا و تعطیلی تمرینات روی نتایج استقلال در بازی های قبلی تاثیر گذاشت و جلوی هماهنگ شدن بازیکنان را گرفت. البته چند تیم دیگر هم این مشکل را داشتند.

رشیدی اضافه کرد: من افکار مجیدی را می شناسم. او بیشتر روی جوان ها تکیه می کند تا برای آینده تیم مفید باشند و خیلی کم به اسامی توجه می کند. بعضی از مربیان کلا با اسامی کار دارند اما مجیدی اینطور نیست و دوست دارد تیمی جوان و آینده دار داشته باشد.

دروازه بان سال های دور استقلال درباره شوت های پرتعداد بازیکنان صنعت نفت و عملکرد حسین حسینی برابر آن ها گفت: دیروز، روز خوبی برای حسینی بود و چند واکنش خیلی خوب داشت. او توپ هایی را که می توانستند منجر به گل شوند دفع کرد. درباره شوت های پرتعداد حریف هم باید بگویم که ناهماهنگ بودن بازیکنان خط میانی یکی از دلایل آن بود. باز هم می گویم مشکلات مربوط به کرونا و همچنین مصدومیت و محرومیت بازیکنان از دلایل این ناهماهنگی است و ترکیب دائما تغییر می کند. استقلال بیشتر روی خط حمله اش حساب می کند که خیلی خوب بوده است. خط حمله استقلال خیلی برتر از خطوط دفاعی و میانی اش بوده است.

او در پایان گفت: اگر تیم مشکل نداشته باشد و تمرینات به طور منظم انجام شوند، قهرمانی در جام حذفی و قرار گرفتن بین چهار تیم بالای جدول در انتهای فصل دور از دسترس نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج