۱۰۱۷۰۱۳
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

مدافع، گلزن، پاسور؛ دانشگر یا آچار فرانسه؟

محمد دانشگر شب فوق العاده ای را در آبادان رقم زد.

ورزش سه: در ادامه رقابت های هفته ی بیست و پنجم لیگ برتر، استقلال توانست اولین برد خود در سال ۹۹ را کسب کند و در یک دیدار حساس و دشوار، در گرمای طاقت فرسای آبادان، سه امتیاز حساس را از چنگ شاگردان بهنام سراج درآورد.

در این مسابقه و در دقیقه ۳۰ استقلال در زمین خودش صاحب توپ بود که پاس بلند و ۳۰ متری زکی پور به درون محوطه ی جریمه صنعت نفت رسید. محمد دریس سنگربان نفت که برای دفع توپ از دروازه خارج شده بود، ناموفق عمل کرد تا محمد دانشگر مدافع پیش تاخته ی آبی ها با یک اثر گذاری فوق العاده روی توپ، دیاباته را با دروازه ی خالی روبرو کند و شیخ نیز قدر این فرصت را دانست تا استقلال را از حریف سخت کوشش پیش بیندازد.

نکته ی جالب این گل، جلو آمدن دانشگری بود که خط دفاع استقلال را رها کرده و در حالی که تیمش در فاز حمله نبود، تا محوطه ی جریمه ی حریف جلو آمده بود و با یک پاس گل، شب خوبی را برای خودش و استقلال رقم زد. جالب اینجاست که دانشگر در دیدار با سایپا نیز پایه گذار تک گل تیمش بود. در دقیقه ۱۵ آن دیدار، دانشگر بازهم با رها کردن خط دفاعی، به کمک هم تیمی هایش در فاز حمله پیوست و پس از اینکه پشت به دروازه ی سایپا داشت، پاس آرش رضاوند را دریافت کرد و با یک پاس تک ضرب، مسعود ریگی را در موقعیت شوت زنی قرار دارد و ضربه ی زیبای ریگی نیز درون دروازه ی سایپا جای گرفت.

اما عملکرد خوب دانشگر تنها به پاس گلش ختم نمی شود. مدافع استقلال در دیدار دیشب ۴ نبرد هوایی موفق داشت که مانع از سرزنی مهاجمان صنعت نفت شد. دانشگر در طول بازی دیشب، با ۵ قطع توپ، ۲ دفع توپ و ۲ تکل موفق آمار خوبی را از خود بجای گذاشت تا بهترین بازیکن استقلال در دیدار مقابل صنعت نفت لقب بگیرد. همچنین در این دیدار، ۷۶ درصد از پاس های مدافع استقلال بدرستی به مقصد رسید.

به نظر می رسد دانشگر بازی به بازی پخته تر و با تجربه تر عمل می کند. بازیکنی که هم در فاز دفاع و هم در فاز حمله به خوبی عصای دست سرمربیان استقلال شده است. او در این فصل ۴ بار برای استقلال موفق به گلزنی شده که برای یک مدافع، آمار فوق العاده و جالب توجهی است.

مدافع، گلزن، پاسور؛ دانشگر یا آچار فرانسه؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوش اخلاقی را هم به صفات ایشون اضافه میکردید.

    • بدون نام

      حرف نداری

    • آبی دل

      عشقی تو پسر

    • جواد

      خخخخخخخخ

    • محمود

      خوبه خالکوبیهاشم پوشاندین که معلوم نباشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج