جاباما
۱۰۱۷۱۶۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

شنا در محدوده‌های ممنوعه تهران، ۳ فوتی داد

مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای تهران گفت: روز گذشته سه جوان بر اثر شنا در کانال آبیاری و سد و رودخانه های استان تهران جان خود را از دست دادند.

ایرنا: مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای تهران گفت: روز گذشته سه جوان بر اثر شنا در کانال آبیاری و سد و رودخانه های استان تهران جان خود را از دست دادند.

محمد شهریاری روز شنبه اظهار داشت: یک نفر در سد لتیان، یک نفر در رودخانه جاجرود و یک نفر در شبکه آبیاری و زهکشی دشت ورامین غرق شدند.

وی افزود: نیروهای گشتی شرکت آب منطقه ای روز گذشته به جوانانی که قصد شناکردن در شبکه آبیاری ورامین را داشت هشدار داده بودند.

مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای تهران با بیان اینکه مردم هشدار ها و علایم شنا ممنوع را جدی بگیرند گفت: در مناطق و محدوده های شنا ممنوع تابلوها و بنرهای هشدار نصب شده است که بی توجهی به این علائم ها حادثه می آفریند.

وی از مردم درخواست کرد: با وجود گرمی هوا و وسوسه شدن برای آبتنی، به جد از شنا کردن در تاسیسات آبی و رودخانه های این استان اجتناب کنید زیرا این مکان ها مناسب برای تفریح و شنا نیست.

شهریاری خاطر نشان کرد: دریاچه سدها به خاطر نوسانات دمایی و لایه بندی حرارتی در عمق های پایین ،جریان های زیرسطحی، باتلاقی بودن کف و بستر سواحل دریاچه بدلیل نشست رسوبات ، در وضعیت ناشناخته قرار دارند و برخلاف ظاهر آرام دریاچه و مخزن سدها، شرایط در داخل آب به مراتب بسیار خطرناک تر از دریاهای مواج می باشد.

از ابتدای امسال تا پایان خرداد ۹ نفر در کانال ها و سدهای تحت پوشش این شرکت غرق شده اند که با درنظر گرفتن غرق شدگان در رودخانه کرج این آمار به بیش از ۲۰ نفر می رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهار

      چقدر این روزها خبرغرق شدن زیاد شده خدایا خودت رحم کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج