۱۰۱۷۳۳۹
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

نرخ دلار مهم‌تر است یا تبریک تولد فرزند یک نماینده؟

ضمیمه طنز روزنامه شهروند، با اتفاقات روزهای اخیر از مدیرت بحران در تهران تا نرخ دلار و تبریک به یک نماینده بابت بچه‌دار شدن، در قالب پیام‌های ارسالی خوانندگان شوخی کرده، که با هم می‌خوانیم.

روزنامه شهروند - وحید میرزایی: ضمیمه طنز روزنامه شهروند، با اتفاقات روزهای اخیر از مدیرت بحران در تهران تا نرخ دلار و تبریک به یک نماینده بابت بچه‌دار شدن، در قالب پیام‌های ارسالی خوانندگان شوخی کرده، که با هم می‌خوانیم.

بابک از تهران: «می‌خواستم از طریق روزنامه شما یک تشکر ویژه داشته باشم از رئیس سازمان مدیریت بحران کشور که این‌قدر به فکر مردمند. چند روز پیش شنیدم که گفتند «برای زلزله بالای ٧ ریشتری در تهران مشکل قبر داریم.» واقعا کجای دنیا همچین مسئولایی داره که حتی به فکر بعد از مرگ شهروندان هم باشند؟

نهایت کاری که کشور‌های دیگه می‌کنند اینه که سعی می‌کنند ساختمان‌ها رو مقاوم بسازند، شهرسازی روی گسل انجام ندن یا فوقش اگه زلزله اومد بتونن ظرف یکی دو ماه مشکلات مردم زلزله‌زده رو حل کنند. اما این اظهار نظر رئیس سازمان مدیریت بحران نشون داد چه مسئولان وظیفه‌شناسی داریم که چند گام از همه دنیا جلوترند. حتی به این فکر می‌کنند که اگه مردیم قبر برامون آماده باشه و بعد از مرگ نخوایم تو اون شرایط سخت نداشتن جون در بدن، بدویم دنبال دو متر قبر.»

نرخ دلار مهم‌تر است یا تبریک تولد فرزند یک نماینده؟

نسترن از اصفهان: «ضمن آرزوی موفقیت برای مجلس جدید خواستم از همین‌جا به دنیا اومدن سومین فرزند یکی از نمایندگان مجلس رو خدمت تمام مردم ایران، مردم کشور‌های همسایه خصوصا خاورمیانه، مردم دنیا، رئیس مجلس، رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزارت بهداشت، وزارت دفاع، استانداران، فرمانداران، بخشداران، حتی اون کارمند زحمتکش شهرداری تبریک بگم. واقعا دل ملتی شاد شد با این اتفاق مثبت. ما که تو پوست خودمون نمی‌گنجیم از این اتفاق داریم از پوستمون می‌پاشیم بیرون.»

مجتبی از اهواز: «خواستم از مسئولینی که آمار کاهش تورم و رشد اقتصادی رو اعلام میکنن تشکر کنم. واقعا دستشون درد نکنه. ما کاملا این کاهش تورم و رشد اقتصادی رو از داخلمون احساس کردیم. حالا یه سری از مسئولان به علت حجب و حیا و بزرگ‌منشی‌شون شکسته‌نفسی کردند و بقیه دستاورد‌ها رو نگفتند که بنده به تعدادی از اون‌ها اشاره می‌کنم. در سال ٩٨ نرخ فلاکت ٨٠‌درصد کاهش یافت و قدرت خرید مردم ٩٥‌درصد افزایش پیدا کرد. نرخ بیکاری ٧٠‌درصد کاهش و ارزش پول ملی ٩٠‌درصد افزایش یافت. در حوزه رفاه اجتماعی، سطح رفاه مردم ٧٥‌درصد افزایش پیدا کرد؛ به طوری که مردم همین‌جور در رفاه غوطه می‌خوردند و بیخودی از زندگی لذت می‌بردند. به هر حال مردم باید قدر چنین مسئولانی را بیشتر بدانند.»

هرمز از کرج: «می‌خواستم انتقادی بکنم به مسئولان که در بحث کرونا همه تقصیر‌ها رو متوجه مردم می‌دونند. در حالی من تو جامعه می‌بینم همه مردم رعایت می‌کنند. حتی در کوچک‌ترین موارد؛ مثلا من دیدم آقایی در فروشگاه با دستکش خرید می‌کرد و حتی موقع حساب‌کردن دستکشش رو در نیاورد. کارش که تموم شد، چون دستش پر بود، دستکش رو با دندونش درآورد. یا خانمی با رعایت کامل مسئولیت اجتماعی وقتی خواست سرفه کنه، چون دستمال نداشت، حاضر نشد جون مردم رو به خطر بندازه و فقط توی صورت همسرش سرفه کرد. اینه که خواستم بگم مردم کاملا بهداشت رو رعایت می‌کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کارتون جالب بود،بازهم ازنظرات مردم بذارید

      پاسخ ها

      • امیر

        بنده از ته دلم به ان نمایند محترم بخاطر فرزند سومش تبریک عرض میکنم خداوند هم شما وهم فرزندانتان را در پناهش حفظ کند انشاالله .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج