۱۰۱۷۴۷۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

هازارد: این بدترین فصل تمام فوتبالم بود

ادن هازارد نتوانست در اولین فصل حضورش در رئال انتظارات را برآورده کند و خودش هم به این مساله اذعان دارد.

ورزش سه: ادن هازارد تابستان گذشته با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۱۰۰ + ۳۰ میلیون یورو از چلسی به رئال پیوست. او دو ماه برای اولین بازی رسمی خود در لالیگا انتظار کشید چرا که هم مصدوم بود و هم کمی اضافه وزن داشت.

ستاره بلژیکی دقیقا زمانی که در حال بازگشت به روزهای اوجش بود، در بازی برابر پی اس جی در نوامبر ۲۰۱۹ مصدوم شد و سه ماه به دور از میادین ماند. او در بازگشت بار دیگر از ناحیه مچ پا مصدوم شد و این بار تن به جراحی دهد. وقفه لالیگا به دلیل شیوع کرونا به هازارد اجازه داد رئال را در ۱۱ بازی پایانی همراهی کند اما بازهم کیفیت دوران حضورش در چلسی را نشان نداد.

هازارد در تمام فصل تنها یک گل برابر گرانادا به ثمر رساند ولی با رئال قهرمان لالیگا و سوپرکاپ اسپانیا شد.

او در مصاحبه با "Franceinfo" گفت:« از لحاظ تیمی توانستیم فاتح لالیگا شویم ولی بدون شک این بدترین فصل تمام دوران فوتبالم بود.»

هازارد در مورد زیدان گفت:« به عنوان بازیکن او بهترین دنیا بود و به عنوان مربی نیز در همین چند سال نشان داده که چه کیفیتی دارد و از بهترین های دنیاست. مربیگری زیدان هم مثل فوتبالش است. او به بازیکنانش اعتماد می کند و همه نیز به او و ایده هایش اطمینان دارند. زیدان ساده و درست حرف می زند یعنی دقیقا زمانی که باید و در جای درستش نکات را گوشزد می کند. این رمز موفقیت اوست.»

مصاف با سیتی در لیگ قهرمانان:« از هر نظر فصل عجیبی بوده ولی خوشبختانه توانستیم قهرمان لالیگا شویم. فصل می تواند حتی از این هم بهتر شود اگر بتوانیم سیتی را حذف کنیم و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برویم. بازی رفت را در برنابئو باخته ایم و سیتی هم تیم بسیار خوبی است ولی ما رئال هستیم و وقتی پیراهن این باشگاه را به تن می کنید، باید در هر مسابقه و در هر تورنمنتی به پیروزی و قهرمانی فکر کنید.»

فرانسوی های رئال:« بنزما فوق العاده انسانی سمپاتیک و دوست داشتنی است و از لحاظ فنی هم نیاز به تعریف ندارد. او امسال بار دیگر ثابت کرد که در پست خودش بهترین است. رافا واران هم بدون شک از بهترین مدافعان میانی دنیاست. من کنار جان تری و ونسان کمپانی بازی کرده ام ولی واران با اینکه فقط ۲۷ سال دارد، ولی جزو بهترین هاست. زوج او و سرخیو راموس در دفاع استثنایی است. فرلاند مندی هم ثابت کرد چرا رئال او را جذب کرده. او ارزش هایش را به خوبی نشان داد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا تو باشی به خاطر پول، چلسی رو ترک نکنی، فکر کردی تو رئال چه خبره؟ تو چلسی می موندی خیلی موفق تر بودی، چلسی به تو خیلی نیاز داشت، ولی رئال برای جانشینی رونالدو تو رو انتخاب کرد، که بسیار احمقانه بود، پست تو هافبک هجومی هست، رئال هم نا دات بخواد هافبک داره، رئال احتیاج با تمام کننده خیلی قوی مثل امپابه داره، نه تو، تو متعلق چلسی بودی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج