۱۰۱۷۴۹۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

پژوهشگاه فضایی مرجع ثبت اختراعات نانو شد

پژوهشگاه فضایی ایران مرجعیت داوری ثبت اختراعات در حوزه فناوری نانو را از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، کسب کرد.

خبرگزاری مهر: پژوهشگاه فضایی ایران مرجعیت داوری ثبت اختراعات در حوزه فناوری نانو را از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، کسب کرد.

هادی رضائی معاون پژوهش و فناوری این پژوهشگاه در این باره گفت: با تلاش محققان و پژوهشگران و پیگیری مستمر پژوهشگاه فضایی ایران، مرجعیت داوری ثبت اختراعات در حوزه‌های مختلف فناوری نانو از مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اخذ شد.

وی تشریح کرد: پیرو استعلام توانمندی‌های پژوهشکده سامانه‌های حمل و نقل فضایی پژوهشگاه فضایی ایران در حوزه فناوری نانو و رایزنی‌های انجام شده توسط اداره تجاری‌سازی پژوهشگاه با مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، پژوهشگاه فضایی ایران موفق به کسب مرجعیت داوری ثبت اختراعات در حوزه فناوری نانو شد که این موضوع سبب افزایش مشارکت و نقش پژوهشگاه در تثبیت مالکیت فکری و همچنین به‌روزرسانی دانش پژوهشگران پژوهشگاه در این حوزه خواهد شد.

رضایی در خصوص توانمندی‌های پژوهشکده سامانه‌های حمل و نقل فضایی در حوزه نانو گفت: در این پژوهشکده فعالیت‌های زیادی در زمینه فناوری نانو انجام شده است که از آن جمله می‌توان به تولید کاتالیست تجزیه پراکسید هیدروژن، کاتالیست تجزیه هیدرازین، تولید انواع محصولات نانو ساختار و نانو الیاف‌، پوشش‌دهی و مهندسی سطح، نانو کامپوزیت و فناوری ایروژل اشاره کرد.

معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران افزود: در سال‌جاری، پیگیری مرجعیت داوری در سایر حوزه‌های خاص علوم و فناوری‌، با مشارکت پژوهشگران پژوهشگاه فضایی ایران در دستور کار اداره تجاری‌سازی این معاونت قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج