جاباما
۱۰۱۷۵۶۱
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

آخرین وضعیت پرونده اتوبوس دانشگاه آزاد

وکیل شاکیان پرونده حادثه اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات در خصوص آخرین وضعیت این پرونده گفت: روز اول مردادماه سال جاری دومین جلسه رسیدگی به پرونده یاد شده در دادگاه تجدید نظر برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس: حسام نواب صفوی، وکیل شاکیان پرونده حادثه اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات در خصوص آخرین وضعیت پرونده حادثه اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات بیان کرد: پس از صدور رأی از سوی دادگاه بدوی، پرونده با اعتراض دانشگاه آزاد اسلامی به دادگاه تجدید نظر رفت و دوازدهم اسفندماه سال گذشته اولین جلسه دادگاه تجدید نظر در شعبه ۶۹ دادگاه تجدید نظر به ریاست قاضی فتاح برگزار شد.

وکیل شاکیان پرونده حادثه اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وکلای دانشگاه آزاد اسلامی طولانی صحبت کردند و جلسه بیش از یک ساعت طول کشید؛ لذا فرصتی برای شاکیان و وکیل برای ارائه توضیحات وجود نداشت در نتیجه مقرر شد جلسه‌ای صرفا برای صحبت شکات تعیین شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا روز اول مردادماه سال جاری دومین جلسه رسیدگی به پرونده یاد شده در دادگاه تجدید نظر برگزار خواهد شد

نواب صفوی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در مورد اتوبوس بین پرسنل و دانشجوها تبعیض انجام داده است، اظهار کرد: در این خصوص دو استفتاء از آیات عظام مکارم شیرازى و علوى گرگانى در همین مورد گرفته شده که در پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی آمده‌است: لازم است برای تردد دانشجویان وسایلی که تأیید فنی و... را داراست در نظر گرفته شود و اگر مسوول مربوطه در انجام وظایف محوله کوتاهی و سهل انگاری کرده، لازم است مطابق قوانین با او برخورد شود.

آخرین وضعیت پرونده اتوبوس دانشگاه آزاد

وکیل شاکیان پرونده حادثه اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات همچنین در خصوص پاسخ آیت‌الله علوی گرگانی در مورد استفتاء انجام شده گفت: در پاسخ ایشان نیز آمده‌است: هر گونه تبعیض غیر عادلانه در اسلام نفی شده‌است و لازم است در جامعه اسلامی از این‌گونه مسائل دوری شود.

آخرین وضعیت پرونده اتوبوس دانشگاه آزاد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا هرچی بود تموم شد رفت. همه فراموش کردن. چرا دوباره این داستانو زنده میکنین.حالا چندتا ادم مردن دیگه اتفاق خاصی که نیوفتاده. اون موقع نمیمردن میرفتن توی تظاهرات و اغتشاشات میمردن.یا کرونا میگفتن میمردن

    • بدون نام

      هیچی جای خودش نیست این وکیله یا بازیگره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج