جاباما
۱۰۱۷۵۷۳
۱۳ نظر
۵۰۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
پ

جزئیات تازه از پرونده جاسوس سیا و موساد

براساس تازه ترین اطلاعات به دست آمده محمود موسوی مجد جاسوس متصل به دو شبکه سیا و موساد، در قبال دریافت پول اقدام به جاسوسی می کرده است.

خبرگزاری فارس: ۲۰ خرداد امسال بود که غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا در بخشی از نشست خبری خود، اعلام کرد اخیرا فردی به نام سید محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم که هم به سرویس موساد و هم به سرویس سیا وصل شده بود و در قبال اخذ دلار‌های آمریکایی، در حوزه‌های مختلف امنیتی اطلاعاتی را جمع آوری و در اختیار سرویس بیگانه قرار داده بود. یکی از اتهامات این فرد اعلام محل تردد و اسکان سردار شهید سلیمانی و برخی فرماندهان نظامی در ادوار مختلف به سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد بود که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شد.

همان زمان قوه قضاییه در تشریح بخشی از پرونده قضایی وی زمان بازداشت جاسوس مورد اشاره را هجدهم مهرماه ۹۷ اعلام کرد که از ابتدای بازداشت تاکنون آزاد نشده است.

جزئیات تازه از پرونده جاسوس سیا و موساد

همچنین مشخص شد تمام مراحل قضایی پرونده جاسوس سیا و موساد مدت‌ها قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی انجام شده است و پرونده وی ارتباطی با اقدام تروریستی دولت امریکا در به شهادت رساندن فرمانده سپاه قدس ندارد.

بلافاصله پس از اعلام خبر تأیید حکم اعدام موسوی شایعاتی درباره پرونده این فرد مطرح شد که در یکی از شایعات منتشره از سوی یکی از رسانه‌های ال سعود موسوی مجد فردی مرتبط با یکی از اماکن مقدسه معرفی شده است این در حالی است که جاسوس سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد، هیچ ارتباطی با اماکن مقدسه نداشته است.

همچنین بر‌خلاف آنچه در برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی می‌شد، وی نظامی یا پاسدار نبوده است و همچنین جزو نیروهای بسیجی که به‌صورت داوطلب عازم سوریه می‌شدند هم نیست بلکه خانواده او پیش از انقلاب از ایران خارج شده‌اند و موسوی مجد بزرگ‌شده کشور سوریه است.

وی در سوریه با برخی مستشاران ایرانی ارتباط می‌گیرد و به‌عنوان مترجم مشغول به کار می‌شود و اطلاعاتی را که از این طریق به‌دست می‌آورد به سرویس اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا می‌فروخت. او در قبال این اطلاعات حقوق ماهانه از این سرویس‌ها دریافت می‌کره است.

عکس ها و فیلمهای بدست آمده از وی نشان می دهد وی بر خلاف ویژگی های ظاهری خود که چهره ای مذهبی از خود به نمایش می گذاشته است به شدت گرایش به ماری جوآنا و مشروبات الکلی داشته است و عمده وقت خود را در کاباره های لبنان صرف می کرده است.

وی در اعترافات خود میل به زندگی لاکچری و (عیاشی) را عامل اصلی ارتباط با شبکه های جاسوسی بیان کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اووف

    • شهروند ساده

      باور کنیم ؟؟؟؟؟یا به خوردمون میدین ؟؟؟؟

    • بدون نام

      سید موسوی مجد اسم کاملش رو بزار بهترینها

    • بدون نام

      هرچه بیشتر رفوه کنید لکه اش بیشتر پیداست

    • بدون نام

      پس ما داریم کمک میکنیم به کاباره های لبنان

    • بدون نام

      چرا دماغش کجه

    • کهنه سرباز

      این جاسوس رابایداعدام کرد

    • پدرام

      هنوز دیگه چقدر از اینها تو مسئولان دولتمردان وتیم خارجه! هست!

    • simaert

      چشمتون روشن، بالآخره خودتون اظهار کردید که تو لبنان کاباره و عیاشی هم وجود داره، شماها همش دم از حزب آله لبنان می‌زنید، مگه آدم قحطی بود که ایشون رو آوردید و دیلماج کردین

    • بدون نام

      بازهم جاسوس هست وهوشیارباشید!

    • سارا

      البته من فکر میکنم بیشتر برادران به شدت میل به کاباره های لبنان دارن ؟ وگرنه این همه ابراز محبت به لبنان عجیبه

    • خانواده شهید

      خدایا این بی شرف چه دلی داشت فرمانده دلیر حامی مستضعفان ضد داعش و امنیت گشور مان را به ارملان اورد چطور ایشان به موساد فروخت مسولین باید ایشان اعدام کند یکماه ملای عام در معرص مردم بگذارند

    • هموطن

      بابا شماهم ببخشید خودتون به بیسوادی میزنید ما یک حزب داریم لبنان همه اون کشور که با قانون ما اداره نمیشه یکشور عربی خودمون خاکمون عشق بقیه روولللش فدای ایران زمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج