۱۰۱۷۵۸۰
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

پرسپولیس صدرنشین مقتدر پساکرونا!

فاصله تیم دوم با پرسپولیس از لحاظ کسب امتیاز، عدد ۵ است که نمایانگر قدرت این تیم و دلیل فاصله ایجاد شده در صدر جدول است.

ورزش سه: فاصله تیم دوم با پرسپولیس از لحاظ کسب امتیاز، عدد ۵ است که نمایانگر قدرت این تیم و دلیل فاصله ایجاد شده در صدر جدول است.

شاگردان یحیی گل محمدی با کسب چهار پیروزی متوالی پس از شروع دوباره لیگ نوزدهم، توانسته اند شرایط بسیار خوبی در جدول رده بندی به خودشان اختصاص دهند و قهرمانی چهارم آنها را از همین حالا می توان با عملکردی که نشا ن داده اند مسجل دانست.

پرسپولیس صدرنشین مقتدر پساکرونا!

اما نگاهی به رتبه دوم جدول رده بندی نشان از رشد قابل توجه پیکانی دارد که تا پیش از شروع لیگ، رتبه انتهایی جدول را پایین تر از شاهین بوشهر در اختیار داشت ولی در 4 بازی برگزار شده، 7 امتیاز کسب کرده که این تیم را از این حیث در رتبه دوم دوران پسا کرونا نشان می دهد؛ پیکان در ادامه مسابقات، رقابت بسیار تنگاتنگی برای ادامه بقا در لیگ برتر با تیم های ذوب آهن، گل گهر، سایپا و .. در پیش خواهد داشت.

از نکات دیگر این جدول می توان به افت محسوس شاگردان امیرقلعه نویی اشاره کرد؛ سپاهان که تا پیش از تعطیلی لیگ یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می رفت، با حاضر نشدن در دیدار مقابل پرسپولیس و متعاقب آن تساوی مقابل ذوب آهن، اختلافی 7 امتیازی در جدول رده بندی با پرسپولیس پیدا کرد که این اختلاف امتیاز با دو تساوی و یک شکستی که در شروع دوباره رقابت ها در کارنامه این تیم ثبت شد، سبب شده تا طلایی پوشان در رتبه هفتم جدول رده بندی در دوران پسا کرونا قرار بگیرند. سپاهان در جدول کلی رقابت ها نیز این هفته جایگاه دومی خود را پس از مدت ها حضور در این رتبه، به تراکتور داد و حالا شرایط سختی برای کسب سهمیه آسیایی نیز پیدا کرده است.

این تغییرات را می توان مهم ترین تغییرات جدول پس از شروع دوباره بازی های لیگ برتر در دوره نوزدهم قلمداد کرد؛ دوره ای که بیماری کرونا باعث ایجاد وقفه در مسابقات نه تنها در لیگ ایران که در تمام رقابت های ورزشی دنیا شده و یکی از عجیب ترین برهه های تاریخ را رقم زده است.

در سایر نقاط جدول شاهد تغییرات محسوسی نیستیم و تیم ها تقریبا با حفظ همان جایگاه قبلی در حال تلاش برای بهبود جایگاه خود هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      مگه‌یاددتون رفته لنگیا یواشکی تمرین میکردن

    • بدون نام

      پرسپولیس قهرمان پسا سلطانی فر هست نه پسا کرونا

      لیگ فوتبال ایران مهندسی شده است و سلطانی فر پولیس تمام فکرش قهرمان کردن پرسپولیس و نابودی کامل استقلال و تیمهای دیگر است

    • hamid

      جمع کنین تو روخدا

    • بدون نام

      زاررررت

    • مغز مداد

      برای سلامتی تیم های داوری صلوات بیستم رو جلی تر ختم کن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج