جاباما
۱۰۱۷۶۰۳
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

نماینده بابلسر:

تلفات روزانه کرونا از جنگ تحمیلی بیشتر است

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با انتقاد از عدم عضویت نمایندگان مجلس در ستاد ملی مقابله با کرونا تاکیدکرد که باید نمایندگانی از مجلس به ویژه کمیسیون بهداشت در این ستاد حضور مستمر داشته باشند و بر نحوه تصمیم‌گیری‌ها و اجرای برنامه‌ها نظارت کنند.

ایلنا: علی اصغر باقرزاده در تشریح نشست امروز ( یک‌شنبه ۲۹ تیرماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: بخش اول جلسه امروز کمیسیون بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور بود. متاسفانه آمار مرگ و میر مبتلایان به کرونا رو به افزایش بوده و میزان تلفات ناشی از آن به صورت روزانه بیش از شهدای کشور در جنگ تحمیلی است. همچنین درخصوص صحبت‌های غیرعلمی روز گذشته رئیس جمهور مبنی بر ابتلای ۲۵ میلیون نفر به کرونا در کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفت، از این رو از مسئولان کشوری درخواست می‌کنیم که آمارهای مربوط به کرونا را با دقت بیشتری اعلام کنند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم، گفت: متاسفانه مجلس و به ویژه کمیسیون بهداشت هیچ عضوی نه تنها در ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا کشور ندارد بلکه در کمیته‌های مربوط به کرونا وزارت بهداشت هم عضوی ندارد تا بتواند بیشتر کمک‌رسان دولت در امر مبارزه با این ویروس باشد. حضور اعضای کمیسیون بهداشت در ستاد مبارز با کرونا می‌تواند ضمن نظارت بر تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ها به شناخت بهتر تهدید‌ها و نقاط ضعف‌ حوزه سلامت و کسب آمارها و اطلاعات کامل‌تر مجلس در خصوص این بیماری کمک کند تا مجلس هم با ارائه راهکارها و تنظیم قوانین مورد نیاز در جهت قطع زنجیره انتقال و پیشگیری از ابتلا به کویید--۱۹، وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا را یاری کند. از طرفی با توجه به پیگیری‌های دکتر قالیباف و صحبت‌های مقام معظم رهبری انتظار داریم حداقل دو نماینده مجلس در ستاد مبارزه با کرونا وزارت بهداشت و ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا کشور حضور داشته باشند.

نماینده بابلسر در مجلس شورای اسلامی به ضرورت اجرای دستورالعمل‌‌های ستادملی مبارزه باکرونا به منظور پیشگیری از ابتلا تاکید کرد و ادامه داد: در این جلسه مجدداً بر رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم اعم از حفظ فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک با هدف پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا تاکید شد. همچنین دولت هم باید به وظایف خودش در این خصوص به خوبی عمل کرده و ضمن پرهیز از موازی کاری، تمامی مصوبات و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا را اجرایی کند. از طرفی مقرر شد گروه هم اندیشی با مدیریت مسعود پزشکیان جهت بررسی راهکارهای مبارزه با کرونا تشکیل شده تا پس از ارائه گزارش به کمیسیون تصمیم‌های بعدی گرفته شود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان گفت: دستورکار دوم کمیسیون استماع گزارش رئیس سازمان پزشکی قانونی بود. عباس مسجدی آرانی پس از توضیحاتی در خصوص در خصوص اقدامات صورت گرفته و برنامه های آتی آن سازمان، انتظارات خودش را از کمیسیون بهداشت برای پیش برد اهداف سازمان مطرح و با نمایندگان تبادل نظر صورت گرفت. همچنین مقرر شد سازمان پزشکی قانونی انتظارات خودش را از کمیسیون به صورت کتبی ارائه کند تا اعضا نیز بر اساس منابع موجود تا حد امکان سازمان پزشکی قانونی را یاری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ۰۰۰۰۰۰۰۰

      افراد بدون ماسک جریمه نقدی شوند

    • محمد

      خب فاتحه کشور خوندست

    • بدون نام

      وقتی قلیان سرا و باشگاه‌ها و مراسم عروسی و عزا و بنگاه‌ها دایر است از این بهتر نمی شود فرد کرونایی بعد از یک هفته استراحت به داخل مردم برمی‌گردد و دیگران را مبتلا می‌کند و کسی نیست که مانع او شود مطب‌ها پر از مریض است و اکثرا ماسک ندارند مغازه ها و پاساژها پر از آدم‌های بدون ماسک است و کسی نیست که با آنها برخورد کند

    • بدون نام

      تلفات کرونا کجا از تلفات جنگ بیشتره. پس جنگ را ندیدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج