۱۰۱۷۷۲۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

حرف برای گفتن زیاد داریم آقای اسکوچیچ

سرمربی تیم ملی باید بداند ما درباره واقعیت‌ها و حقایق یعنی درباره دنیای رئال حرف می‌زنیم نه دنیای ایده‌آل.

خبرورزشی: دراگان اسکوچیچ که بعد از اعلام نام‌های مختلف به یکباره از قوطی فدراسیون فوتبال درآمد و سرمربی تیم ملی شد (و حرف و حدیث‌های فراوانی درباره نحوه انتخاب او وجود دارد) دیروز در گفت‌وگویی اعلام کرد: «انتظار من از خودم خیلی بیشتر از صعود به جام جهانی است.»

سرمربی تیم ملی باید بداند ما درباره واقعیت‌ها و حقایق یعنی درباره دنیای رئال حرف می‌زنیم نه دنیای ایده‌آل. واقعیت این است که ما برای صعود به جام جهانی نیاز به سختکوشی و برنامه‌ریزی بسیار دقیق داریم. به اندازه کافی به دلیل اهمال و سوءمدیریت مدیران وقت فدراسیون فوتبال، زمان و امتیاز از دست داده‌ایم و دیگر جایی برای خطا و اشتباه نداریم. این‌ها حقیقت و واقعیت فعلی تیم ملی ماست که با وجود در اختیار داشتن بازیکنانی شایسته، صعودش به مرحله دوم مقدماتی جام جهانی هم به خطر افتاده است. مدیران وقت فدراسیون فوتبال ما به راحتی دست از کی‌روش کشیدند (که ما را به دو جام جهانی برد) و به ویلموتس رسیدند و به او آموختند که از فوتبال تهاجمی حرف بزند تا در پناه همین کلیدواژه، به محبوبیت برسند. آسایش آن‌ها تا بازی با کامبوج بود و بعد، حقیقت ویلموتس هم برای ما روشن شد.

حالا آقای اسکوچیچ (که فعلاً به شیوه انتخاب او کاری نداریم) سرمربی تیم ملی شده و باید بداند که واقعاً کار ما سخت است. او می‌گوید انتظارم بالاتر از صعود به جام جهانی است در حالی که هنوز یک تیم را هم به جام جهانی نبرده است. به این مورد هم فعلاً کاری نداریم. ما در شرایط کنونی، فقط و فقط تیم ملی ایران را می‌بینیم و صعود را می‌خواهیم. اگر تیم ملی به دور بعد رفت و به جام جهانی رسید، مرید شما می‌شویم، اما اگر خدای ناکرده این اتفاق نیفتاد حرف برای گفتن زیاد داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی پرسپولیسی سوادکوهی

      واقعاعجیبه فدراسیون فوتبال ووزارت ورزش اسکوچیچ راباکدوم رزومه موفق بعنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کردن که اون حرف مراحل بالاتر درجام جهانی میزنه ولی کاملامشخصه اصلانمی تونه تیموبه جام جهانی برسونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج