۱۰۱۷۷۳۱
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

دلیل افت تیم قلعه‌نویی چیست؟

سپاهان در شروع مجدد لیگ نتایج امیدوار کننده‌ای نگرفت تا جایی که امروز آنها روی کاغذ شانس قهرمانی را عملا از دست دادند.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال سپاهان یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی این فصل محسوب می‌شد، بعد از آغاز مجدد لیگ برتر نتایج ضعیفی گرفت و نه تنها شانس قهرمانی را از دست داد، بلکه حالا عملا شانس نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی اش هم کمرنگ شده است.

طلایی پوشان اصفهان که در هفته‌های اخیر پیروز شدن را فراموش کرده و امتیازات مهمی را مقابل حریفان چه در خانه و چه خارج از خانه از دست می‌دهند، در پایان هفته بیست و پنجم عملا به رده سوم جدول سقوط کردند و حالا همین جایگاه آنها را هم تیم‌های دیگر تهدید می کنند.

نتایج اخیر سپاهان که منجر به نا امیدی آنها از قهرمانی لیگ برتر شد، نارضایتی هواداران این تیم را به همراه دارد. با این که از ماه های گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی سرمربی طلایی پوشان در پایان این فصل به گوش می‌رسید، اما برخی خبرها حکایت از این داشت که در صورت قهرمانی آنها در لیگ برتر امکان تداوم حضور این مربی باتجربه در اصفهان وجود داشته باشد.

از سوی دیگر مدتهاست به صورت غیر رسمی از امیر قلعه نویی به عنوان یکی از شانسهای نیمکت استقلال برای فصل بعد یاد می‌شد که این موضوع هم با واکنش‌های متفاوتی از سوی هواداران این تیم مواجه شده بود.

نتایج هفته‌های اخیر تیم سپاهان که عملا شانس قهرمانی این تیم را از بین برد باعث شد تا سرمربی باتجربه آنها نه تنها از حداقل شانس برای ادامه همکاری با این تیم برخوردار باشد، بلکه عملا شانس خود را برای بازگشت به نیمکت آبی پوشان هم از دست بدهد.

قلعه نویی با این که سالهای اخیر در تکرار عناوین قهرمانی ناکام بوده، همچنان با کسب ۵ قهرمانی در لیگ برتر با استقلال و سپاهان پر افتخارترین مربی این مسابقات است. اما چنین به نظر می‌رسد او ناچار است فصل آینده شانس خود را با تیمی به جز آبی‌های تهران و طلایی پوشان اصفهان دنبال کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون‌حواس امیر پیش استقلال است

    • عاشق ایران و ایرانی

      کبر و غرور و من من کردن گروبان قندلی رییس بزرگ مافیا باعث افت سپاهان شده

    • عاشق ایران و ایرانی

      قهرمانیهای قندلی خیلی بوداره و یک روز گذشت زمان ثابت میکنه

    • مهیار

      پیش از کرونا بازیشون و با تیم حکومتی سه .هیچ کردن. دیگه انگیزه ای برای اون تیم که واسه قهرمانی می جنگید میمونه؟ زمان قطبی تو دوره احمدی نژاد هم وقتی فیفا شیش امتیاز از سوگلی حکومت کم کرد، سرباز احمدی رو علم کردن و پنج امتیاز از سپاهان کم کردن و نزاشتن قهرمان شه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج