۱۰۱۷۸۲۷
۱۴ نظر
۵۰۰۶
۱۴ نظر
۵۰۰۶
پ

مطهری: دوست دارم با گیتارم به تیم‌ملی بروم

مهاجم آماده این روزهای استقلال توانسته با نمایشی خیره‌کننده به امید اول آبی‌ها تبدیل شود و اکنون انگیزه بالایی برای دعوت به تیم ملی در صحبت‌هایش مشخص است.

ورزش سه: ارسلان مطهری که بارها از علاقه قلبی خود برای حضور در استقلال خبر داده بود، در نهایت در نیم فصل این فرصت بزرگ را به دست آورد تا پیراهن تیم محبوبش را بر تن کند. او خیلی زود پاسخ این اعتماد بزرگ را داد و در دربی نیز با دبل برابر پرسپولیس به محبوبیت بالایی بین هواداران دست یافت. او اکنون ماموریت پایانی خود با گیتارش را گلزنی برابر بحرین و عراق و موفقیت با پیراهن تیم ملی می‌داند و رویای خود را در این ارتباط دنبال می‌کند.

درباره بازی با نفت آبادان و سه امتیاز ارزشمندی که برابر حریف کسب کردید صحبت کن.

بازی سختی مقابل نفت آبادان داشتیم. آنها مهره خوبی دارند و بازی‌های آنها را آنالیز کرده بودیم. کمی بدشانسی داشتند و بعد از کرونا به نتیجه نرسیده بودند اما در کل آنها خوب هستند. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم و خودمان را در کورس سهمیه نگه داریم. در دمای ۴۵ درجه بازی کردیم و شانس آوردیم که شب بود! با تدابیر کادرفنی و تلاش بچه ها سه امتیاز را گرفتیم و در آینده قطعا این امتیاز به کارمان می آید.

در تیم شما هم موضوع مثبت شدن کرونا برخی بازیکنان جنجالی شد.

شرایط سختی قبل از بازی داشتیم. وقتی بازی‌ها شروع می‌شود همین می‌شود. یک مقدار برخی تیم‌ها درگیر کرونا می‌شوند و بعضی تیم‌ها به بازیکنان دیگر هم انتقال می‌دهند. فکر می‌کنم شرایط خطرناکی به وجود می آید. مشکلی نیست و ما برای هواداران‌مان می‌جنگیم. شرایط سخت بود و از طرفی کادرفنی می‌خواهد ترکیب بچیند و تدابیر خودش را در زمین پیاده کند و این اتفاقات پیش می‌آید و دچار مشکل می‌شود و حتی تیم دچار شوک می‌شود. اما خدا را شکر بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و به سه امتیاز رسیدیم.

وقتی خبر مربوط به کرونایی شدن برخی هم‌تیمی‌هایت را شنیدی احساست چه بود؟

مسلما نگران و ناراحت هم‌تیمی‌هایم بودم. ما مثل یک زنجیر هستیم که بهم متصل هستیم که برای موفقیت تلاش می‌کردیم. فرقی نمی‌کند کدام عضو تیم و هر کدام که درگیر این بیماری شود خانواده‌اش هم در خطر است. از طرفی هم من برای مصدومیتم در کلینیک حضور پیدا می‌کردم و بعد که متوجه این موضوع شدم خیلی ناراحت و نگران شدم. به بچه‌ها زنگ زدم و شرایط شان را پرسیدم. خدا را شکر که بچه‌ها سلامت هستند و خانواده‌شان در امان ماندند.

بعد از بازگشت دوباره از مصدومیت، بار دیگر شم بالای گلزنی خودت را نشان دادی و استقلال را به گل رساندی.

هر چه که هست همیشه گفتم لطف خداست. به عنوان شعار نمی گویم و واقعا لطف خداست. خدا را شکر می کنم و خوشحالم که می توانم به تیمم کمک کنم. دوندگی هم تیمی ها و شور و هیجان کادرفنی و نیمکت نشینان را می بینم به خودم می گویم نمی توانم ندوم و باید زحمت آنها را جبران کنم. خدا را شکر به کمک هم‌تیمی‌هایم توانستم گلی بزنم که فشار را در آن لحظات از تیمم کم کرد. بهرحال یک گل خیلی خطرناک بود و زدن گل دوم باعث شد تا خیال تیم راحت شود و فشار برداشته شد.

تصور اینکه بتوانی در آن فرصت کم برای تیم موفق به گلزنی شوی را داشتی؟

وقتی وارد زمین شد فقط به این فکر می کردم که بتوانم به تیم کمک کنم. هر بازی که تعویض می‌شوم هم به همین فکر می‌کنم. در یک صحنه هم آقافرهاد گفت که کمک هم بکن که رفتم به خط هافبک و دفاعی کمک کنم. رفتم عقب و همان لحظه در موقعیت ضدحمله قرار گرفتیم و خدا را شکر که استارت خوبی زدم و به نتیجه رسیدیم. خدا را شکر که زحمت بچه ها را به نتیجه رساندم.

با استارت 70 متری‌ات بارها با یوسین بولت مقایسه هم شدی.

مقایسه با یوسین بولت که یک جوک خنده دار است اما خدا را شکر که توانستم به تیم کمک کنم و ثمره آن به گل برای تیم تبدیل شد.

الان در کنار قایدی و شیخ دیاباته 9 گله هستید و عملکرد درخشانی از خط حمله استقلال شاهد بودیم.

مهدی و شیخ که از اول فصل در تیم بودند و دیدیم که چقدر با هم خوب و هماهنگ هستند. انفرادی هم خوب هستند. خدا به من لطف کرده که کنار آنها حضور دارم و من از کوچکتر از خودم از نظر سنی هم یاد می‌گیرم و اینکه خدا را شکر که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. اما این کافی نیست و باید در تمام بازی‌ها تمرکزمان را حفظ کنیم و به بهترین نتیجه برسیم.

با نمایشی که طی فصل جاری خصوصا در ذوب آهن و در ادامه استقلال داشتی، چقدر امیدواری بتوانی به تیم ملی دعوت شوی و کمک کنی؟

آرزوی هر بازیکنی است که در تیم ملی کشورش بازی کند. مطمئنا کار سختی در پیش دارم و خیلی خوب می دانم. چون از آن ور مهدی طارمی و سردار آزمون در تیم ملی حضور دارند و هم پستی من هستند. آرزوی هر بازیکن ایرانی است که در تیم ملی باشد و به آن فکر می‌کنم و تمام تلاشم را می کنم به آن برسم. امیدوارم اتفاقات خیلی خوبی بیفتد اما فعلا باید بازی های استقلال را پشت سر بگذاریم تا بعد ببینیم نظر سرمربی تیم ملی چیست.

فکر می‌کنی این شانس از سوی دراگان اسکوچیچ نصیب تو شود؟

آقای اسکوچیچ را همه در فوتبال ایران می‌شناسند. در فولاد و صنعت نفت خیلی خوب کار کرد و شناخت کافی از لیگ ایران و بازیکنانش دارد. در بازی‌ها حضور می‌یابد و آنالیز خوبی دارد. حتی در بازی آسیایی ما مقابل الاهلی هم حضور پیدا کرده بود و خیلی پیگیر بازی‌هاست. من احساس می کنم می تواند یک تیم ملی خوب را جمع کند و نتیجه خوبی بگیرد.

باخت بدی به بحرین و عراق داشتیم و وضعیت بدتری برای صعود داریم. فکر می‌کنی بتوانی در خط حمله ایران در صورت دعوت گلزنی کنی و شانس صعود را افزایش دهی؟

دوست دارم اینطور سوال تان را جمع بدهم؛ در تیم ملی فورواردهای خیلی خوبی داریم. عملکردشان را می بینیم و اگر من دعوت شوم تمام تلاشم را می کنم به تیم کمک کنم. نتیجه گرفتن و موفقیت تیم منوط به موفقیت ما هم هست. اگر خدا لطف کند و دعوت شوم مطمئنا تمام تلاشم را می کنم تا هر چقدر بازی کنم برای تیم ملی مفید باشم. مسلما این یک رویای بزرگ برای هر بازیکنی است که برای تیم ملی کشورش گل بزند و چه بهتر که آن گل یک اتفاق بزرگ را در پی داشته باشد. امیدوارم شانس دعوت را داشته باشم و بتوانم خصوصا مقابل این دو تیم شرایط خوبی برای تیم ملی داشته باشم و باعث خوشحالی مردم کشورم در این روزهای سخت شوم و برای این هدف طی بازی‌های باقی مانده تلاش خواهم کرد تا نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم.

پس باید منتظر باشیم تا ارسلان مطهری گیتار و شادی گل جالب توجه خود را به اردوی تیم ملی ببرد و برابر عراق و بحرین بدرخشد؟

گیتار را با خودم می ببینم و تمام تلاشم را می کنم تا برای تیم ملی مفید باشم و همانطور که گفتم امیدوارم در فرصت باقیمانده بتوانم با عملکرد خوبم ابتدا در تیم استقلال نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم و بعد هم انشاالله شادی گل مقابل عراق و بحرین.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      گیتار بیار جشن پرسپولیس یه حالی کنیم

    • بدون نام

      انشاالله

    • بدون نام

      آرزو بر جوانان عیب نیست هروقت سرمربی دوپینگی شما سرمربی تیم ملی شد تو را بیکس تیم ملی میکنه

      پاسخ ها

      • سهند

        بیکس خخخخخخخخخخخخ
        لنگی فیکس، چرا آخه

    • بدون نام

      با نی بری بهتر است

    • بدون نام

      جوگیر نشو بچه جان. تیم ملی واسه تو خیلی زوده.

    • بدون نام

      این گیتارتو بردار بیار برا قهرمانیمون بزن پوکر سوزش

    • قرمزته

      گیتار ت کوک کن برا جشن پوکر

    • بدون نام

      هر جا میخای بری سفر! گیتارو با خودت نبر!

    • بدون نام

      پس انقدرصبرکن تاشایددعوت شوی آنوقت بشین رونیمکت وبرای خودت گیتاربزن

    • بدون نام

      اقا ارسلان برای فساد کوک نمیکند

    • arsenal

      خخخخ با این بازیت؟ در حد لیگ یک هم نیستی

    • H

      خجالت نمی کشه این اوا بازی ها چیه داره در میاره

    • بدون نام

      تو حالت عادی مسخره هستی وقتی گیتار می نوازی دلقک میشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج