۱۰۱۷۸۷۳
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

آیت‌الله جنتی: از شأن مجلس صیانت کنید

دبیر شورای نگهبان خطاب به نمایندگان مجلس، گفت: مجلس باید مسائل مهم کشور را اولویت بندی کند و بر اساس اولویت‌ها، دستور کار مجلس تعیین شود.

خبرگزاری مهر: دبیر شورای نگهبان خطاب به نمایندگان مجلس، گفت: مجلس باید مسائل مهم کشور را اولویت بندی کند و بر اساس اولویت‌ها، دستور کار مجلس تعیین شود.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی درباره جلسه امروز اعضای هیئت رئیسه مجلس با آیت الله جنتی و دیگر اعضای شورای نگهبان، گفت: آیت الله جنتی در این جلسه توصیه‌های بسیار موثر و کلیدی خطاب به اعضای هیات رئیسه مجلس مطرح کرد و تاکید وی بر آن بود که مجلس باید اقداماتی را انجام دهد تا کارآمدتر و پویاتر شود.

وی ادامه داد: آیت الله جنتی این مجلس را مجلسی انقلابی خواند و تاکید کرد که انقلابی ماندن مجلس الزاماتی دارد و در وهله اول نمایندگان باید از لحاظ رفتاری و اخلاقی نکاتی را مورد توجه قرار دهند و از سوی دیگر در حوزه قانونگذاری و نظارت به گونه‌ای عمل کنند که از شان مجلس صیانت شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آیت الله جنتی در این جلسه خطاب به نمایندگان گفت مجلس باید مسائل مهم کشور را اولویت بندی کند و بر اساس اولویت‌ها دستور کار مجلس تعیین شود.

سلیمی گفت: در ادامه این نشست برخی از اعضای هیئت رئیسه مجلس هم نکاتی را مطرح کردند و در کل این جلسه بسیار مفید بود و معتقدم هر چند ماه یک بار این ارتباط بین شورای نگهبان و مجلس برقرار باشد چرا که در کارآمدی مجلس تاثیرگذار خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج