جاباما
۱۰۱۷۹۱۴
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

خودی‌ها، سد راه فرهاد و آبی‌ها

استقلال برای کسب سهمیه آسیایی ۶ بازی پیش رو دارد که نباید در هیچ‌کدام امتیاز از دست بدهد.

ایلنا: استقلال برای کسب سهمیه آسیایی ۶ بازی پیش رو دارد که نباید در هیچ‌کدام امتیاز از دست بدهد. نکته جالب اینکه از این ۶ بازی ۴ دیدار مقابل تیم‌هایی است که استقلالی‌ها سرمربی و بازیکن تأثیرگذار آن هستند. تا اینجا استقلالی‌های سابق به‌ویژه جواد نکونام ،رسول خطیبی و ساکت الهامی خوب از استقلال امتیاز گرفتند و باید دید دیگر استقلالی‌های قدیمی چه نتیجه‌ای کسب می‌کنند و آیا می‌توانند مانع آسیایی شدن آبی پوشان شوند یا درنهایت این مجیدی و شاگردانش هستند که موفق خواهند شد.

7 استقلالی مقابل فرهاد و آبی پوشان

بعدازاینکه محمود فکری به‌عنوان سرمربی نساجی مازندران منصوب شد، ۵ هفته مانده به پایان بازی‌ها مهدی پاشازاده هم هدایت شاهین بوشهر را بر عهده گرفت تا به همراه امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام و فرهاد مجیدی تعداد سرمربی‌های استقلالی حاضر در لیگ نوزدهم به ۵ نفر برسد. نکته جالبی که در این خصوص وجود تقابل‌های پیش روی این تیم‌ها و مربیان آن‌ها با استقلال است.آبی پوشان ۶ بازی تا پایان لیگ نوزدهم پیش رودارند. فرهاد جدال اول را به جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب واگذار کرد.

پس‌ازآن در هفته بیست و ششم استقلال به مصاف نساجی مازندران می‌رود. تیمی که محمد فکری سرمربی آن است و استقلالی‌هایی چون حنیف عمران زاده، سیروس دین‌محمدی و احمد فیض کریملو در کادرفنی آن حضور دارند و صمد مرفاوی هم مدیر فنی آن است. روح اله باقری و محمدمهدی نظری هم بازیکنان استقلالی نساجی هستند. البته برخلاف کادر فنی در بیم بازیکنان تعداد پرسپولیسی‌ها بیشتر است. حسین ماهینی،علیرضا حقیقی، مهرداد کفشگری و محمد عباس زاده پرسپولیسی‌های تیم فکری هستند. فرهاد مجیدی و استقلالی‌ها برای کسب سهمیه باید در ورزشگاه آزادی ۳ امتیاز را از مشت یک جین استقلالی دربیاورد.

ژنرال و سربازان استقلالی مقابل فرهاد و شاگردانش

فرهاد مجیدی و استقلالی‌ها در هفته بعدازآن یعنی بیست و هفتم به مصاف سپاهان می‌روند. تیمی که امیر قلعه‌نویی سرمربی آن است. علاوه بر آن ۳ بازیکن سابق استقلال یعنی امید نورافکن،سجاد شهباز زاده و علی قربانی در جمع بازیکنان زرد پوشان سپاهان حضور دارند.

آبی‌ها یک جدال حساس و به‌اصطلاح ۶ امتیازی با این ۴ استقلالی و البته ۳ پرسپولیسی سپاهان شامل سروش رفیعی،شایان مصلح و محسن مسلمان دارند. با توجه به‌حکم محرومیت یک جلسه‌ای فرهاد مجیدی او در این بازی حساس رو در روی سرمربی سابق خودش قرار می‌گیرد که سال‌ها باهم زاویه تندی داشتند. هرچند ظاهراً مدتی است این اختلاف فروکش کرده اما این بازی و امتیاز آن‌قدر حساس هست که باعث شود زخم‌های کهنه سرباز کند.

سدی به نام رحمتی

استقلال در دیدار بعدی به مصاف پدیده شهر خودرو می‌رود که سرمربی‌اش استعفا داده است اما ۳ استقلالی سابق در آن حضور دارند. داوود سید عباسی به‌عنوان مربی، مهدی رحمتی و محمد قاضی به‌عنوان بازیکنان تأثیرگذار پدیده شهر خودرو نقش مهمی در جدال رودرروی این تیم با استقلال و سرمربی آن فرهاد مجیدی دارند. از طرف دیگر کل‌کل و جدالی که بین رحمتی و حسین حسینی وجود دارد باعث حساس شدن این بازی برای دروازه‌بان‌های دوتیم می‌شود.

جدال فرهاد با منتقد سرسخت اش

استقلال در هفته سی‌ام به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می‌رود که به‌تازگی مهدی پاشازاده یکی از منتقدان سرسخت فرهاد مجیدی سرمربی آن شده است. جدال فرهاد با پاشازاده که روزی در استقلال هم‌بازی بودند جدا از بحث نتیجه‌گیری برای این دو نفر هم اهمیت زیادی خواهد داشت. پاشازاده به‌عنوان منتقد سرسخت مجیدی باید در این میدان نشان دهد که بیشتر از فرهاد فوتبال را می‌فهمد و سرمربی جوان آبی‌ها هم باید خودش را ثابت کند. اسماعیل شریفات و صادق بارانی هم به‌عنوان ۲ استقلالی در کنار پاشازاده برای گرفتن امتیاز از استقلال و مجیدی تلاش خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا بی تجربگی فرهاد و مربی نبودنش را گردن دیگران می اندازید بابا فرهاد ده سال دیگر هم مربی نمیشود و استقلال را به فنا میدهد

      پاسخ ها

      • رباعی

        خدا خیرت بده.
        چرا این‌کیسه کش ها نمی فهمند که فرهاد جک تری دی، برای مربیگری هیچ تجربه ای نداره؟؟
        تیمش هیچ تاکتیک خاصی نداره.
        فعلا که با یک برد از ۵ بازی گذشته، چنان عنان از کف دادند که خدا رو هم بنده نیستند

      • محمدرضا

        فرهاد مجیدی بدرد مربی مهدکودک هم نمی خوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج