۱۰۱۷۹۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مورینیو: ثابت شد دخیا گلر خوش شانسی است

اظهارنظر سپتامبر گذشته ژوزه مورینیو در مورد داوید دخیا به نظر کاملا درست بوده است.

ورزش سه: داوید دخیا سپتامبر گذشته قراردادش با یونایتد را تا ۲۰۲۴ تمدید کرد و با دریافت هفته ای ۴۰۰ هزار پوند تبدیل به دروازه بانی شد که بیشترین دستمزد را در دنیای فوتبال دریافت می کند. ۹ ماه بعد دخیا زیر فشار تند انتقادات قرار دارد.

عملکرد ضعیف او در بازی شب گذشته برابر چلسی در نیمه نهایی جام حذفی باعث شکست ۱-۳ شیاطین سرخ و حذف این تیم شد. دخیا در چند ماه گذشته نیز نمایش هایی متزلزل ارائه داده و حتی چندی پیش روی کین اسطوره یونایتد انتقاداتی بسیار تند را علیه او مطرح کرد و گفت که اگر هنوز بازیکن یونایتد بود، اجازه نمی داد دخیا سوار اتوبوس تیم شود و به وی سیلی می زد.

از روز گذشته بار دیگر انتقادات از دخیا شدن گرفته است. جالب اینکه مورینیو سپتامبر گذشته گفته بود که دخیا خوش شانس است که چنین قرارداد بزرگی با یونایتد بسته است. مورینیو در واکنش به اشتباهات اخیر دخیا دوباره تاکید کرد که دخیا خوش شانس بوده که چنان قراردادی با یوتایتد بسته است.

آقای خاص که بیش از دو سال مربی دخیا در یونایتد بود به به میرر گفت:« منچستر اصلا برای تمدید با دخیا تحت فشار نبود. دو سال پیش خیی از تیم ها به دنبال دخیا بودند ولی سال گذشته شرایط متفاوت بود.

رئال با جذب کورتوا به دخیا نیاز نداشت. بارسا هم با تراشتگن نیاز به جذب دخیا ندارد. تیم های بزرگ دیگر گلرهایی مطمئن دارند و معتقدم دخیا خوش شانس بود که چنین قرارداد خوبی نصیبش شد. بله او دروازه بان خیلی خوبی است اما یونیاتد نیازی نداشت تا دستمزدی به این زیادی را به دخیا پرداخت کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج