۱۰۱۷۹۹۷
۱۰۲ نظر
۵۰۱۳
۱۰۲ نظر
۵۰۱۳
پ

جهانگیری: به خاطر مشکلات، شرمنده مردم هستیم

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه با رویکردهای قدیمی نمی‌توان ایران را اداره کرد، تصریح کرد: باید شیوه های حکمرانی را اصلاح کرد.

خبرگزاری فارس: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، عصر امروز(دوشنبه ۳۰ تیرماه) در نشست مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مسئولیت این وزارتخانه در دو زمینه مستقل و در عین حال تاثیرگذار ورزش و جوانان، خاطر نشان ساخت: باید به دو حوزه ورزش و جوانان از منظر توسعه همه جانبه و ملی و آینده نگرانه نگریست و این دو زمینه را در گستره مسئولیت های ملی تعریف کرد.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه ورزش چه به صورت قهرمانی و چه به صورت همگانی نقش مهمی در بالا بردن نشاط و سلامت شهروندان دارد، تصریح کرد: ورزش عامل مهمی برای افزایش امید و همبستگی ملی است و جوانان و ظرفیت جوانی می تواند افق های جدید در حوزه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و ورزشی و سیاسی ایجاد کند.

وی با تبیین شرایط کنونی کشور گفت: با وجود شرایط دشوار و خطیر و پیچیده کنونی که منابع مادی و اقتصادی آن متاثر از تحریم ها و شیوع کرونا قرار دارد، فرصت ها و ظرفیت های بسیاری در کشور ایجاد شده که می توان از سرمایه جوانی و جوانان کشور در این فرصت ها استفاده کرد.

جهانگیری با بیان اینکه یکی از پیامدهای ناخوشایند کرونا درگیر شدن جوانان به این مسئله است که یکی از ابعاد آن محدود شدن زمینه های متعارف ورزشی است، گفت: برای عبور از بحران هایی نظیر بحران کرونا نیاز به کشف و کسب منابع جدید مادی و معنوی داریم. رمز این کار در اعتماد به مردم و نخبگان، شنیدن حرف و نظر آنان و نشان دادن اصلاحات عملی در بینش ها، روش ها و ساختارهاست.

وی با تاکید بر اینکه ایران نیازمند تحولات سازنده و نوآورانه در عرصه های فرهنگی و اجتماعی است که نقش ورزش در این میان ممتاز است، گفت: باید کاری کنیم که از توانایی ها و دانش ها و مهارت های نسل جوان در همه جا و در بالاترین سطوح استفاده شود.

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: کشور نیازمند تقویت مشروعیت نهادهای متولی امور، سرمایه اجتماعی، اعتماد و همبستگی ملی است و بدون رضایت و حمایت افکار عمومی و همکاری همه قوا و نهادهای رسمی و استفاده از ظرفیت های مدنی و اعتماد به بخش خصوصی و عمومی هیچ نهاد و مسئولی نمی تواند قدمی پیش بگذارد.

جهانگیری با اشاره به اهمیت رویدادهای ورزشی در ایجاد امید و همبستگی اجتماعی، گفت: هنگامی که بازی های تیم ملی فوتبال ایران برگزار می شود همه اقوام و پیروان همه مذاهب قلبشان برای موفقیت ایران می تپد و یک صدا از تیم ملی شان حمایت می کنند.

معاون اول رییس جمهور با تشریح تحریم های ظالمانه و خشن آمریکا علیه کشورمان گفت: یکی از مظلومیت های مدیریت فعلی کشور این است که به خاطر مصالح و منافع ملی نمی توانند راجع به ابعاد مختلف این موضوع شفاف با مردم صحبت کنند حتماً پس از پایان تحریم ها به مردم خواهیم گفت که چه اتفاقاتی رخ داد و چه مسایلی پیش روی کشور به وجود آمد، البته به فضل الهی از مشکلات عبور خواهیم کرد.

جهانگیری ادامه داد: کشور در شرایط سخت و خطیری قرار دارد و مردم از نظر اقتصادی و معیشتی در شرایط دشواری هستند، ما با همه وجود مشکلات را درک می کنیم و شرمنده مردم هستیم با این وجود معتقدم فرصت های بسیاری در این محدودیت ها برای کشور ایجاد شده که حتماً باید با استفاده از ظرفیت جوانان از این فرصت ها استفاده کنیم. ما باید به جوانان کشور اعتماد کنیم آنها ظرفیت بزرگی هستند که می توانند معجزه کنند.

جهانگیری: به خاطر مشکلات، شرمنده مردم هستیم

معاون اول رییس جمهور افزود: با رویکردهای قدیمی نمی توان ایران را اداره کرد باید شیوه های حکمرانی را اصلاح کرد و شرایط گذشته که همه چیز متکی به دولت و یا درآمدهای نفتی بود باید تغییر کند ما باید کارآمدی مدیران کشور را بالا ببریم.

جهانگیری با اشاره به فعالیت تعداد زیادی از رسانه های فارسی زبان در کشورهای بیگانه خاطرنشان کرد: ‌این رسانه ها تمرکز کرده اند تا هر موضوع ساده ای در ایران را به یک مسأله پیچیده تبدیل کنند و اینگونه به مردم القا کنند که ایران آینده روشنی نخواهد داشت.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه هیچ مدیریتی در ایران نمی تواند بدون رضایت مردم و حمایت افکار عمومی، شرایط سخت را پشت سر بگذارد، تصریح کرد: مدیریتی می تواند موفق شود که به خواسته های جامعه توجه کند و اصلاحات لازم را انجام دهد.

جهانگیری با تأکید بر اینکه همکاری و همدلی قوای سه گانه از پیش نیازهای اصلی برای عبور از بحران ها است، خاطرنشان کرد: نمی توان از بزرگترین سدهایی که آمریکا در مقابل ملت ایران ایجاد کرده و نیز از مسایلی نظیر کرونا عبور کرد اما همکاری و همدلی قوای سه گانه، مردم، نهادهای مختلف، بخش خصوصی و افکار عمومی را نداشت.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه بخش خصوصی در همه حوزه ها به خصوص در حوزه اقتصاد، سرمایه ای بزرگ و تعیین کننده برای کشور است، اظهار داشت: باید به بخش خصوصی توجه کنیم و فضای فعالیت را برای آنها مهیا سازیم.

جهانگیری با اشاره به اینکه حل مشکلات قطعاً از طریق تفاهم و گفتگو امکان پذیر است، افزود: نخبگان کشور باید به صحنه بیایند و مسئولین کشور نیز نباید از ارتباط با فعالان حوزه مسئولیت خود دوری کنند. جوانان پیش از آنکه دغدغه حل مسایل و مطالبات خود را داشته باشند، علاقه مند گفتگو هستند و می خواهند که سخنانشان شنیده شود.

معاون اول رییس جمهور تصریح کرد:‌ اگر همه وزارتخانه ها شنیدن سخنان جوانان و نخبگان حوزه مسئولیت خود را در دستور کار قرار دهند، این رویکرد در کشور بسیار راهگشا خواهد بود.

جهانگیری ادامه داد: ‌البته دولت از ابتدای آغاز به کار خود با صراحت اعلام کرد که از شنیدن سخنان صاحبنظران، منتقدین و نخبگان استقبال می کند و به هیچ عنوان خود را فهیم تر و عاقل تر از دیگران نمی داند.

معاون اول رییس جمهور توجه به توانایی جوانان و استفاده از روحیه ریسک پذیری را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به اتفاقات بزرگ در حوزه کسب و کارهای دانش بنیان، خاطرنشان کرد: دولت توانست با اتکا به راهکارها و روش های نوین و با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی به بیست میلیون خانوار تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی پرداخت کند بدون آنکه حتی یک بار به نظام بانکی مراجعه کرده باشند.

جهانگیری با تأکید بر اینکه دولت از همه برنامه ها و فعالیت های وزارت ورزش و جوانان حمایت خواهد کرد از تلاش های این وزارتخانه به خصوص در ایام شیوع کرونا قدردانی و تصریح کرد:‌ اینکه فعالیت های خود را به خاطر کرونا متوقف نکرده اید و با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی کارها را ادامه داده اید بسیار خوب است اما سلامت جامعه ورزشی و جوانان کشور بسیار پراهمیت است و هیچ کس نمی خواهد آسیبی به جوانان کشور وارد شود.

معاون اول رییس جمهور همچنین اقدامات وزارت ورزش و جوانان در حوزه ورزش زنان را درخشان توصیف و بر ضرورت استمرار این فعالیت ها تأکید کرد.

جهانگیری افزود: ایجاد سه هزار سمن در بخش جوانان کار بسیار مهمی است که وزارت ورزش و جوانان انجام داده و فرصتی را فراهم کرده است که جوانان بتوانند با مسئولین نظام ارتباط برقرار کرده و سخنان خود را به گوش مسئولین برسانند.

معاون اول رییس جمهور اضافه کرد: سمن های فعال در حوزه جوانان فرصتی برای کشور هستند تا مدیران آینده کشور از میان آنان انتخاب شوند. همان گونه که در بخش ورزش به دنبال استعدادیابی هستیم باید جوانانی را که از نظر علمی و مدیریتی نخبه هستند و یا جزو کارآفرینان برجسته به حساب می آیند و از چشم مسئولین دور مانده اند را شناسایی و به جامعه معرفی کنیم.

جهانگیری با اشاره به محدودیت های اعتباری و بودجه ای وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: علیرغم فشارهای سال ۱۳۹۹، تلاش خواهیم کرد بودجه طرح های نیمه تمام وزارت ورزش و جوانان و اعتبارات مورد نیاز برای سایر اقدامات این وزارتخانه تأمین شود.

معاون اول رییس جمهور تسهیلات ازدواج را از موضوعات پراهمیت در حوزه جوانان برشمرد و گفت: اگرچه سقف این تسهیلات از سه میلیون تومان به 50 میلیون تومان افزایش یافته اما باید تلاش شود که تعداد تسهیلات کاهش پیدا نکند.

جهانگیری افزود: یکی از دغدغه های امروز جوانان ازدواج است و اگرچه صد میلیون تومان تسهیلات تأثیر چندانی در زندگی آنها ندارد اما به هر حال می تواند در شروع زندگی زوجین کمکی موثر برای آنها باشد.

معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به برنامه وزارت ورزش و جوانان برای خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خاطرنشان کرد: واگذاری این دو باشگاه باید بنای مستحکمی را برای آنها فراهم کند به گونه ای که آینده ای مطمئن تر از قبل پیش روی این دو باشگاه باشد و هواداران آنها نیز آسوده خاطر باشند.

جهانگیری با اشاره به وجود ثبات، آ‌رامش، همدلی و انسجام در مجموعه وزارت ورزش و جوانان اظهار امیدواری کرد ‌برنامه ها و کارهای این وزارتخانه مانند گذشته با قوت ادامه پیدا کند.

وزیر ورزش و جوانان نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و گفت: بازبینی قانون ورزش، اصلاح اساسنامه فدراسیون های ورزشی پس از 18 سال و به کارگیری جوانان و زنان در پست های مدیریتی از جمله اقدامات این وزارتخانه بوده است.

وی همچنین درباره خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس و استقلال خاطرنشان کرد: موضوع خصوصی سازی این دو باشگاه در روز 99/1/18 در هیئت عالی واگذاری به تصویب رسید و قرار شد که در سقف زمانی شش ماهه این دو باشگاه به صورت سهام در فرابورس عرضه شوند.

در این جلسه همچنین تعدادی از مدیران ارشد و معاونین وزیر ورزش و جوانان نیز به ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت خود پرداختند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بگید چه بلایی سرمون اومده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این شیوه مردم رو عصبی خسته کرده

      • یک درصدی های غرب گدا

        اقای جهانگیری اگه شرمنده هستی بکش کنار از قدرت تا بیشتر شرمنده نشی

      • بدون نام

        از بالا تا پایین شرمنده خدا بشین

      • رضا

        شو انتخاباتی میگفتی هرروزقیمت دلار بالا میره الان جهشی شده مردحداقل حرفتان باعملتان یکی باشد وقتی کلنه شرمنده به زبان میاورید مردم عکس اش را تصورمیکننددیگهرنگی نداره

      • بدون نام

        خودشو ناراحت نکن . یه سال دیگس

      • بدون نام

        اسحاق جون اوایل حرف از همه پرسی می زدید چی شد؟
        اینهم به تحریم ربط داره

      • بدون نام

        اینا بلا نیست
        اینا آزمون الهی است
        از گناهانتان توبه کنید
        خدا را بسیار یاد کنید
        و صدقه بسیار به علمای دین بدهید
        پیوندتان را با علما تحکیم کنید

      • بدون نام

        اگر ژاپن بود مسئولا از شرمندگی خودکشی میکردن

      • شارلاتان

        ولی بازهم تو دهن مردم میزنیم و میزمان را رها نخواهیم کرد .

      • صبا

        مردان خانوارهم شرمنده اهل وعیالشان هستند ولی شرمندگی شما کجا وشرمندگی پدرخانواده کجا؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      طبق سنت های گذشته باز هم رییس جمهور و معاوناش سال آخرشون که میرسه تازه زبون باز میکنن و بقول خودشون رادیکالی میشن
      این کارا دیگه جواب نمیده اسحاق جان

    • گودرزی

      کذاب

    • بی نام

      تاهرچی تووحسن روحانی سرکارین خیالت راحت مملکت به همین شکل هیچی عوض نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر کسی بیاد همین آش و همین کاسه است

    • بدون نام

      شب بخیر اقای جهانگیری

    • محمد علی

      حالا که ۸ سال بر گرده ملت سوار شدید و هر روز خون ملت را تو شیشه کردید حالا میخای تازه روش مدیریتی را عوض کنی . کااااش برمیگشتید به شعارها و مناظره های انتخاباتی خود

    • گراشی

      اقای جهانگیری بی زحمت مناظره های انتخاباتی خودتان بیاد بیارید

    • بدون نام

      شما قدرتش و طرفیت این کار را عمرا داشته باشید.

    • محمد

      میخواد کاندید بشه!!

    • بدون نام

      ۷ سال معاون اول بودی چند سال قبل هم
      وزیر صنعت و معدن بودی تازه فهمیدی
      باید روش مدیریت کشور عوض شود
      معاون اول بزرگوار روزی که پست می گیری
      فکر کن برای چه انتخاب شده ای آیا
      توانایی و برنامه داری شرائط کار هست
      بعد پست قبول نه ۷ سال عمر و پول و امید
      مردم را به بازی بگیری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنازمت گل گفتی
        اینا اول که میان میگن مملکتو به به میکنیم ، بعد که دورشون تموم میشه به عالمو آدم گیر میدن و بهونه میارن، خب تو که اون زمان پست گرفتی اگر بدون علم به وضعیت کشور پست رو قبول کردی ..... که قبول کردی

      • کامیاب محمدی

        جهانگیری شما شرمنده خدا وخلق خدا هستید

    • بدون نام

      این ساختار حکومت داری غلطه اگر دیر بجنبید کشور به فنا خواهد رفت ساختار باید اصلاح شود به مردم و آزادیهای قانونی انها اهمیت داده بشه قدرت و ثروت دست هرکس هست به تناسب باید پاسخگو باشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به فنا رفته خیلی وقته

    • بدون نام

      ازشخص خودت شروع کن که با بی مدیریتی مملکت رابه فنا کشوندی

      پاسخ ها

      • هموطن

        خدایی معلوم نیست اینا یه شبه ازکجا پیداشون شد رییس شدن

    • بینام

      برای رای جمع کنی بازبااین حرفهامیخوای سرمردم کلاه بذاری چراتاالان هشت ساله درعمل ثابت نکردی

    • فرشاد

      حتما منظورت خود شماست که متحولش بکنی....رو که رو نیست والا

    • بدون نام

      خیلی دیر متوجه شدید.افسوس

    • نقطه،سرخط

      اسحاق خان گویا تازه از خواب بیدار شدن.

    • بدون نام

      بله باید بشه این خواست مردم ایرانه اگر شد که مردم هم راضی میشن اما اگر نشد ممکنه کار به هرج و مرج و جنگ و ...بکشه

    • جان دو

      احتمالا داشته این هفت سال رو فکر میکرده و تازه به این نتیجه رسیده. داستان احمودی نژاد و خاتمی هم همین بوده. جالبه که همشون تو سال هشتم دوزاریشون میافته...

    • عباس گلدوست

      یه سایت باشه حقوق و اموال مسولان را به مردم اعلام کند ، همه پشت سر انقلابند ، شیوه حکومت باید شفاف باشد و مردم را نامحرم نداند.

    • بدون نام

      آره راست میگی همتون جمع کنید برید بهترین راه همینه

    • بدون نام

      حقیقت و میگه گرچه تلخه

    • راهنما

      وقتی فرصت شفاف حرف زدن را پیدا کردین حرف بزنید ای مردم من هم به بعنوان شهروند بخاط مسایل امنیتی حرفهای زیادی دارم بگم ولی نمی گم مسئول بیکار است و کاری نمی تواند بکند از این حرفها زیاد است

    • راهنما

      سال آخر دولت است بخور بخور و بگم بگم شروع شد تاریخ تکرار می شود تمام مدیران عزل و مدیران راستگو و جوان راه نجات ایران از سقوط است مقامات به جای کشور داری قدرت داری می کنند غافل از اینکه کشور داری قدرتداری دارد ولی قدرتداری منجر به شکوفایی کشور نمی شود تحلیل می برد

      پاسخ ها

      • هموطن دیروز

        چقدر دستشون برای مردم رو شده فقط نمیدونم اینا با رای کدام مردم انتخاب شدن

    • بدون نام

      دیگی حنا ی تو رنگ واسه ما ملت مظلو م نداره

    • بدون نام

      کارنامه ردی و تجربه تلخ بود این سالها

    • بدون نام

      تابحال چه غلطی میکردید

    • بدون نام

      دیر به فکر افتادی.

    • بدون نام

      جگرم سوخت اسحاق رابین

    • بدون نام

      بعد از 8 سال که کشور رو به گند کشیدید

    • بدون نام

      مسؤلان دزد

    • بدون نام

      بنده های خدا مدیران مظلوم
      چقدر این قشر مدیران ایرانی مظلوم هستند

    • رضا

      چرا نمیتونه. خوب بگید تا تکلیف مردم مشخص بشه. فکر کنم بیشتر بفکر حکومت کردن خودتان هستید تا مردم.یا خبر ندارید چی بر سر مردم اومده یا خودتون را به خریت محض زدید

    • بدون نام

      تا زمانی که ثروت و قدرت در دست یک گروه خاص هست ، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است

    • بدون نام

      این حقیقت رو باید ۷سال پیش میگفتی نه الان، خیلی دیر شده، آقای جهانگیری عدالتتون جهانگیر شده.

    • بدون نام

      طفلکی ...اشکالی نداره زیادمهم نیست شمابه بخوربخور خودتون ادامه بدین مادیگه داریم می ریم اون دنیا این دنیا مال شما

    • بدون نام

      ببخشید شما اینقدر پرو هستین که شرمندگی بلد نیستین

      پاسخ ها

      • جهانگیری

        نمی بخشم
        حلالت نمی کنم

    • بدون نام

      دروغ میگویی

    • علی

      شرمنده بودن شما چه بدردی میخوره؟ زودتر یه کاری کنید این مشکلات برطرف بشه

    • بدون نام

      ولی این کاندیدا ریاست جمهوری شود کلی میخندیم چون فقط یک رای می اورد ان هم خودش به خودش رای میده خانواده اش هم به این رای نمیدن

    • بدون نام

      چنان رونق اقتصادی ایجاد کنیم که ۴۵ تمن یارانه رو نخوان ملته...یادته...؟؟؟دلار ۲۶ سایپا ۱۵ درصد و ایران خودرو ۳۰ درصد بردن بالا...ظرف دو روز...شرمندگی کم...

    • بدون نام

      مردن بهتر از این همه دورغگوی پستی هست

    • قالی سق

      شرمنده بودی استعفامیدادین وپینوکیو اینجابهترین جاست برای شماست

    • مهیار

      شرمنده باشید و ازین شرمندگی بمیرید. رو سیاه باشید تو دنیا و آخرت منفورا

    • بدون نام

      باشه شرمندگی نون واب نمیشه یکاری کنید

    • محسن ق

      شرمندگیت به درد خودت میخوره هشت سال سفره مردمو نگاه نکردی چی به سرشون اومده بااین گرونی، فکر نکردی قشر کارگر و متوسط جامعه چی به سرشون اومده،تمام ملت بازی تو و چندتا بی تدبیرن، جمعش کنید دیگه اسم ریاست وپست ومقام نیارید

    • مهیار

      شرمنده باشید و ازین شرمندگی بمیرید. تو دنیا و آخرت رو سیاه باشید. شخص منفور خودت تو تمام دولتها از زمان رفسنجانی، پست کلیدی داشتی. لعنت و نفرین به همتون. از بزرگ تا کوچک

      پاسخ ها

      • بهشتی مظلوم

        مثبت زدم مخصوصاً بخاطر اون جمله اولی که نوشتی :)
        دمت گرم
        پاینده و سرفراز باشید

    • بدون نام

      اقای معاون شرمندگی دردی را دوا نمیکند
      اگر نمیتونی واقعا کنار بکشید
      راه زیاده مدیر تو این مملکت دگه نیست بجز شما چرا چهار دست پا بخ این میز صندلی چسبیدی

    • بدون نام

      مسؤلان مرفه بی درد

    • رحیم اسماعیل پور

      مشکل ساختاری در اقتصاد هست تحریم و کرونا عامل نمیباشه.

    • بدون نام

      دزدی کمتر

    • بهروز

      ..اصلا این شرمندگی شما منو ناراحت کرد...تنت سلامت،، ما یه کاری میکنیم.

    • احمد

      چون میگذرد غمی نیست شما ها حواله هستید به حق

    • منیژه قربانی

      خوب خدا رو شکر که شرمندگیتو اعلام کردی سکه شد ۵تومن دلارشد۴۲۰۰

    • بدون نام

      شرمندگی فایده نداره ،،،
      نمیتونید کاری کنید برید کنار ،اوضاع رو از اینکه هست بدتر نکنید.

    • مردم

      شرمنده ملت که هستید درظاهر انشالله شرمنده ابدی خداوند باشید

    • نامدار

      خدایا شکرت که اظهار شرمندگی کردن و همه مشکلات حل شد و همه چی گل و بلبل شد

    • مزدا

      دروغگو

    • علی ظریف

      همش چرت و پرت با رویکردهای قبلی نمیشه کشور اداره کرد با رویکرد جدید کشوره اداره کن

    • علی

      شرمندگی توبه چه دردمردم میخوره آخه خداوکیلی بویی ازانسانیت نبردین توای چندسال براماچکارگردین شعارمیدادین چندسال پیش یادتون هست مامردم مظلومی هستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا از دست جهانگیری می نالید؟
        این سرنوشتی است که خودتان برای خودتان انتخاب کردید
        واقعا چرا مثل پیرزنها انقدر ناله میکنید؟
        دلیلش اینه که از ذلت کشیدن و زجر کشیدن لذت می برید. درسته؟

    • بدون نام

      اخی .خدا قوت

    • بدون نام

      جهانگیر از اینکه از روستا آمده ودر شمال تهران در کاخ زندگی میکنید وصاحب سرمایه هنگفت هستید وبرادر تان رانت خواری واختلاس میلیاردی کرده باید شرمنده باشی

    • بدون نام

      ان زبان بازی زمان تبلیغات انتخاباتی که همه مشکلات را حل می کردی چه شده

    • تمام شده

      معلومه که همه چی توایران پیچیده هست مرغ چیه که دولت ومجلس درحلش ورود میکنن بقول خودتون
      مرغ که خوبه ماسک ودستکش چیه که سلطان داره معلومه که همه چی پیجیده هست چون دزد زیاد داریم
      ای داد ازاین بیداد
      داد ازاین بیداد

    • احمدب

      چقدر مدم میگن. بابا شرمنده نباشید راست میگید ول کنید از شرتان خلاص بشیم

    • بدون نام

      خداوند به حق علی شرمندتون کنه داداش ما چیکاره ایم

    • janatanzjonzi

      اینجا که با نفوذو قدرت کسی از تو نمیتونه سوال وجواب کنه ولی روز قیامت که دیگه نمیتونی کسی رو تهدید کنی اونوقت با شرمندگی به آتش جهنم سقوط میکنی .

    • بدون نام

      خداشرمندت بکنه ما که کسی نیستیم

    • بدون نام

      شرمنده نباش، استعفاء بده

    • سینا

      یادتون هست قبلا چی گفت. آن چنان رونق اقتصادی ایجاد کنم!!! منظورش این بود وضع الآن ما

    • یه ایرانی

      خداشرمندتوت کنه بخدا قسم مردم و توفلاکتی انداختین که فقط بشینین و تماشا کنین آرزو همه چیز به دل مون مونده جلو زن و بچه مون شرمنده شدیم

    • بدون نام

      فقط خوردین خوابیدین پس شماها چیکاره این

    • بدون نام

      شرمندگی شما به درد ما نمی خورد کمر ما در این وضعیت شکست سرمنده خانواده شدیم

    • م _ه

      چه عجب که بالاخره فهمیدیدباید شرمنده مردم باشید

    • اکبرشهریاری

      ولا میتونید وضع مملکت درست کنید اما نمیخواهید کار کنها بیرون کردید یه مشت بی دین بردید سرکار که خدا وقیامت نمیشناسند مرد باشید این مردم چه گناهی کردن همه چیزشان بباد دادید چرا میترسید ازحق بابا خجالتی بکشید از این لج بازیها ازاین دوزدیها بیت المال مردباشید بگومشگل چیه تامردم حلش کنند تحریم وکرونا بهانه است خسته شدید بکش کنار ولا بد مبشه براتون مردم ازجون دیگه بیزارن

    • امیر

      شرمندگی شما برای مردم نان و آب نمیشود.

    • بی سرزمین تر از باد

      نیوتون کی بودی.دانشمند

    • مهدی

      چرند نگو بی وجدان خدانشناس . چند وقته حتی از دفترت بیرون نیومدی . دیروز در نونوایی بودم یه زن اومد نون میخواست چهارصدتومن پول داشت در صورتی که نون دونه ای ششصد تومن بود . تو اصلا درک میکنی این زن وقتی از خونه بیرون میومده نون بگیره چه حالی داشته . پیش خودش چی فکر میکرده . چقدر خجالت کشید تا این حرف رو به نونوا زده . از خدا بترسین از روزی بترسین که قرار باشه جواب این ادما مظلوم رو بدین . خدا به دادتون برسه تو و این دولت . شماها نمیدونن با مردم فقیر و کارگر چکار کردین

    • بدون نام

      همین مردی که نون آور خونشه سفرش خالیه همین !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      تا پول جیبی پسراتون روزی چند میلیونه این مملکت درست نمیشه چه با تو یا هر کس دیگه

    • بدون نام

      اشک تمساح ریختن دیگه فایده نداره . این کلک ها دیگه قدیمی شده . ...

    • بدون نام

      بابا این چه حرفیه دشمنت شرمنده باشه
      ایشاالله ما هم از شرمندگی شما ها در میام
      به روحانی سلام برسون

    • بدون نام

      شما چهار دهه هست که شرمنده مردم هستین، سرمندگی رفاه، آسایش و امنیت نمیشه واسه مردم

    • بدون نام

      همه موقع انتخابات تغییر میکنن و از کارای نکردشون شرمنده هستن ؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج