۱۰۱۸۱۰۵
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

چرا نادری از ۱۰ تیر به بعد بازی نکرده است؟

پرسپولیسی‌ها در شروع تمرینات خود بعد از طی کردن دوران قرنطینه محمد انصاری را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادند و همین موضوع دست یحیی را برای استفاده از بازیکن تخصصی در جناح چپ کمی بست.

فرهیختگان: پرسپولیسی‌ها در شروع تمرینات خود بعد از طی کردن دوران قرنطینه محمد انصاری را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادند و همین موضوع دست یحیی را برای استفاده از بازیکن تخصصی در جناح چپ کمی بست. انصاری که البته در این فصل فاصله زیادی با دوران اوج خود داشت بار دیگر با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد تا چشم کادرفنی و هواداران به حضور محمد نادری در جناح چپ دوخته شود.

هرچند حضور محمد نادری هم در ترکیب پرسپولیس چندان طولانی نشد و او بعد از اولین دیدار خود مقابل پیکان که توانست یک پاس‌گل هم بدهد، با مصدومیتی ناگهانی مواجه شد که البته هنوز هم بهبود نیافته و البته شایعاتی هم درخصوص این مصدومیت شنیده می‌شود که شباهت زیادی به واقعیت دارد.

نادری از اول هم مصدوم نبود؟

اینکه درست پیش از بازی مقابل فولاد نام نادری از لیست سرخ‌ها خارج و اعلام شد که این بازیکن یک بار دیگر و در بازی درون‌تیمی آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با فولاد دچار آسیب‌دیدگی شده، موضوعی بود که بسیاری از رسانه‌ها را مشکوک کرد که این بازیکن چه زمانی با مصدومیت دوباره مواجه شده است. حتی پرسپولیسی‌ها در گزارشی که از آخرین تمرین خود روی خروجی سایت باشگاه قرار دادند هیچ اشاره‌ای به این مصدومیت نکردند تا شک‌وشبهه‌ها در این زمینه بیشتر از قبل شود.

صحبت‌های مدیر برنامه‌های نادری که ادعا می‌کرد مجوز حضور این بازیکن تا پایان فصل توسط بخش بین‌الملل باشگاه از کورتریک گرفته شده است، سرنخ‌های دیگری را به همراه داشت. او در بخشی از صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که قرارداد نادری با پرسپولیس تا سی‌ام ژوئن اعتبار داشته و حالا باشگاه آن را تا پایان فصل تمدید کرده است. با توجه به اینکه ۳۰ ژوئن در تاریخ شمسی ۱۰ تیر ماه است خیلی دور از ذهن نیست که چرا نادری آخرین بازی‌اش برای پرسپولیس را در تاریخ هشتم تیرماه مقابل پیکان انجام داده است.

این‌گونه به‌نظر می‌آید که طرح موضوع مصدومیت موضوعی بوده برای اینکه پرسپولیسی‌ها بدون حاشیه و انتقاد کار را ادامه بدهند و احتمالا این بازیکن به دلیل نداشتن قرارداد و مجوز کورتریک نتوانسته در بازی‌های پرسپولیس حضور پیدا کند.

موضوع نامه‌نگاری باشگاه با کورتریک چیست؟

اینکه گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها در روزهای گذشته با تیم بلژیکی وارد مذاکره شده‌اند و مجوز حضور این بازیکن را تا پایان فصل نوزدهم لیگ برتر در پرسپولیس گرفته‌اند بحث دیگری بود که دیروز توسط خبرنگار «فرهیختگان» مورد بررسی قرار گرفت.

طبق شنیده‌ها کورتریک هنوز مجوز حضور این بازیکن تا پایان فصل در پرسپولیس را نداده و با توجه به اینکه تمرینات تیم‌ها در بلژیک آغاز شده نادری باید خودش را به مربیان این تیم معرفی کند. اما باتوجه به پیشنهاد جدیدی که پرسپولیسی‌ها به ایمیل کورتریک ارسال کرده‌اند موضوع حضور نادری در بلژیک فعلا متوقف شده است.

براساس شنیده‌ها پرسپولیسی‌ها به این تیم بلژیکی پیشنهاد داده‌اند که نادری را برای یک فصل دیگر و به‌صورت قرضی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بدهد تا آنها بتوانند هم در بازی‌های پیش روی فصل جاری، هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در رقابت‌های لیگ بیستم در اختیار داشته باشند.

ظاهرا فعلا کورتریک پاسخی به این پیشنهاد پرسپولیسی‌ها نداده و سرخ‌ها منتظر هستند که درصورت رسیدن پیشنهاد و توافق در این زمینه اعلام کنند که مصدومیت این بازیکن هم به پایان رسیده ومی‌تواند به میدان برود!

پیشنهادی که بعید است کورتریک بپذیرد

موضوع جذب محمد نادری برای یک فصل دیگر از سوی پرسپولیسی‌ها مطرح شده است اما بعید به‌نظر می‌رسد که این پیشنهاد چندان مورد استقبال تیم بلژیکی قرار بگیرد و سرخ‌ها برای در اختیار داشتن نادری در فصل آتی باید سرکیسه را بیشتر از این شل کنند.

باتوجه به اینکه نادری آخرین فصل قراردادش با کورتریک را سپری می‌کند و در فصل آتی به‌عنوان بازیکن آزاد شناخته می‌شود، اینکه تیم بلژیکی قبول کند که نادری را برای یک فصل دیگر به‌عنوان بازیکن قرضی در اختیار پرسپولیس قرار دهد، موضوعی است که چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

آن طور که به نظر می‌آید کورتریک پیشنهاد صدور رضایتنامه قطعی این بازیکن را با مبلغی بالاتر به پرسپولیسی‌ها می‌دهد که البته براساس گفته‌های یکی از مدیران پرسپولیس اگر این پیشنهاد ارائه شود پاسخ سرخ‌ها به آن منفی است.

این مدیر پرسپولیسی به خبرنگار «فرهیختگان» گفت: «باتوجه به شرایط نامتعادل ارز در کشور ما و مبلغ بالایی که رضایتنامه قطعی این بازیکن دارد، توانایی اینکه بتوانیم او را به‌طور کامل در اختیار بگیریم وجود ندارد. البته باید منتظر بمانیم و ببینیم پیشنهاد این باشگاه چیست و امیدواریم که با مذاکره آن را ختم به‌خیر کنیم.»

راه‌حل دیگر کورتریک چیست؟

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس از وجود راه‌حل‌های دیگر برای توافق صحبت می‌کند. براساس اعلام این شخص، این امکان وجود دارد که باشگاه بلژیکی شرط بگذارد که محمد نادری با آنها تمدید قرارداد کند تا آنها بتوانند به‌صورت قرضی او را به پرسپولیس بدهند.

البته در این صورت باید دید عکس‌العمل نادری چه خواهد بود و آیا او حاضر است که برای حضور قرضی در پرسپولیس بار دیگر قراردادش را با کورتریک تمدید کند یا خیر.

پیش از این گفته می‌شد که نادری خودش هم مذاکراتی را با مسئولان باشگاه برای گرفتن رضایت‌شان جهت حضوری مجدد در پرسپولیس آغاز کرده است که ظاهرا هنوز هم نتیجه‌ای در پی نداشته است.

باشگاه همچنان تکذیب می‌کند

با تمام این اوصاف و مدارکی که نشان می‌دهد مشکل نادری مصدومیت نیست و او تنها مجوز حضور در بازی‌های پرسپولیس را ندارد، مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان این موضوع را تکذیب و روی ادعای خود پافشاری می‌کنند.

یکی از مسئولان باشگاه دیروز گفت: «او مصدوم است و مشکلی از بابت کورتریک ندارد. این تیم بلژیکی با توجه به اینکه ضرورتی به حضور این بازیکن در بلژیک وجود نداشته برخلاف ماجرای آنتورپ و بیرانوند پذیرفته که نادری تا پایان فصل همراه پرسپولیس بماند و اگر مشکل مصدومیت او تا دیدار با مسجدسلیمان برطرف شود با صلاح کادرفنی می‌تواند در ترکیب تیم قرار بگیرد.»

اینکه با وجود مسجل شدن قهرمانی سرخ‌ها و عدم حساسیت بازی‌های پیش رو چرا باید باشگاه پرسپولیس در این مورد دست به پنهان کاری بزند و حقیقت را به رسانه‌ها و هوادارانش نگوید، موضوع عجیبی است که قطعا مدیران پرسپولیس برای آن دلیلی دارند خصوصا وقتی بدانیم گل‌محمدی در نشست خبری قبل از بازی با فولاد تاکید کرد که نادری آماده بازی شده، اما دیروز اعلام شد که این بازیکن به دلیل مصدومیت نمی‌تواند پرسپولیس را در بازی‌های بعدی هم همراهی کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوپینگ

      پاسخ ها

      • وحید

        آره. استقلالی همه را به کیش خویش پندارد

    • بدون نام

      تاثیر داروهای... تا زمان خاصی هستش.
      این را خانم هراتیان خوب میدونه.
      تازه وززر لطف کرده به اندازه کافی با پنالتی و گل آفساید واخراج باریکنان حریف امتیاز جمع کرده

    • H

      عمرا بذاریم سر تیم مظلوم پارس جنوبی و ببرید
      آبروی وزارت و فدراسیون و می بریم اگه بخوان تیم منحوس حکومتی بر تیم پارس جنوبی پیروز کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج