جاباما
۱۰۱۸۱۱۳
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

پرسپولیس روی کاغذ با یک امتیاز قهرمان نمی‌شود

رقابت‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر پنجشنبه آینده با برگزاری هفت دیدار درحالی پیگیری خواهد شد که این امکان وجود دارد با نتایجی که رقم خواهد خورد قهرمانی پرسپولیس تا قبل از دیدار این تیم که جمعه شب مقابل نفت مسجدسلیمان برگزار می‌شود، قطعی شود.

فرهیختگان: رقابت‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر پنجشنبه آینده با برگزاری هفت دیدار درحالی پیگیری خواهد شد که این امکان وجود دارد با نتایجی که رقم خواهد خورد قهرمانی پرسپولیس تا قبل از دیدار این تیم که جمعه شب مقابل نفت مسجدسلیمان برگزار می‌شود، قطعی شود. با این حال یک نکته عجیب وجود دارد؛ طی روزهای اخیر در فضای مجازی و حتی رسانه‌ها این‌طور عنوان شده که پرسپولیس بعد از شکست فولاد، برای قطعی کردن قهرمانی تنها به یک تساوی نیاز دارد و بازی‌های بعدش تشریفاتی خواهند بود.

این درحالی است که اگر فولاد خوزستان موفق شود در اهواز از سد ذوب‌آهن گذشته و این تیم را شکست دهد با ۲۴ بازی ۴۲ امتیازی شده و حداقل همچنان روی کاغذ این شانس را برای قهرمانی خواهد داشت چراکه اگر بر فرض فولاد تمام مسابقاتش(دو بازی عقب‌افتاده + پنج بازی باقی‌مانده) را با پیروزی پشت سر بگذارد و پرسپولیس هم تنها یک تساوی در مسابقات بعدی کسب کند، هر دو تیم هم‌امتیاز خواهند شد و طبق قوانین آیین‌نامه لیگ برتر در صورت مساوی شدن امتیازات دو تیم تفاضل‌گل، قهرمان را مشخص خواهد کرد.

بنابراین فولاد با پیروزی در اهواز ۴۲ امتیازی شده و ۱۸ امتیاز دست نخورده دیگر خواهد داشت که این موضوع بدان معناست در صورتی که پرسپولیس از سد مسجدسلیمان نگذشته و با این تیم مساوی کند نمی‌تواند به‌صورت قطعی روی کاغذ قهرمانی‌اش را مسجل کرده و جشن بگیرد، هرچند این پیش‌بینی بسیار بدبینانه است و تقریبا تمام اهالی فوتبال منتظر قطعی شدن چهارمین قهرمانی پیاپی قرمزها هستند. عجیب اینکه دیروز حتی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در خبری اشتباه اعلام کرد که پرسپولیس تنها یک امتیاز با قهرمانی فاصله دارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      تفاضل گل الان ۱۹ هستش با فولاد،فولاد میتونه تفاضل گل جبران کنه،اشتباه نگفته کنفدراسیون.تو هیچی از فوتبال نمیفهمی

    • mj

      فرهیختگان دشمن پرسپولیسه ،واز سر سوزش این چیزا رو مینویسه

    • قرمزه منه

      پوکر چقدر میسوزنه فرهیختگان
      رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج