۱۰۱۸۱۲۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر زیر ذره‌بین

هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر پر از اتفاقات عجیب جالب و البته رودررویی تیم‌های مدعی با یکدیگر بود و انصافاً هیجان زیادی داشت.

خبرورزشی: پرگل‌ترین بازی هفته را در منطقه انتهایی جدول شاهد بودیم و طی آن دو تیم در معرض خطر سقوط گل‌گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر با تمام توان خود بازی کردند و به دروازه یکدیگر حمله بردند و توانستند ۶ بار نیز توپ را از خط دروازه‌ها عبور دهند تا پرگل‌ترین بازی هفته را رقم بزنند، دیداری که در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ به سود گل‌گهر سیرجان به پایان رسید و آن‌ها کمی از خطر سقوط خود را دور کردند.

کم‌گل‌ترین دیدار هفته

با توجه به ثبت دو تساوی بدون گل که در هفته بیست‌وپنجم رقم خورد، عنوان کم‌گل‌ترین بازی هفته به این دو مسابقه می‌رسد. در بازی نخست که شهرآورد خودروسازان بود، دو تیم سایپا و پیکان در یک بازی کم‌رمق بدون زدن گلی به کار خود خاتمه دادند و سپس در مسابقه بعدی نساجی مازندران در قائمشهر و دور از چشم هوادارانش مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی بدون گل رضایت داد تا این دو بازی مشترکاً عنوان کم‌گل‌ترین بازی هفته را به خود اختصاص دهند.

میزبانان کاملاً موفق هفته

در این هفته از هشت تیم میزبان، نیمی از آن‌ها یعنی چهار تیم گل‌گهر سیرجان، تراکتور تبریز، پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران توانستند با برد‌هایی که به ترتیب مقابل شاهین شهرداری بوشهر، سپاهان اصفهان، شهرخودرو مشهد و فولاد خوزستان به دست آورند، هر ۳ امتیاز کامل این بازی‌های خانگی را به حساب خود واریز کنند.

مهمانان کامیاب هفته

ماشین‌سازی تبریز و استقلال تهران تنها تیم‌هایی بودند که توانستند به‌رغم بازی در خانه حریف، به پیروزی برسند و نام خود را به عنوان مهمانان موفق هفته مطرح کنند. نماینده تبریز در یک بازی جنجالی که ۲ گل سالم حریفش مردود اعلام شد، با برد ۲ بر یکی که در اصفهان مقابل ذوب‌آهن به دست آورد، به این عنوان رسید و استقلال نیز با توجه به پیروزی‌ای که مقابل صنعت نفت آبادان به دست آورد، نام خود را در این لیست قرار داد.

تقسیم امتیازات هفته

از ۸ دیداری که در این هفته برگزار شد، ۲تای آن‌ها با تقسیم امتیازات و تساوی به پایان رسید؛ این دو بازی با یک نتیجه مشابه رقم خورد؛ اولین بازی شهرآورد خودروسازان تهرانی بود که طی آن سایپا به عنوان میزبان مقابل پیکان بدون گل زده با تساوی میدان را ترک کرد و سپس در دومین دیدار نساجی مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی بدون گل رضایت داد.

قاطع‌ترین برد هفته

قاطع‌ترین برد هفته با اختلاف ۲ گل و با ۲ نتیجه متفاوت به دست آمد که در پرگل‌ترین بازی ابتدا باید به پیروزی گل‌گهر مقابل شاهین شهرداری بوشهر اشاره کنیم که با نتیجه ۴ بر ۲ به سود نماینده سیرجان به پایان رسید و سپس باید به پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اشاره کنیم.

خفیف‌ترین برد هفته

طبق انتظار خفیف‌ترین پیروزی هفته تنها با اختلاف یک گل و البته با ۲ نتیجه متفاوت رقم خورد که در اولین آن‌ها باید به برد یک بر صفر صدرنشین یعنی پرسپولیس مقابل تیم مدعی فولاد خوزستان اشاره کنیم و در دومین نتیجه نیز باید به نتایج مشابه ۲ بر یکی که ۳ تیم ماشین‌سازی تبریز، تراکتور تبریز و پارس جنوبی جم به ترتیب مقابل ذوب‌آهن اصفهان، سپاهان اصفهان و شهرخودرو مشهد خلق کردند، اشاره کنیم. به این ترتیب از ۸ مسابقه این هفته و البته ۶ دیداری که با برد یکی از طرفین به پایان رسید، ۴ دیدار با اختلاف یک گل، برنده را معرفی کرد.

پرتکرار‌ترین نتیجه هفته

پرتکرار‌ترین نتیجه هفته نتیجه ۲ بر یک است. نتیجه ۲ بر یک همان گونه که در آیتم قبلی گفته شد، مربوط به ۳ دیدار ماشین‌سازی تبریز برابر ذوب‌آهن اصفهان، پارس جنوبی مقابل شهرخودرو مشهد و تراکتور تبریز برابر سپاهان اصفهان است.

تیم‌های ناکام در گلزنی هفته

در این هفته تعداد تیم‌های ناکام در گلزنی زیاد بود و از ۱۶ تیم حاضر در لیگ ۶ تیم نتوانستند در گلزنی موفق عمل کنند. نام این ۶ تیم ناکام در گلزنی عبارت است از سایپای تهران، پیکان تهران، نفت مسجدسلیمان، نساجی مازندران، فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج