۱۰۱۸۱۹۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ویسی: نبرد انتهای جدول بسیار حساس است

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید نبرد در انتهای جدول حساس است اما نباید به صحبت‌های حاشیه‌ای توجه شود.

ایسنا: عبدالله ویسی درباره وضعیت تیم فوتبال پیکان اظهار کرد: بعد از تعطیلات که به وجود آمد تیم ما روند خوبی را در پیش گرفت شرایط تیمی ما بسیار خوب بود چون بازیکنان فراموش کرده بودند که تیم در انتهای جدول قرار دارد. خوشبختانه از ۴ بازی ۷ امتیاز گرفتیم که این موضوع برای ما قابل احترام و خوب است. ما باید در بازی‌های آینده ۳ امتیاز دیگر بگیریم تا بتوانیم به روند رو به جلوی خودمان ادامه بدهیم.

وی افزود: شرایط در انتهای جدول بسیار حساس است اما این گونه نیست که برخی می گویند که داوران چیدمان می کنند تا یک تیم سقوط کند و یک تیم بماند. ما به این مسائل فکر نمی‌کنیم من به عنوان مربی اگر تیمم ببازد شکست را با حرف‌های این چنینی توجیه نمی‌کنم. همیشه سعی کردم تیمم فقط فوتبال بازی کند یادم می‌آید زمانی که سرمربی استقلال خوزستان بودم می‌گفتند نمی‌گذارند قهرمان بشویم اما با قدرت بازی کردیم و قهرمان شدیم یا بعد از آن در صبای قم هم می‌گفتند اجازه نمی دهند سهمیه آسیا بگیریم اما تلاش کردیم و سهمیه آسیا را گرفتیم الان هم شرایط همین گونه است ما اگر گل بزنیم قطعا پیروز میدان می‌شویم و چه کسی می‌تواند جلوی ما را بگیرد شاید اشتباهات داوری مثل دیدار ذوب آهن و ماشین سازی فاجعه باشد اما این که بگویند از قبل برنامه ریزی شده است من قبول ندارم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در ادامه اضافه کرد این گونه مسائل را نباید در ذهن بازیکنان تلقین کنیم چون آنها با خودشان فکر می کندن شاید ماجرای وجود ندارد که تیمی نتیجه می‌گیرد و یا نتیجه نمی‌گیرد همه باید برای فوتبال تلاش کنیم ما به عنوان مربی وظیفه داریم تیممان را طوری هدایت کنیم که در زمین مسابقه پیروز باشد. اگر بازی‌هایمان را ببریم پیکان سقوط نخواهد کرد همه تیم‌ها این شرایط دارند اگر پیروز شوند چه کسی می‌تواند جلوی سقوط آنها را بگیرد.

ویسی به شرایط کرونایی فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: از همان روز اول که این بیماری شیوع پیدا کرد من گفتم که لیگ را تعطیل کنید الان هم همان نظر را دارم در این شرایط نباید فوتبالی برگزار بشود واقعا نمی‌دانم چه کسی پشت این قضیه ایستاده تا بازی‌ها برگزار بشود. شما ببینید در این شرایط وقتی بازیکنی دچار مصدومیت می‌شود باشگاه از نظر مالی چقدر زیان می‌بیند چون باشگاه هزینه کرده است تا از آن بازیکن بهره ببرد اما آن بازیکن به خاطر شرایطی که موجود است مصدوم می‌شود و کنار می‌رود یا کرونا می‌گیرد و باید چند هفته از تیم دور باشد. به نظر من مسئولان فوتبال ایران باید در این زمینه بهتر فکر می‌کردند. وقتی یک تیم ۵ بازیکن کرونایی داردو آنها را کنار می‌گذارد واقعا ظلم است که بیاید و فوتبال بازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج