جاباما
۱۰۱۸۲۳۲
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

بولتون: اسرائیل برای امنیت خودش اقدام کند

مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا با دفاع از برخی اقدامات خرابکارانه در تاسیسات زیرساختی ایران، هشدار داد در صورت پیروزی مجدد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری، غرب آسیا باید برای تغییرات بزرگی آماده شود.

فارس نوشت: مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا با دفاع از برخی اقدامات خرابکارانه در تاسیسات زیرساختی ایران، هشدار داد در صورت پیروزی مجدد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری، غرب آسیا باید برای تغییرات بزرگی آماده شود.

«جان بولتون» مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید امروز (سه‌شنبه) به رژیم صهیونیستی توصیه کرد در مسائل امنیتی منتظر دولت کنونی آمریکا نماند و خود وارد عمل شود.

بولتون در مصاحبه با شبکه رادیویی «گالاتز» موسوم به رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، درباره حوادث اخیر در برخی تاسیسات ایران از جمله تاسیسات اتمی نطنز مدعی شد: «هر کسی این کارها را انجام می‌دهد، کاملا از او حمایت می‌کنم. شاید این‌ها کار مخالفان رژیم ایران باشد، شاید مأموران خارجی باشند، شاید هم ترکیبی از هر دو. این انفجارها دقیقا چیزی است که نیاز داریم».

به نوشته وبگاه روزنامه «جروزالم‌پست» به نقل از این مصاحبه رادیویی، وی با اشاره به مشخص نبودن آینده سیاسی دولت آمریکا، ادعا کرد: «اکنون زمان آن است که اسرائیل برای منافع امنیت ملی خودش اقدام کند».

این سیاستمدار آمریکایی همچنین افزود که اگر «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر در این کشور مجددا پیروز شود و بار انتخابات از دوشش برداشته شود، منطقه غرب آسیا باید برای تغییرات بسیار بزرگی آماده شود.

بولتون در این باره توضیح داد: «شانس کناره‌گیری کردن ترامپ از انتخابات ریاست‌جمهوری پیش از نوامبر تقریبا صفر است. او نمی‌خواهد بازنده شود اما این ایده که قبل از انتخابات کناره‌گیری کند نیز از نظرم ممکن نیست... هر کسی که نگران اتفاقات فعلی در خاورمیانه است، باید از دور دوم [ریاست‌جمهوری] ترامپ بترسد».

وی پیشتر نیز با هشدار به صهیونیست‌ها درباره پیروزی ترامپ در انتخابات ماه نوامبر، مدعی شده بود او احتمالا برای نزدیک شدن به ایران تلاش خواهد کرد.

بولتون که چند هفته‌ای است با خبر انتشار کتاب خاطرات خود درباره زمان فعالیت در این سمت جنجال‌ساز شده، پیشتر نیز ضمن دمدمی مزاج خواندن رئیس‌جمهور آمریکا، مدعی شد خروج این کشور از توافق هسته‌ای ایران، فرح‌بخش‌ترین لحظه زمان حضور وی در این سمت بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      خدا ترامپ لعنت کن

    • بدون نام

      یعنی دغ ایران آخر اینو از بین میبره

    • همرزم

      کثیفتر از این کارچاق کن ها وجود نداره

    • بدون نام

      اسرائیل خودش که سهله شما هم دیگر هیچ غلطی نمی توانید بکنید ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج