۱۰۱۸۳۴۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

زمان پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها اعلام شد

متقاضیان شرکت در رشته های بدون آزمون دانشگاه ها و مراکز آموزشی عالی سال ۹۹ از پنجم مرداد می توانند نسبت به ثبت نام در رشته ها اقدام کنند.

متقاضیان شرکت در رشته های بدون آزمون دانشگاه ها و مراکز آموزشی عالی سال ۹۹ از پنجم مرداد می توانند نسبت به ثبت نام در رشته ها اقدام کنند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و با توجه به مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص زمان بندی جدید ثبت‌نام و اعلام نتایج پذیرش در رشته‌های با سوابق تحصیلی برای تمام زیر نظام های آموزشی، ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها فقط بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می گیرد از پنجم مرداد ماه آغاز می شود و تا دوم شهریور ماه ادامه دارد.

بر این اساس داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

همچنین این پذیرش برای دوره های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره‌های مذکور از روز چهارشنبه اول مردادماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب ۱۰۰ کد رشته محل اقدام کنند.

بر این اساس نسخه های قبلی دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در تاریخ‌های هشت بهمن ماه ۹۸ و ۱۸ فروردین ماه ۹۹ در درگاه اینترنتی سازمان سنجش منتشر شده، غیرقابل استفاده و از درجه اعتبار ساقط است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج