۱۰۱۸۴۱۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تاثیر کرونا بر ورزش

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: خسارت ناشی از بیماری کرونا به ورزش استان تهران تا پایان اردیبهشت ۱۵۰۰ میلیارد تومان بود که متاسفانه این خسارت تا به امروز ۲ برابر افزایش پیدا کرده است.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: خسارت ناشی از بیماری کرونا به ورزش استان تهران تا پایان اردیبهشت ۱۵۰۰ میلیارد تومان بود که متاسفانه این خسارت تا به امروز ۲ برابر افزایش پیدا کرده است.

رضا گل محمدی در گفت و گویی اظهار کرد: پس از شیوع موج دوم کرونا و با ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا استان، سالن های بدنسازی و استخرهای سرپوشیده از ۲۱ تیر به مدت یک هفته تعطیل شد که البته این تعطیلی ها به دلیل محدودیت های ایجاد شده از ۲۸ تیر تا ۴ مرداد دوباره تمدید شد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا سالن های بدنسازی و استخرهای سرپوشیده از ۴ مرداد بازگشایی خواهند شد؟ گفت: اجازه بازگشایی سالن های بدنسازی و استخرهای سرپوشیده بستگی به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد که مجوز بازگشایی بدهد یا خیر؟ همچنین رشته های پربرخورد همچون کشتی، جودو، تکواندو و... که از قبل فعالیت های آنها تعطیل شده بود، این تعطیلی همچنان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: تا زمانی که مردم پروتکل های بهداشتی را به درستی رعایت نکنند، شاهد بازگشایی استخرهای سرپوشیده و سالنهای بدنسازی نخواهیم بود، متاسفانه حتی در طی مدتی که استخرها باز شده بودند مراجعه کننده به دلیل این بیماری کاهش پیدا کرده بود.

گل محمدی تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که گریبانگیر آن هستیم نحوه نگهداری از اماکن ورزشی است که به دلیل کاهش استقبال کننده ها از اماکن ورزشی و نبود درآمدزایی، باشگاه دارها را دچار مشکل کرده است. نگرانی که در این خصوص وجود دارد این است که در حال حاضر ۲۸ هزار نفر در استان تهران شاغل در اماکن ورزشی هستند و از این طریق تامین معیشت می کنند که متاسفانه با نبود درآمد، باشگاه دارها برای کاهش ضررهای خود مجبور به تعدیل نیرو می شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان این که باشگاه ها دچار مشکل جدی هستند، تصریح کرد: برخی از سازما نها و نهادهایی که قرار بود وام های معیشتی به باشگاه ها بدهند به تعهدات خود عمل نکردند و همین مساله باشگاه دارها را دچار مشکلات زیادی کرده است.

او افزود: تا پایان اردیبهشت براساس آمار ارایه شده از سوی وزارت ورزش و جوانان، خسارت ناشی از کرونا به ورزش کشور ۶ هزار میلیارد تومان بود که البته این خسارت ها همچنان ادامه دارد و هنوز برآورد جدیدی از خسارت های خرداد و تیر ارائه نشده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان این که خسارت ناشی از بیماری کرونا به ورزش استان تهران حداقل ۲ برابر افزایش یافته است، گفت: خسارت ناشی از کرونا تا پایان اردیبهشت برای ورزش تهران ۱۵۰۰ میلیارد تومان بود که این خسارت تا به امروز حداقل به دو برابر افزایش پیدا کرده است.

وی در پایان افزود : ماهانه بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان اداره کل از محل واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی درآمد کسب می کرد که از زمان شیوع کرونا و با تعطیلی اماکن ورزشی از سوی دولت، مدت چهار ماه است که اجاره این اماکن نیز بخشیده شده اند و همین مساله خسارت زیادی را به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران وارد کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج