جاباما
۱۰۱۸۴۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

افتتاح پلی متفاوت در بزرگراه مدرس +عکس

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد با اشاره به مراحل پایانی تکمیل پل طبیعت گفت: با افتتاح پل طبیعت، شرق و غرب منطقه عباس آباد با یک مسیر ویژه به هم متصل خواهد شد و بدون شک گردشگری شهری در منطقه عباس آباد و قلب پایتخت تحول جدی را شاهد خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد با اشاره به مراحل پایانی تکمیل پل طبیعت گفت: با افتتاح پل طبیعت، شرق و غرب منطقه عباس آباد با یک مسیر ویژه به هم متصل خواهد شد و بدون شک گردشگری شهری در منطقه عباس آباد و قلب پایتخت تحول جدی را شاهد خواهد بود.

اردشیر نوریان در جریان بازدید مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز، شهردار منطقه ۳ به همراه تنی چند از معاونین و مدیران زیر مجموعه از آخرین مراحل تکمیل پل طبیعت و بررسی احیای محیط پیرامونی این پروژه و فضای سبز حاشیه بزرگراه مدرس با بیان این مطلب گفت: پل طبیعت یکی از پروژه های شاخص شهر تهران در سالهای اخیر است که با توجه به موقعیت ممتاز جغرافیایی آن باید نسبت به بهسازی و احیای محیط پیرامونی و فضای سبز حاشیه بزرگراه مدرس با جدید و سرعت لازم اقدام شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های این پل به عنوان بزرگترین پل غیرخودرویی کشور تصریح کرد: بخش مرکزی بزرگراه مدرس یک پهنه ویژه و منحصر به فرد در پایتخت محسوب می شود که پل طبیعت اهمیت آن را دوچندان خواهد کرد و از این رو احیا و بهسازی فضای سبز و محیط پیرامونی آن به وسعت ۱۷هزار متر مربع با همکاری سازمان پارکها و شهرداری منطقه ۳ با سرعت و جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

نوریان تصریح کرد: پل طبیعت با ۷هزار متر مربع مساحت، ۱۴هزار قطعه فولادی در آن آماده سازی و نصب شده و حدود ۲ هزار تن وزن دارد و با توجه به ویژگی های معماری و فنی و کاربردی آن می تواند به عنوان نمادی جدید برای پایتخت ایران اسلامی مطرح باشد.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد پل طبیعت را یک نقطه ویژه در گردشگری شهری عنوان کرد و افزود: با افتتاح پل طبیعت، شرق و غرب منطقه عباس آباد با یک مسیر ویژه به هم متصل خواهد شد و بدون شک گردشگری شهری در منطقه عباس‌آباد و قلب پایتخت تحول جدی را شاهد خواهد بود.

به گزارش ایسنا، پل طبیعت ، پلی سه طبقه و غیرخودرویی است که برای عابران پیاده و دوچرخه در نظر گرفته شده است و از عرض بزرگراه مدرس می‌گذرد. طول این پل ۳۰۰ متر بوده و سازه‌اش ۲۰۰۰ تن می‌باشد. این پل در ارتفاع ۴۰ متری زمین نصب شده و به وسیله آن بوستان‌های طالقانی در شرق و آب و آتش و بنادر در غرب زمین‌های عباس‌آباد به هم متصل می‌شوند. در واقع این پل با نمای زیبایی که از تهران به نمایش می گذارد نمادی از غلبه طبیعت و زندگی سالم روی ماشین‌ها و زندگی شهری است که می‌تواند نمود خوبی از اهمیت دادن به شهروندان و سلامت روانی آنها باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج