۱۰۱۸۴۹۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رانگنیک از قبول سرمربیگری میلان انصراف داد

مدیربرنامه‌های سرمربی سابق لایپزیگ اعلام کرد که این مربی آلمانی فصل آینده قطعاً هدایت تیم فوتبال میلان را برعهده نخواهد گرفت.

خبرگزاری تسنیم: با وجود انتشار اخبار فراوان مبنی بر توافق باشگاه میلان با رالف رانگنیک برای هدایت این تیم در فصل آینده، اما مدیربرنامه‌های او اعلام کرد که این مربی آلمانی تصمیم گرفته است که پیشنهاد مربیگری در روسونری را قبول نکند.

در ماه نوامبر بود که نشریات کیکر و بیلد آلمان اعلام کردند رانگنیک برای هدایت میلان با رئیس این باشگاه ایوان گازیدیس وارد مذاکره شده و قرار است به صورت همزمان در چند پست از جمله مربی و مدیر ورزشی فعالیت کند.

مارک کوشیک مدیربرنامه‌های رانگنیک اما با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که رفتن او به میلان کاملاً منتفی است. او گفت: باشگاه میلان و رالف رانگنیک توافق کردند که الان زمان مناسبی برای همکاری‌شان نیست. به همین دلیل و با توجه به پیشرفت خوب و نتایج قابل توجهی که تیم در هفته‌های اخیر با هدایت سرمربی‌اش استفانو پیولی گرفته است، رانگنیک و میلان به طور مشترک تصمیم گرفته‌اند که فصل آینده او در کادر فنی تیم نقشی را برعهده نگیرد.

میلان با هدایت پیولی ۹ بازی اخیرش در سری A را بدون شکست سپری کرده که آخرین آن پیروزی ۲ بر یک امروز در خانه ساسولو و به سبب آن صعود به رده پنجم جدول بوده است.

گفته می‌شود که چندین بازیکن میلان از جمله هاکان چالهانوغلو و زلاتان ابراهیموویچ موافق ماندن پیولی در میلان بودند. قرارداد پیولی با میلان تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد، اما امکان تمدید آن وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج