۱۰۱۸۵۲۸
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

دین‌محمدی: برای بازی با استقلال برنامه داریم

مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: برای بازی با استقلال برنامه داریم و نمی‌خواهیم سه امتیاز را از دست بدهیم.

خبرگزاری مهر: سیروس دین محمدی در خصوص دیدار پنجشنبه تیمش برابر استقلال تهران از هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: خوشحالم که شرایط تیم ما خوب است. چهار بازی قابل قبول را انجام داده ایم و میانگین هر بازی دو امتیاز را به دست آورده ایم.

وی افزود: تمام بازیکنان ما آماده هستند و تمرینات خوبی را پشت سر می گذارند تا بتوانیم در روز پنجشنبه و در ورزشگاه آزادی که از زمین چمن با کیفیتی برخوردار است مقابل استقلال یک بازی سراسر منطقی را انجام دهیم.

دین محمدی خاطرنشان کرد: ما برای این دیدار برنامه داریم و نمی خواهیم بر اثر غفلت، سه امتیاز را از دست بدهیم. در تیم نساجی بازیکنان بزرگی حضور دارند که می توانند در نتیجه این بازی تاثیرگذار باشند.

مربی نساجی قائمشهر در مورد شرایط استقلال هم گفت: این تیم در مقابل نفت آبادان بازی خوبی از خود انجام داد و توانست امتیازات حساسی را بگیرد. البته ما هم می توانستیم از نفت امتیاز بگیریم اما دچار بدشانسی شدیم. اما در مجموع با توجه به اینکه تجربه استقلال بالاست ما کار سختی در پیش خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه آیا تجربه بازیکنان استقلال به ضرر شما تمام خواهد شد؟ گفت: شاید بازیکنان استقلال تجربه بیشتری نسبت به بازیکنان ما داشته باشند اما ما تیم دست و پا بسته ای نیستیم و تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا این دیدار را با موفقیت به پایان برسانیم.

دین محمدی در پاسخ به این سئوال که این دیدار حضور پیشکسوتان دو تیم در رأس کادر فنی استقلال و نساجی است آیا حساسیت ها را بیشتر خواهد کرد؟ افزود: فوتبال دیگر حرفه ای شده، استبحث حساسیت وجود ندارد. درست است که ما سالها در استقلال بودیم و برای موفقیت این تیم تلاش کردیم اما حالا من به همراه فکری، مرفاوی و حنیف عمران زاده به باشگاه نساجی تعهد داریم و تلاش می کنیم که در این دیدار موفق باشیم.

مربی نساجی در مورد نبود تماشاگر در ورزشگاه ها یادآور شد: بازی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد. وقتی که از رختکن وارد زمین می شویم و با سکوت ورزشگاه مواجه می شویم، ناراحت کننده است.هیجان فوتبال به تماشاگران آن است و امیدوارم هر چه زودتر این ویروس منحوس ریشه کن شده تا دوباره بتوانیم تماشاگران علاقه مند را در ورزشگاه ببینیم.

مربی نساجی قائمشهر همچنین درباره سرخپوش بودن کادر فنی استقلالی نساجی گفت: ما به نساجی تعهد داریم و باید بر تعهدمان بمانیم. در قائمشهر همه هوادار نساجی هستند و ما هم تلاش می کنیم تا در برابر استقلال دل هواداران نساجی را شاد کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا حساسیت وجود نداره ، اگه بازی واسه استقلال گره بخوره ،،،
      حنیف میره واسه استقلال توو محوطه جریمه خودشون هند میکنه که پنالتی به استقلال بده

    • بدون نام

      برنامتون راه دادن به حریفه که عین آب خوردن بهتون گل بزنن مرام لستقلالیها همینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه خبر از سیف الهی با پنالتی معروفش

    • بدون نام

      این یه مربی استقلالی که میخواد استقلال رو ببره....اونورم مکتب لنگ عبده کثیف که همه مربیاش جلو لنگ از قبل بازنده هستن....مکتب لنگ کثیف‌ترین مکتب موجود

      پاسخ ها

      • @

        اگه یادت باشه نیم فصل اول نفت مسجد سلیمان با مهدی تارتار که همه میدونن پرسپولیسیه تو ورزشگاه ازادی ۳ امتیاز گرفت.البته توقعی نیست ازتون اخه چند ساله پرسپولیس کبیر خیلی فشار اورده به تیمتون

    • بدون نام

      چرکپولیس مایه ننگ فوتبال پاک

    • بدون نام

      سلام چرافکرمیکنیدهمه عین خوتان هستندکه قبل ازبازی یامربی استفعامیدهدیامیگویدماهیچ شانسی نداریم ولی اینجامربی میگویدباتمام وجودبازی میکنیم چون تعهدداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج