جاباما
۱۰۱۸۶۵۹
۱۲۹ نظر
۵۰۰۶
۱۲۹ نظر
۵۰۰۶
پ

صادقی: ۴ پرسپولیسی‌ها، ۴ سوءتفاهم‎هاست!

مدافع اسبق استقلال گفت: ما اصلاً دنبال ۴ و این‌ها نیستیم. ما دنبال قهرمانی آسیا هستیم و دنبال کری شماره‌ای خواندن نیستیم. ما تاریخچه‌مان برای آسیاست و ایران را هم که دیگر نگوییم بهتر است.

خبرورزشی: گفت‌وگوی لایو امیرحسین صادقی با صفحه اینستاگرام خبرورزشی پرحاشیه و پرسوژه بود. این‌قدر که در همان ساعت‌های اولیه تعداد بازدیدهایش به بیش از ۱۱ هزار نفر رسید. با این وجود بهتر دیدیم بخش‌های مهم صحبت‌های مدافع جام جهانی رفته و اسبق تیم استقلال را در سایت خبرورزشی هم منتشر کنیم تا همراهان ما در این رسانه هم در جریان صحبت‌های او باشند.

۴ پرسپولیسی‌ها ۴ سوءتفاهم‎هاست!

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس مدعی هستند با کسب این قهرمانی در لیگ حالا عدد ۴ هم مانند دیگر اعداد فوتبالی برای آنهاست! این ۴ ربطی به ۴ استقلالی‌ها پیدا نمی‌کند؟

یک‌سری اتفاقات در فوتبال می‌افتد که برای عده‌ای سوءتفاهم به‌وجود می‌آید. مثلاً بعضی تیم‌ها براساس یک‌سری اتفاق می‌آیند و قهرمان می‌شوند. البته سوءتفاهم‌هایی از این دست هر چند سال یک بار در تاریخ، در جنگ و والیبال و بسکتبال هم اتفاق می‌افتد. حالا هم یک تیمی آمده و گفته ۴ برای ماست، چون ۴ بار قهرمان شدیم! ولی ما چهارمان این جنسی نیست. اگر بحث عدد ۴ استقلال است ۴ بار حضور استقلال در فینال آسیاست. ۴ بار برد متوالی رفت و برگشت شهرآورد است و چهارتا‌های زیاد دیگری هم در آینده اتفاق خواهد افتاد ولی حالا لیگ و قهرمانی اش مبارک باشگاه پرسپولیس باشد.

پس با این حساب، اصل چهار برای استقلالی‌هاست؟‌

نمی‌دانم اصل چهار چیست! ما اصلاً دنبال ۴ و این‌ها نیستیم. ما دنبال قهرمانی آسیا هستیم و دنبال کری شماره‌ای خواندن نیستیم. ما تاریخچه‌مان برای آسیاست و ایران را هم که دیگر نگوییم بهتر است.

چرا پرسپولیسی‌ها هشتگ مرحوم صادقی را به راه انداخته‌اند؟

این اتفاقات کری‌خوانی‌هایی است که در این مدت به‌راه افتاده و من هم دوست ندارم درباره اش حرف بزنم. من مجازی نیستم که به مسائل مجازی جواب بدهم.

پرسپولیس هم به دردسر استقلال دچار می‌شود!

شما جزو اولین نفراتی بودید که به دیدار احمد سعادتمند رفتید. چرا درباره موضوع بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این موضوع را به صورت شفاف به اطلاع مردم و طرفداران استقلال نرساند؟

اولاً باید بگویم دلیل این بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی بی‌کفایتی مدیرانی بوده که وزیر ورزش آن‌ها را در رأس این باشگاه قرار داده و نمی‌توان انتظار بیشتری از این افراد داشت. تازه در همین تیم رقیب که این همه گفته می‌شود وزارت ورزش خیلی کمک‌شان می‌کند برانکو هم در آینده‌ای نزدیک برای آن‌ها دردسرساز خواهد شد.

چطور؟

شنیدم که برانکو هم شکایت کرده و پول سنگینی هم از پرسپولیس می‌خواست.

استراماچونی وزارت ورزش را غافلگیر کرد!

اگر استراماچونی می‌ماند استقلال قهرمان می‌شد؟

باید این واقعیت را بگویم که هر زمان حرفی در ارتباط با مسائل مهم می‌زنم آن‌هایی که در تیم رقیب ادعای هواداری دارند حرف‌های مرا بد برداشت می‌کنند و مرحوم صادقی و این مسائل را راه می‌اندازند ولی یک چیزی را یادآوری کنم. زمان استرا ما کجای جدول بودیم و بیننده فوتبالی می‌داند من چه می‌گویم. وقتی استراماچونی را خیلی اتفاقی به استقلال آوردند کاملاً مشخص شد که فکرش را نمی‌کردند این مربی این‌قدر کارایی داشته باشد ولی از شانس بد وزارت ورزش این مربی هم نتیجه گرفت و هم تیم را به صدر رساند، اما یک‌مرتبه از CIP فرودگاه رفت و هربار حرف از بازگشتش به میان می‌آمد هر شخصی یک ادعایی درباره بازگرداندنش را مطرح می‌کرد ولی در نهایت دیدیم که اتفاقی که باید می‌افتاد نیفتاد و استرا برنگشت.

فرهاد را وزارت آورد تا سروصدا‌ها بخوابد!

نظرت درباره حضور فرهاد مجیدی چیست؟ در این مدت حملاتی هم به او شد. فکر می‌کنی باید از فرهاد حمایت شود؟
نظر شخصی من این است که الان موقعیت خوبی نبود که فرهاد بیاید. البته این را هم باید پای هوشمندی وزیر ورزش گذاشت که خودش یا عواملش با فرهاد تماس گرفتند که بیا استقلال ولی معتقدم زمان خوبی برای حضورش جای استراماچونی نبود و یک مقدار زود بود، اما حضور فرهاد مجیدی و بعد علی فتح‌ا... زاده، در دورانی که آن سروصدا‌ها جلوی وزارت ورزش و باشگاه به‌راه افتاده بود را همه به یاد دارند و، چون می‌خواستند جو آرام شود روی مجیدی ریسک کردند که کمتر حرف بشنوند و مجیدی را سیبل کردند.

به نظرت این اقدام فرهاد ارزشمند نبود؟

گفتم که مربی خوبی است ولی ریسک بزرگی کرد و دمش گرم در شرایطی به استقلال آمد که همه چیزش ترکیده بود. تیم نه زمین داشت، نه تمرین درست و حسابی و نه مدیریت مشخص! ولی آمد و کار بزرگی کرد، اما متأسفانه آن اتفاقات خوبی که باید برایش بیفتد نیفتاد و فرهاد با جان و دل کار کرد و سوخت کرد. ولی دمش گرم که استقلالی است.

هنوز در باشگاه اتفاقی رخ نداده است!

پس باید از او حمایت کرد؟ برخی پیشکسوتان معتقدند او نباید می‌آمد.

یک ایرادی در باشگاه استقلال هست که آن هم پیشکسوتان ماست. کسانی که باید به آن‌ها بها می‌دادند ندادند و لابی‌گری را ایجاد کردند و این صدمه زد و من، هم به آن‌ها حق می‌دهم و هم نمی‌دهم. ولی مشکل ما جایگاه‌ها و زمان کار کردن پیشکسوتان است. آن‌ها قطعاً می‌توانند به باشگاه کمک کنند ولی این نوع مدیریت هنوز انجام نشده است. من به سعادتمند گفتم هنوز برایم مشخص نیست که چه کسی پشت اوست که خودشان گفتند ۸۰ درصد کار دست خودم است و ۲۰ درصد دست وزارت است. الان هم هنوز اتفاق خاصی در باشگاه رخ نداده و فقط سردر باشگاه را عوض کردند.

تا ۱۴۰۰ نمی‌گذارند استقلال قهرمان شود!

دیدار‌های لیگ استقلال را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

استقلال احتیاج به تحلیل فنی ندارد. استقلال قهرمان نشده که داد بزند پوکر قهرمانی! بلکه استقلال، استقلال است. حالا حالا‌ها هم هست. شجره‌نامه باشگاه استقلال از باشگاه پرسپولیس که هیچ از فدراسیون فوتبال هم که هیچ، از همه قدمتش بیشتر است. استقلال جزو سه باشگاه بزرگ قاره آسیا بوده و جام‌های زیادی هم آورده است. اگر بگذارند استقلال بازی اش را بکند و محرومیتی یا کرونایی نباشد و مربی را از کارش اخراج نکرده باشند و مشکلات داوری نباشد استقلال همیشه استقلالی بازی می‌کند. ما اگر زمین تمرین خوب داشته باشیم و امکاناتی که برای باشگاه‌های دیگر هست برای استقلال هم فراهم کنند تیم همیشه تیم است. باز هم نمی‌گذارند استقلال نتیجه بگیرد.

چطور؟

ما حتی به فینال جام‌حذفی هم برویم و در فینال با یک تیم دسته سومی هم بازی داشته باشیم این احتمال را می‌دهم که کاری کنند استقلال قهرمان نشود. البته این را تا سال ۱۴۰۰ می‌گویم. بی‌برو برگردد و بدون شک با این وزارت ورزش استقلال جایی برای پرواز ندارد، چون بالا‌های پروازش را بریده‌اند.

تیم ملی برانکو پر از زدوبند بود!

بهترین مربی خارجی که با او کار کردی که بود؟

کی‌روش! او شخصیت فوتبال ایران است. شما ببینید در همه تاریخ فوتبال ایران این دو تیمی که با او به جام جهانی رفتند باشخصیت‌ترین تیم‌های تاریخ فوتبال این مملکت بودند. در حالی که در ۲۰۰۶ بی‌شخصیت‌ترین تیم ایران با سرمربیگری برانکو راهی جام جهانی شد.

چطور؟

آن همه اتفاق در آن تیم رخ داد. باندبازی و سر میز یک حرفی زده می‌شد و بعد ته میز یکی حرف می‌زد و آن همه اتفاق. ولی کی‌روش دیسیپلین خاصی داشت و ساختار فوتبال ایران را تغییر داد.

کی‌روش دست دلال‌ها را از فوتبال برید، بیرونش کردند!

پس چرا رفت؟

فوتبال ایران فاجعه‌ترین فوتبال دنیاست. معتقدم انتخابات همیشه بین بد و بدتر بوده و یک انتخاب خوب هم که داشتیم او را از ریشه زدند. در دورانی که کی‌روش بود هم هر کاری کردند که با او مخالفت کنند. کی‌روش دست خیلی‌ها را از فوتبال ملی ایران کوتاه کرد امثال دلال‌ها، لابی‌باز‌ها و فدراسیونی‌ها و ارکانش و دیگر مسائل. او حتی با برخی اعضای فدراسیون هم درگیر شده بود حتی با آن خانم دکتر سر ایفمارک درگیر شد. هر چیز خوبی در این مملکت درباره اش دعوا راه می‌افتد و بعد هم کنار زده می‌شود.

مقایسه جام جهانی ۲۰۰۶ با ۲۰۱۴ چه بود؟

هیچ شباهتی بین این دو جام نبود. در ۲۰۰۶ یک تیم بی‌ثبات و یک تیم به‌هم ریخته و بی‌انگیزه که اتفاقات خیلی جالبی در اردو‌ها رخ داد ولی در ۲۰۱۴ دیسیپلین و نظم خاصی بود.

چون آقازاده نبودم ۵ سال از تیم ملی دورم کردند!

تو در دو دوره جام جهانی بازی کرده‌ای. چرا ۵ سال در تیم ملی نبودی؟

شاید کم‌کاری خود من بوده است. من در آخرین اردوی پیش از سه بازی آخر مقدماتی جام جهانی دعوت شدم ولی خب شاید به این دلیل بوده که همیشه در فوتبال ایران انتخاب‌های خوب نبوده و نیست. انتخابات خوب برای آقازاده هاست ولی من بچه کفاش بودم و دعوتم نمی‌کردند.

کی‌روش گفت مسی مثل مار حرکت می‌کند!

کی‌روش شب قبل از بازی با آرژانتین نکته خاصی را به شما گفت؟

ما تا قبل از شروع بازی‌ها همه تمرکزمان روی بازی با نیجریه بود که بتوانیم خوب عمل کنیم و با مساوی‌ای که گرفتیم روحیه همه نفرات تیم بالا رفت و ترس‌مان ریخت. فکر می‌کنم کلاً سه روز برای بازی با آرژانتین تمرین کردیم و شاید اگر این تمرین یک هفته بود نتایج بهتری می‌گرفتیم. ما آرژانتین را آنالیز کرده بودیم ولی اینکه لیونل مسی بیاید و دقیقه ۹۳ آن گل را به ما بزند نشان می‌دهد که ما به آرژانتین نباختیم و به مسی باختیم، چون گلی که زد، رونالدو هم نمی‌توانست بزند. ما باید از هیگواین و آگوئرو مراقبت می‌کردیم.

ولی بیشترین رویارویی را با تو و پولادی داشت.

او بیشتر با آندو و جواد روبه‌رو می‌شد ولی خب سمت من هم می‌آمد. من و سیدجلال با هیگواین و آگوئرو روبه‌رو بودیم.

کی‌روش درباره هیگواین و آگوئرو چه حرفی به شما زد؟

گفت مسی مثل مار بین شما حرکت می‌کند و هافبک دفاعی‌ها باید طوری فضای جلوی دفاع را ببندند که نتواند به تو بزند.

دود اختلاف پرسپولیس و کی‌روش به چشم سیدجلال رفت!

خودت پس از جام جهانی جزو ۵۰ چهره برتر جام شناخته شدی.

وقتی به تهران رسیدم فهمیدم. من در آن جام با دو پارگی در دو طرف فتق ورزشی‌ام بازی می‌کردم در واقع با ۳۰ درصد توانم در هر سه بازی حضور داشتم.

بازی در کنار سیدجلال حسینی در مهم‌ترین دیدار‌های زندگی‌ات بود؟ او را چطور مدافعی دیدی؟

سیدجلال به جرأت می‌توانم بگویم که بهترین فوتبالیستی بود که در همه تاریخ فوتبالم کنارش بازی کردم. او یک بازیکن باانگیزه و منظم است که حتی در تاریخ فوتبال قبل و بعد از انقلاب جزو دو دفاع برتر تاریخ ایران بوده است. یک پسر بااخلاق و باانگیزه که ثبات تیم ملی اش نشان داد که فوق العاده باشخصیت است ولی حقش خورده شد و به جام جهانی ۲۰۱۸ نرفت. همه به یاد دارند به دلیل اختلافاتی که بین باشگاه پرسپولیس و کی‌روش به‌وجود آمده بود دودش به چشم سیدجلال رفت و من خودم هم برایش پست هم گذاشتم و واقعاً برایش ناراحت شدم. حق مسلمش جام جهانی بود که رخ نداد.

برای چه چیز پرسپولیسی‌ها کری بخوانم!

پسرتان هم استقلالی است؟

بله صددرصد.

پس بین اعضای خانواده کسی نیست با او کری بخوانید؟

نه! با چه کسی کری بخوانم؟ با کسانی که هنوز دنبال ۴ ما هستند؟ هر زمان شما ۴ بار فینال آسیا را دیدید و ۴ بار شهرآورد را رفت و برگشت بردید آن وقت حرف بزنید. البته اگر تا آن زمان اعتبار ما بیشتر نشده باشد. اسم استقلال برای خودش است و ستاره اش درست و حسابی است نه الکی.

مدیرعامل جای تغییر سردر باشگاه به فکر یارگیری باشد!

بهترین بازیکن یا بازیکنان استقلال در این فصل؟

علی کریمی در خط هافبک فوق العاده است. حسینی هم با اینکه رقیب ندارد خیلی خوب است. دیاباته هم با اینکه کمتر به زمین رفته ولی فوق العاده بوده است.

نگرانی امروزت برای استقلال چیست؟

معضل این روز‌های باشگاه ما نقل و انتقالات است که در آخر فصل باز چه نفراتی از این تیم می‌روند. نمی‌دانم مدیران الان به جای اینکه به فکر یارگیری باشند چرا به فکر سردر باشگاه هستند! باشگاه اگر واقعاً زیر بلیت وزارت ورزش نیست حتی اگر عنوانی هم کسب نکرد فدای سرش ولی مدیرعامل باید بتواند شاکله تیمش را حفظ کند و تیم خوبی را روانه فصل بعد کند.

آرزویم بازی کنار هاشمی‌نسب بود!

بهترین همبازی‌ات در استقلال که بود؟

من یکی از حسرت‌های زندگی‌ام این بود که نشد کنار دست مهدی هاشمی‌نسب بازی کنم. من از روز‌های اول که کنار فکری، ستار همدانی و پیروز قربانی بازی می‌کردم تا این اواخر که کنار پژمان منتظری و حنیف عمران زاده توپ می‌زدم خوشحال بودم و از فوتبالم لذت بردم.

بهترین مهاجمی که روبه‌رویش بازی کردی که بود؟

دورانی که علی دایی در لیگ بازی می‌کرد کار روبه‌رویش خیلی سخت بود. اولین شهرآورد را روبه‌روی او بودم که بهترین فوروارد ایران و آسیا بود و بعد روبه‌روی فوروارد العین، آساموآ ژی‌یانگ واقعاً اذیت می‌شدم.

تیم ملی با اسکوچیچ به هیچ‌جا نمی‌رسد!

اسکوچیچ در تیم ملی موفق می‌شود؟

نه!

دلیلت چیست؟

دلیل نمی‌خواهد. اسکوچیچ خوب است ولی بعید است بتواند جای کی‌روش را بگیرد آن‌هم با این ساختار فوتبالی که ما داریم. او مربی‌ای بود که زبان داشت و جلوی همه اتفاقات بد فوتبالی را برای تیم ملی می‌گرفت آن بلا‌ها را سرش آوردند. اینکه فقط بله قربان‌گوی عوامل فدراسیون و تیم ملی است. مربی لیگ برتری بوده و قطعاً مقابل رئیس و دیگر عوامل فدراسیون ضعف داشته است. این را شک نکنید. چون در ایران کار کرده و لابی زیاد داشته، رفیق زیاد داشته و حسابی به زیر و بم این فوتبال آشناست. تصور کنید او برود تیم ملی! صددرصد نتیجه نخواهد گرفت.

اما بازیکنان تیم ملی از او حمایت کردند.

من، چون در تیم ملی نیستم نظری در این باره ندارم.

آن‌ها بین کاندیدا‌هایی که عنوان شده بود برای جایگزینی مارک ویلموتس به او رأی داده بودند؟

چه بگویم. برایم عجیب است! باید دید دلیل این کار بچه‌های تیم ملی چیست؟

طرفداران پرسپولیس را بیشتر از خود پرسپولیس دوست دارم!

حرفی هست که بخواهی عنوان کنی؟

تشکر می‌کنم از هواداران پرسپولیس که در این یک هفته، ۱۰ روز، هر نوع فحش رکیکی به من دادند ولی باز هم من هواداران پرسپولیس را بیشتر از تیمش دوست دارم، چون آن‌ها کسانی هستند که برخی از نزدیک‌ترین اقوام و دوستان من هستند. این اتفاق را می‌گذارم روی حب و بغض ناشی از فشار‌های اقتصادی و همه را به امام رضا (ع) واگذار کردم و جواب هیچ‌کدامشان را نمی‌دهم. یک عده هم می‌خواستند مرا با شمشیر و گلوله بزنند و یکی می‌گفت آدرست را پیدا کنم می‌آیم سراغت که از آن‌ها هم تشکر می‌کنم. حرف حق در ایران بزنی صدمه می‌بینی.

۵۰ درصد این پوکر به خاطر کریم باقری است!

نظرت را درباره چند اسم بگو.

کی‌روش؟

شخصیت فوتبال ایران پس از انقلاب.

ناصر حجازی؟

یکی از حقیقت‌گو‌های فوتبال ایران.

جام جهانی؟

جایی شبیه بهشت.

برانکو؟

درباره برانکوی پرسپولیس می‌گویم نه تیم ملی. با پرستیژ و با کیفیت بالای فوتبال و اگر پرسپولیس در این چند سال قهرمان شده من معتقدم ۵۰ درصدش به خاطر کریم باقری بوده است.

شهرآورد؟‌

ای بدو‌ای بدوی فرهاد مجیدی.

استادیوم آزادی؟

خاطرات تلخ و شیرین.

رباط صلیبی؟

امید روانخواه و داریوش شجاعیان به بدترین شکل ممکن.

مسی؟

رقیب دوست‌داشتنی که من رئالی هستم ولی او را قابل احترام می‌دانم.

عادل فردوسی‌پور؟

جایش خالی است مثل ناصر حجازی که راستگو بود.

استقلال؟

آسمان خوشرنگ فوتبال ایران است که هر اتفاقی در فوتبال ایران، سقفش استقلال است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامی

      آدم قحطه یا خبر قحطه که هی میرید سراغ آدمهای فیک؟!

      پاسخ ها

      • 007

        ادم های بیسواد همشون همین شکلین ..

      • حمزه

        این اصلا در حد حرف زدن از ارتش سرخ هم نیست

      • عادل

        فقط اون بندی که پرسیدن
        حرفی هست که بخواهی عنوان کنی؟
        :))))
        معلومه طفلک خیلی تحت فشاره

      • مهدی

        ۴ما جنس سوزشه
        پمادتون و عوض کنید کیسه هاا

      • بدون نام

        کی به این طوطی تریبون میده..خدارو شکر که استقلالی نیستم..پیشکسوتاشونو تورو خدا..

      • بدون نام

        دمت گرم. این جوجه کیسه میخواد با مصاحبه هاش دل هواداران متوهم و هوچیگر تیم دوم پایتخت رو بدست بیاره. ...

      • رباعی

        خیلی جالبه که میرن با این بی تربیت ترین و بی سواد ترین بازیکن تاریخ استقبال مصاحبه می کنند.
        خوشبختانه خودش اعتراف میکنه که سیدجلال و هاشمی نسب اسطوره هاش هستند و علی دایی بهترین بوده.

      • حقگو

        اول سهمیه بگیرید بعددنبال قهرمانی آسیا باشید کیسه های توهم زده

      • مرحوم صادقی

        فرزند من پدر منه
        پدر من فرزند منه
        من پدر فرزند من
        عهههههههه چرا اینجوری شد
        ولش کن ....وزیر پرسپولیسیه

      • شش ♥

        پوکر سوزش

      • شش ♥

        8 سالی که پرسپولیس جام نگرفت و لابد به قول شما، حمایت وزیر ورزش را نداشته! کیسه چند بار قهرمان شده؟
        2 بار!
        واقعاً نفهمیدن ساده ترین کار دنیاست که کیسه کش ها انتخاب کرده اند.

    • هیوا

      اگه پرسپولیس جام پنجم بیاره به عنوان خمس مال بده به مستحق و کیسه مستحق ترین بیچارها چنسال جام نگرفتن

      پاسخ ها

      • مسعود

        دمت گرم خیلی به جا بود

    • بدون نام

      لال شو تو کار بزرگترها دخالت نکن جوجو

    • ش.ص

      تو که کلا عددی نیستی . تو استقلال هم حسابت نمی کردن.

    • قرمزته

      سوء تفاهم نشه ولی بد جور داره میسوزه کیسه کش آب رو بریز اونجاییکه میسوزه ♥️♥️♥️♥️

    • بدون نام

      آخه شماها کی به فینال واقعی آسیا رسیدین که صحبتش رو میکنی...تو اون موقع هم که بازی میکردی هیچی نبودی .راستی تو که مرده بودی کیسه کش

      پاسخ ها

      • مهرداد آبادانی 4

        یا پمادها قلتبی شدن یا اینها از حد سوزش گزشتن پس بزارید اراجیف ببافن که تنها راه تحمل وزن سرورشونه

      • بدون نام

        آخه شماها با این ادعا چرا نتونستی تو اون فینالها برید؟یادم اومد میخواستید برید ولی ناصرخان خدا بیامرز و محمدان بنگلادش!!!!!!نذاشتن.یک کم مطالعه کنید لنگیها هرچنداگر مطالعه میکردید که لنگی نمیشدید!!!!!

    • حقيقت گو

      طبق اصل فيزيك : انرژي از بين نمي رود بلكه از شكلي به شكل ديگر تيدبل مي شود
      و اومااااااااااااااااااااااا
      طبق اضل فيفا :
      شل مغزي در تيم كيسه كشان از بين نمي رود بلكه از يك شل مغز به شل مغز ديگري منتقل مي گردد
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • ؟؟؟

      کوچلو تو چقدر ور میزنی دوغ تو بنوش ..

    • مهرداد آبادانی 4

      پماد بزنید کیسه گشا که همین سوتفاهمها اتیشتون زده خخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      آخی گوگولی استق لال توهم زبون داشتی خوشگل پسر نازی امیرجونی کی ناراحتت کرده غلط کردن چهاربار قهرمان شدن شما که هفت ساله عزیز قهرمان لیگ نشدید اینم روش جوجو خوش خبر کی روش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما چی ده سال قهرمان نشده بودید بیرانوند جونتون میگفتا

      • حمزه

        این مثلا میخاد اینجوری خودشو بچسبونه به کیسع ها .... یک اسطوره سرخ مثل شهریار فوتبال میتونه کل تاریخ کیسه و بازیکنای درپیتش رو بخره

      • فلاحیان

        سلام آقای صادقی استقلالی ها هر موقع کم میارن دنبال حرف های صدمن یه قاض می زنند آخه مرد حسابی ما آز روی شما رفتیم وشما رآ به کردیم قهرمان شدیم بله آقا ی صادقی تیم پرسپولیس با نه بازیکن بزرگسال بقیه جوانان آمید هم قهرمان لیگ شدیم هم قهرمان حذفی وهم نایب قهرمان آسیا چرا وزیر کاری نکرد که پرسپولیس محروم نشه حتی بعضی مواقع بازیکن به یازده نفر نمیرسید مجبور بودیم از جوانان استفاده کنیم حتی در بازی حساس بله چهاربار استقلال راله کردی ازروش عبور کردیم و قهرمان شدیم حالا شما زمینو زمان رآبه هم بدوزین بگین این چهار اون چهار نیست آقای عزیز نمی تونین تماشاگران فهیم فوتبال رآ گل بزنین آقای صادقی این چهار بالاتر از همه چهار های شماست خودت خیلی خوب می دونی با یک چهار کل چهار شما را به کردیم خواهشن حرف اضافه نزن تمام از مدیران عزیز خواهش میکنم این متن را حتما بزارید مردم بخوانند و قضاوت کنند واسلام

      • علی ش

        شش تای تاریخی را بگم یا شش تای العین پس حرف نزن شش بار قهرمانی متوالی را هم‌ می بینیم صبر کن

    • perspolis

      بوی سوختن میاد
      سس ماست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هنر کردی با این جامهای اسنکیتون با این جامهای وزیری

    • ara6._1431 insta

      بابا تویه جمله نمیتونی درست صحبت کنی کری خونی پیشکشت

    • بدون نام

      اگر داور اگر پرسپولیس ببازد اگر تراکتور ببازد اگر وزیر بزار اگر سپاهان را بزنیم اونوقت اگر کیسه قهرمان می‌شود. اگر اگر اگر
      برو بابا دست خدا خدا شفات بده

    • بدون نام

      تو یکی ، آخر از موفقیتهای ( پرسپولیس همیشه قهرمان) دق مرگ خواهی شد !

    • پسر سرخ ایران

      مشکلی نیست داداتوهم عقده هاتو خالی کن سبک شی سوزش درد بدی است.همه کیسه ها عقده هاتونو خالی کنید ما که ناراحت نمیشیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما لنگیها همینجوری با جامهای اسنکی عادت کردی

      • بدون نام

        شما لنگیها همینجوری با جامهای اسنکی عادت کردی

      • بدون نام

        شما از پاس تهران هم بی عرضه تری اون یه بار توی آسیا قهرمان شده ولی شما لنگیها چی براتون متاسفم

    • بدون نام

      میگم مگه یه دربی دوستانه 2بر2بین شون مساوی نشد چطور وقتی برد باخت دربی حساب میکنین 3دوستانه که بردین حساب می کنین ولی این موقع که میشه میگین دوستانه حساب نیست بعد چهار جانبه امجدیه که فینال نداشت بعد قهرمانی پرسپولیس تو جام درجام اسیا با تیما بزرگقبول نیست ولی امجدیه کیسه قبوله اب بریز جایی که میسوزه

      پاسخ ها

      • موسوی

        پس ۴ جعلی کیسه ها هستن .فرق داقعی و جعلی را کیسه ها نمیدونن.

      • موسوی

        ی کم دقت کن، بیسواد و کوته فکر کیا هستن !!! کافر همه را به کیش خویش پندارد. اگه ی دونه ادم درست و حسابی تو کیسه پیدا کردی!!!!

    • بدون نام

      پیروزیهای پرسپولیس کبیر خاریست در چشم صادقی کیسه کش .

    • بدون نام

      طرف داره دق میکنه .

    • ایمان

      خخخخخخ
      این یارو بزودی سکته میکنه،معلومه خ سوخته مثل یک هوادار ده ساله وای میخونه. برای مصاحبه کننده هم واقعا متاسفم اجازه میده هر مزخرفی رو بگن.

    • بدون نام

      شما که میگفتید با کمک وزیر
      حالا میگی ۵۰ درصد بخاطر کریم باقری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلا تو توهم هستن. حالیش نیست چی میگه. ی جا قهرمانی سرورشو به وزیر ربط میده،ی جای دیگه میگه ۵۰ درصد آقای کریم باقری. توهم یعنی همین. ادم دروغگو کم حافظه میشه.

    • سرخ دل

      یاد اونروز بخیر که از پله های باشگاه پرسپولیس بالا می رفتی برای عقد قرارداد... یادت هست که امیر حسین خان...

    • بدون نام

      تو اهل مجازی نیستی؟! دم به ساعت تو فضای مجازی دنبال پماد واسه رفع سوختگی میگردی بعد تازه میگی مجازی نیستی! رو تنها چیزیه که داری و افتخار همون چیزیه که کم داری !

    • بدون نام

      یک سال طاقت بیارید چهارتونو بهتون میدیم ۵ رو برمیداریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته ما جام اومیدیه قهرمان شدیم درسته ولی اون چند سال شما وجود نداشتی که دیگه بیایی آسیا بعد حرف از حق میزنی اصلا اگه شما هم به جای ما بودی میگفتی ما دو بار قهرمان شدیم چی داری میگی میگم شما ها به این جامها عادت کردی

    • محمدمهدی محمدی

      امان ازبیسوادی این بدبخت راگیرآوردن هم خودشون نون ددمیارن وهم اومَضحکه مردم قراردادن

    • محمد

      یه حرفم از مادر عروس

    • بدون نام

      فقط میخواد روبورس باشه

    • سام

      پماد بزن

    • بدون نام

      آقا اینقدر این لنگیهارو ضایع نکن
      بزار دلخوش باشن
      اصلا اون فینالهایی که ما رفتیم دروغه
      تو دربی هم سوبه چوبله نشدن
      ازوی ماهم برای خودشون ستاره جعلی نساختن بزار با قهرمانی و جام اسنپ کیف کنن
      همیشه تیمهای کوچکتر آرزو دارن به تیمهای بزرگتر و قدیمیتر و پرافتخار تر برسن

    • t.h

      این چیه که حرفاشو کارمیکنید

    • بدون نام

      خدایا اینا با 2هفته صدر نشینی اینجوری میکنن ،شیش ماهه دارن خاطره شو تعریف میکنن. و حال میکنن ، استرا ماچونی رو اسطوره ش کردن ،،
      ببین اگه جای ما بودن چیکار میکردن ،

    • بدون نام

      آب بریز اونجایی که میسوزه مرحوم صادقی پوکر میسوزنه

    • ع،ر

      کار‌سوختنها‌هم‌می‌شود‌اونم‌از‌نوع‌‌شش‌وچهار

    • بدون نام

      بمیر جوجه

      پاسخ ها

      • با نام

        خدایی من نمیدانم تو مملکت قحط الرجال است که هردفعه با این عقده ای مصاحبه میکنند اینم فکر میکنه ادم درست و حسابی و با سواد است این اگر خوب از باشگاه نمی انداختنش بیرون که بره توی تیمهای دسته دو سه مثل صبا پیکان ابومسلم

    • شیش درچار

      این یارو چقدر ازپوکرپرسپولیس عصبانیه ..!!

    • بدون نام

      توی فوتبال جایی نداره .اومده تو شبکهای مجازی خودش سرگرم کنه

    • محمود

      همه امروز لنگی سوزن شما چطور؟

    • سهیل

      مرحوم صادقی میگه ۴تا رفت و برگشت!۳تا لیگ بود بعدش مساویه ۲-۲ بعدیش حذفی بود،با جعلیات حرف نزنن این کیسه کشا نمیتونن.توی همون سالهایی که پرسپولیس رو نمیذاشتن جون بگیره.چیزی که عوض داره گله نداره.درصد سوختگیه الانتونم خیلی بالاست.دیگه از الان برای پوکر آی بدو آی بدو.میسوزید چون میدونید حالااااا حالاهااااا به خودتون و نوه و نتیجه هاتون پوکر نمیرسه.

    • علیرضا دوکوهکی

      از یه مشت کیسه کش بیشتراز اینم توقعی نیست تو که دم از ستاره واقعی میزنی این ستاره های جعلیتون رو که فتح اله تون زد رو لباستون.

    • افشین

      چقدر پوکر قهرمانی برای یه عده ای سوزش آوره.
      خدایا شکرت

    • پرسپولیسی

      اخ اخ چقد سخته که نمیتونی ببینی قهرمانی پرسپولیسو این ۴نشان سوزش کیسه و کیسه کشایی استقلوله ایاست

    • دیوید ۶۴

      حالا وزیر ورزش نمیذاره قهرمان بشید خب چرا تلاش نمی کنید دوم بشین

      پاسخ ها

      • سهیل

        واقعا سوال بجایی هست حالا یبار دوم شید ببینین بجز توپ بازی فوتبالم بلدید

    • بدون نام

      اخه اونیکه گفت محمدان بنگلادش توبگو.تیم ملی بنگلادش کجایه فوتبال اسیاست.که محمدانش فک کنم تونقشه هم نیست خخخحح شیشتقلال بااین تیمایه بنگلادشی ونپالی وتایوانی قهرمان محلات آسیاشد

    • بدون نام

      اخراجی استقلال تو دیگه چی میگی

    • بدون نام

      خته چهار تقلبیتون تموم شد به جز ۶ ۴هم مال ماست دو بار چهارتایی شدید از ما خوردید اینم پوکر دیگه بشین حرف مفت نزن البته کیسه کش به توهم زدنمعروفه کم میارن چرت میگن

    • مومنی

      چقدر حرف می زنه. آخر پیشکسوته

    • محمد محبی

      اوه اوه،خخ،سوزش لنگی ها راه افتاد

    • بدون نام

      ایشون و تیم ملی یا توپ جمع کن تیم ملی ما که یادمون نمیاد حتی تو تیم ملی تو ڌخیره ها دیده باشیم و ....

    • ایرج محمدی

      آخ که این پوکر چه آتیشی به جون بعضی افراد بیسواد و کوتاه فکر انداخته

    • بدون نام

      تو خودت سوتفاهم طبیعتی

    • موسوی

      تازه ۴ اونها جعلی هستش، در حالیکه ۴ پرسپولیس کبیر واقعیه. ۴ جعلی هستش باین خاطر خودشون میدونم ۴ برد پشت سر هم نداشتن و بعد دو برو بازی بعدی دو،دو مساوی شد. حقیقتا کافر همه را به کیش خویش پندارد. ۴ پرسپولیس کاملا حقیقیه ولی رو تعصب کورکورانه دیگه خودشو به ... زده.

    • بدون نام

      الهی پرسپلیسیادورت بگردن

      پاسخ ها

      • منطق

        واقعا این صادقی واقعیه یا مجازیه؟
        نمیدانم متوهم شده ، چیزی مصرف کرده ؟ آخه بابا یک جمله منطقی و عقلانی بگو . من با بی احترامی به هر کسی و این آقای صادقی مخالفم ، ولی این آقا باید به اصول اخلاقی ، منطقی ، فوتبالی ، انسانی و بحثی پایبند باشد همه اگرها را بکار میبردو قبول میکند الا واقعیت ضعف فنی فوتبال تیمش . جالب اینجاست ، که ایشان در دنیای فوتبال ، در کجای آن قرار دارد؟

    • ابوالفضل

      این چی مصرف میکنه خدایش فازش چیه ؟
      جدا این حرف میزنه کلی حسن ریوندی هست خودش

      پاسخ ها

      • علی

        آخه اینو اینقدر گنده نکنید من نمیدونم باشگاه کیسه ازاین آدم حسابی تر نداره که فقط این حرف میزنه تو اگه حرف نزنی بهت نمیگن لال.

    • موسوی

      از صحبتهایش باور کنید معلومه تا عمق وجودش سوزش گرفته.یعنی هیچ پودری و دارویی اثر بخش نیست. خدایا شکرت که از گروه ضالین نیستم. آخه توهم و چرت و پرت گفتن حدی داره!!!! مرحوم صادقی چی زده و چقدر سوخته که اینهمه چرندیات گفته!!!!؟؟؟؟

    • ا.ا

      خخخخ.اینم گنده کنید

    • پرسپولیس کبیر

      کلا کیسه ها چه بازیکنانش، کادر فنی ، بخصوص طرفداران و پیشکسوتانش،حقیقتا فهم فوتبالی که ندارن هیچ،اکثریت شعور هم ندارن و شل مغزن !!!! خدایا شورت که دور و برم کیسه ایی نیست. چون ملکه عذابند.

    • مرتضی

      اولا ۴ تا برد پشت سر هم‌نبود وسطش یه تساوی هم بود‌.... با حال زندگی کنید نه‌گذشته...چند سال ارزو دارید بیاید نزدیک‌شید به ما چه برسه به قهرمانی!! حالا هم‌بشینید و از پوکر تیممون‌ زجر بکشید تا منفجر شید

    • بدون نام

      رکورد گل بخودی به کیسه دست خودشه خخخخخخ

    • ممد

      اگه هوا افتابی باشه زمین چمن باشه بازی شبکه ۳ پخش شه فردوسی پور گزارشگر باشه مرغ ارزون باشه وکرونا ۶ تایی بشه داور پنالتی بگیره شجاع محروم باشه پرسپولیس تولیگ نباشه
      او وقت کیسه یه برد میاره .مربی شونو میندازن هوا و هفته بعد اخراجش میکنن

    • بدون نام

      کیسه کشا با همه اعداد خاطره دارن.خخخ ۴ ۶

    • بدون نام

      این آقا سنتی و صنعتی را باهم زده، آقای عقل کل اگر اینجوریه پس چرا تا الان به یاد عدد 4 افتاده اید؟ در ثانی اصلا این تیم کیسه تا به حال فینال آسیا نرفته و هیچ ربطی هم به تاج قدیم ندارد هرچند اون تیم هم رقابتهایش در مسابقات 4 جانبه بوده است فینال واقعی نبوده، البته اگر منظور از عدد 4، مسابقات چهارجانبه باشه شاید درست باشه.

    • حسن

      خوداستقلالیل هم قبولت ندارند چرا این همه دستو پا می زنی می خای مطرح باشی دیگه دورت گذشته با توهین به پرسپولیسیا فقط منفورتر مشوی

    • H

      این و نگی چی بگی می ترسم از سوزش زیاد کاری دست خودت بدی

    • H

      کیسه جماعت از حسودی دارند خودشون ...

    • صادق

      تعصب و غیرت به تیم یعنی صادقی...فدای تو شیرمردتاجی....

    • بدون نام

      امان از درد سوزش پوکر قهرمانی.
      # صادقی پاچه خوار

    • بدون نام

      انشاالله قهرمانی پنجم را که آوردیم به عنوان خمس میدیم به شیش تقلالیها اگه خدا قبول کنه !!!!

    • بدون نام

      این آقااستقلالی نیست ...

    • علی 2019

      کیسه

    • علی 2019

      کیسه کشا خیلی سوختن پماد سوختگی بزنن

    • علی

      بدبخت بیچاره.هر وقت تونست جهار تا جمله رو درست بگه اون موقع ادعای مصاحبه رو هم داشته باشه.
      پوکر سوزش

    • عاشق ایران و ایرانی

      ملت شریف ایران زمین هرگز از کیسه کشها توقع حرف منطقی ، ادب و شعور و احترام نداشته باشید فقط بلدن دهن باز کنن و چشم ببندن و هرگز از عقل استفاده نمیکنن

      پاسخ ها

      • علی

        اولا اینکه اقای صادقی اگر را با مگر جفت کردند از انها شد کاشکی حال نقل حرف توست اگر چنین میشد قهرمان می شدیم دوما تو کیسه و کیسه های مثل خودت خیلی خیلی سوزش دارید که در حرفها و حرکاتتون کاملا مشخصه همانطور که ۶ تایی در این سالها از ذهن ها پاک نشده و نسل ب نسل دست به دست شده مطمئن باش کیسه ۴ پرسپولیس کبیر هم از یادها نخواهد رفت و مثل پتک بر روی تاج( یا همان استقلال ، دوچرخه سواران، کیسه،) توسطهوداران ارتش سرخ فرود می اید

    • تماشاگر

      به یک استقلالی دو آتیشه، بگویید قهرمان های محبوب خود را در طول تاریخ نام ببر. قسم می خورم که نام امیرحسین صادقی. جزء صدتای اول نیست. تلاش او برای مطرح شدن بیهوده است. خدا، اگر او را دوست می داشت، در یکی از حوادث زلزله و سیل و توفان، او را به یاری مردم می فرستاد. نام یک صادقی در تاریخ فوتبال ایران می ماند. ابراهیم صادقی، سرمربی و بازیکن وفادار به سایپا.

    • پدرام

      صادقی جون منظور لنگی ها
      ۴ساله وزیر بودن عمو سلطانی است با ولدش

    • هادی

      الفاتحه مع الخلاص و صلوات
      خدابیامرز خیلی اهل اراجیف بافی
      لامصب پوکر قهرمانی بیشتر از همه این مرحومو سوزونده

    • s:s

      جلو ۱۲۰ هزار نفر فرهاد چهار کرد تو پاچتون
      جقدر رو دارین
      کی دقیقه هفتاد ورزشگاه ترک میکرد
      اگه چهارصدتا جام هم بیارین باز چهار ما نمیشه هه
      هنوز درد داره براتون
      اخی

      پاسخ ها

      • خوزستانی

        حتما"یادتون رفته ۲تاطارمی-یکی رامین ویکی هم مسلمان ۴تاخوردین نوش جونتون نسوزین

    • محسن ق

      این کی زنده شد ک دوباره توهم زده

    • بماند

      صادق جان
      تو و امثال تو هر چقدرم بخواین خودتونو به اون راهو و بیخیالی بزنین عدد ۴ داره مال پرسپولیس میشه حالا هی خودتونو بخواب بزنین و توجیه کنین...واقعیت شیرین پوکر پرسپولیس واسه شما تلخه بایستی این موضوع تفهیم بشه
      ...

    • بدون نام

      واقعا باید از افراد رسانه تاسف خورد که با همچین بچه شغال هایی دارن مصاحبه میکنن.

    • فری

      بالهای پرواز،خخخخخخخخخ۶۶۶۶۶۶

    • رضا

      باز هم آب سربالا رفت

    • صمد...

      مرحوم چطوری خخخخ

    • بدون نام

      خخخخخخخخخ
      ای میسوزید
      ای میسوزید
      خخخخخخخخ
      بدبخت ها

    • حسن

      اخه بی شخصیت تو درحدی نیستی اسم پرسپولیسو به دهن نجست بیاری چه برسه راجع بهش حرف بزنی.

      پاسخ ها

      • خوزستانی

        آب که سربالا میره عمو پیروز ابوعطا میخونه

    • بدون نام

      من وباش که وقت گذاشتم همشو خوندم

    • سید

      سرور لنگیها من یک استقلالیم کارم توهین به لنگیهاست

    • پیرمرد پرسپولیسی

      ۴ پرسپولیسی ها ۴ سوزش هاست .

    • بدون نام

      کاملا مشخصه،خوب اسدقلالیا دیگه حرفی ندارن که بزنن چی بگن آخه.ههههههههههههه

    • بدون نام

      تو هم مثل فتولا سواد نداری وگرنه چهار تا بازی پشت سر هم رو تو امار نشون بده یا خفه شو

    • صنعتیم

      وای نگا طویله لنگ چطور اینجا ریختن

    • صنعتیم

      این هجوم لنگیا ناشی از سوزش است

    • صنعتیم

      با حرفاش لنگیا رو باخاک یکسان کرد دمت گرم مشتی

    • صنعتیم

      ستاره لنگیا با ستاره های روی دمپایی بانو مینا هیچ تفاوتی نداره پس بزن اون ستاره رو بسلامتی بابا مسعودتون

    • مرتضی

      برو دادا آب بریز همونجایی که می سوزه # پوکر #سوزش

    • حیدر تلخابی

      اولا امیرحسین صادقی سوادنداره دوما پدرخوانده داره بعدش فهم فوتبالی نداره

    • سعید پرسپولیسی

      ميخواستم جوابشو بدم اما دیدم صادقی در حدی نیست که ی عشقپولیسی اصیل بخواد مورد خطابش قرار بده فقط ی چیز عععععععاقلان دانننننننننننند تورو خدا پخش کنین نظر منو هم

    • حسین احمدی

      تعجب من از شما که وقت صرف چه کسی مکنید اقای نا صادق چه پیشینه ای دارد یادم میاید وقتی میخواست بیاید استقلال اسم نمیبرن ولی از او سوال کنید پیشنهاد کی بود تا سه سال چه مبلغ بطرف می دادی تا چک امانتی گرفتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج