۱۰۱۸۶۷۲
۴ نظر
۵۰۲۰
۴ نظر
۵۰۲۰
پ

اعتصابات کارگران هفت‌تپه ادامه دارد

اعتصابات کارگران نیشکر هفت‌تپه برای دریافت حقوق و مزایای معوق خود وارد سی و هشتمین روز خود شد.

خبرگزاری مهر: کارگران نیشکر هفت‌تپه امروز در سی و هشتمین روز برای پیگیری مطالبات معوقه خود جلوی در فرمانداری و سطح شهر شوش اجتماع کردند.

محمود خدایی، فعال حقوق کارگری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ابتدا مطالباتمان به خاطر تعلل در پرداخت حقوق ماهیانه و درخواستِ قراردادی شدن بود که قراردادی شدیم اما حقوق ماهیانه را به‌موقع پرداخت نمی‌کنند.

خدایی افزود: هر موقع که نیاز دانستند کارگر را سپر خودشان قرار می‌دهند. اکنون که مالکان، دادگاهی شده‌اند طوری رفتار کردند که کارگر اعتصاب کند و آن را سپر بلا قرار بدهند. البته ما در ۱۵ روزِ اولِ اعتراضات، جلوی کارگران را برای ورود به شوش گرفتیم و اعتصابات تنها در محوطه شرکت بود ولی با عواملی که خودشان داشتند مسیرِ کشیدنِ اعتراض به شوش را هموار کردند.

خدایی در ادامه گفت: پرداخت حقوق، پرداخت به‌موقع بیمه، سپر بلا قرار ندادنِ کارگر، بازگشت به کارِ کارگران اخراجی از مطالبات جدی ما است.

وی بیان کرد: مالکان در دادگاه اکنون در حال تلاش برای امتیاز گیری و گرفتنِ تخفیف در دادگاه هستند. ما از بخش خصوصی ناراضی هستیم و نتوانسته به مطالبات حقوق و صنفی ما را رسیدگی کند. دولت ضمن محاکمه آنها، گوشه چشمی به کارگران داشته باشد. ما نان می‌خواهیم. صبر و تحمل ما حدی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا ازشون نگذره تواین اقتصاد خانواده هاروگرفتادکردن

    • بدون نام

      عامل اصلی گرانی ارزواگذاری شرکتهای دولتی به بخش خصوصی است زمان شاه تمام شرکتها دولتی بود وقیمت دلار۷۰ریال بود اززمانی که طبق اصل ۴۴قانون اساسی این شرکتها به بخش خصوصی واگذارشده قیمت دلاربالارفته ...

    • آرش

      من 21 سال هفت تپه زندگی کردم بهترین خاطرات زندگیمو از اونجا دارم واقعا هیچ جوری نمیتونم توضیح بدم که چه جای خوبی بود چقدر همه چیز خوب بود، خدا نگذره از باعث و بانی حال اینروزا هفت تپه

    • بدون نام

      هفت تپه نگین خوزستان بود پدرم اونجاکار میکرد همه چیزش اوکی بود سینما داشت استخر داشت باشگاه غذاخوری داشت نابودش کردند اخه چرا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج