۱۰۱۹۰۳۵
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

تاریخ دقیق برگزاری پنج گروه آزمایشی کنکور ۹۹

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به افزایش روزهای برگزاری کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ از مشخص شدن تاریخ دقیق برگزاری هر گروه آزمایشی کنکور ۹۹ خبر داد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به افزایش روزهای برگزاری کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ از مشخص شدن تاریخ دقیق برگزاری هر گروه آزمایشی کنکور ۹۹ خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی افزود: به منظور مساعدت و همراهی بیشتر با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ایجاد فرصت مناسب برای ضدعفونی کردن فضا، امکانات و تجهیزات از سوی حوزه‌های برگزاری آزمون و همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه‌ها برای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا، سازمان سنجش در راستای تدابیر اتخاذ شده جهت ارتقا ایمنی حوزه‌ها و به تبع آن داوطلبان، اقدام به افزایش روزهای برگزاری آزمون از ۲ روز به ۴ روز کرده است.

وی افزود: بر این اساس ضمن اعلام برنامه زمانی برای هر یک از گروه های آزمایشی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به شرح جدول ذیل، از داوطلبان تقاضا می‌شود با توجه به زمان اعلام شده و هچنین سایر جزئیات و اطلاعاتی که در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون که در تاریخ ۲۰ مرداد ۹۹ در سایت سازمان سنجش منتشر می شود در جلسه آزمون شرکت کنند.

کنکور سراسری سال ۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

تعداد یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۵۲۴ نفر کنکور سراسری ۹۹ ثبت نام کرده‌اند و به این ترتیب کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد و اول شهریورماه ۹۹ برگزار می‌شود.

تاریخ دقیق برگزاری پنج گروه آزمایشی کنکور ۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خسته شدم کلا انگیزه ای برای هیچ کار و تلاش جدیدی ندارم بخدا تو این مملکت هر گوهی میخوری بلکه کیفیت زندگیت بهتر بشه هیچ اتفاقی نمی افته
      یکیش درس خوندنه میری یه فوق میگیری فقط یه هزیننه میشه حتی دولتی
      میگی شاید اگر فلان رشته درس خونده یودم وضعم بهتر بود میری دوباره یه رشته دیگه درس میخونی باز هیچی میری دوره فلان و فلان باز هیچی پول هم که نداری بری دنبال کار ازاد و خود اشتغالی
      یعنی قبلا میگفتن درجا زدن الان دیگه درجا هم نیست دنده عقب رفتنه

    • علی

      ایبیین کنکور را با این روشش حذذذذف کنید .مردک اگه کنکور را امسال که کرونا آمده حذف نکنید دیگه محاله حذفش کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج