۱۰۱۹۰۹۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

زین‌الدین زیدان در رئال ماندنی شد

نشریه مارکا امروز ادعا کرد که شایعات استعفای ناگهانی زین الدین زیدان صحت ندارد و او قطعا فصل بعد نیز هدایت کهکشانی ها را برعهده خواهد داشت.

ورزش سه: نشریه مارکا امروز ادعا کرد که شایعات استعفای ناگهانی زین الدین زیدان صحت ندارد و او قطعا فصل بعد نیز هدایت کهکشانی ها را برعهده خواهد داشت.

در نشست خبری پیش از بازی پایانی لالیگا برابر لگانس بود که از زین الدین زیدان در مورد آینده اش سوالاتی مطرح شد. سرمربی فرانسوی حاضر نشد پاسخ روشنی بدهد و گفت که در مربیگری کسی از فردای خود خبر ندارد و ممکن است با چند شکست و علی رغم داشتن قرارداد برکنار شوید.

پاسخی که باعث شد گمانه زنی ها در مورد آینده زیدان آغاز شود و برخی از احتمال جدایی او پس از اتمام کار رئال در لیگ قهرمانان سخن بگویند.

زین‌الدین زیدان در رئال ماندنی شد

مارکا در همین رابطه امروز ادعا کرد که زیدان در پایان لالیگا که با قهرمانی رئال نیز همراه بود، جلسه ای با فلورنتینو پرز(رئیس رئال) داشته و دو طرف برای ادامه همکاری به توافق نهایی رسده اند.

پرز پس از مسجل شدن قهرمانی رئال به خبرنگاران گفته بود که زیدان هدیه ای الهی برای رئال است و از منتقدانش خواست سکوت کنند چرا که زیزو هر 19 بازی یک جام برای رئال به ارمغان آورده است.

از قرارداد زیدان دو سال دیگر باقی است ولی او در دوران فوتبالش وقتی اقدام به خداحافظی کرد که هنوز یک فصل دیگر با رئال قرارداد داشت. بهار 2018 نیز او چند روز پس از قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ به شکلی ناگهانی استعفا کرد.

زیدان فصل جاری روزهای سختی را پشت سر گذاشت. پس از شکست از مایورکا در دور رفت لالیگا رئال محکوم به پیروزی بر گالاتاسرای در استانبول بود در غیر این صورت خطر اخراج زیزو کاملا حس می شد. در دور برگشت نیز رئال دو شکست بد برابر سیتی و بتیس را متحمل شد اما پس از وقفه لالیگا با 10 برد متوالی توانست بالاتر از بارسا قهرمان لالیگا شود.

رئال 15 روز دیگر دیدار حساس برگشت مقابل سیتی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را پیش رو دارد در حالی که بازی رفت را در برنابئو 1-2 باخته است. سوای هر نتیجه ای، زیدان فصل بعد نیز مربی رئال خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چندین سال هست که تقریبا هر ضربه ای رئال میخورد از تصمیمات غیر منطقی پرز هست و هر چی موفقیت هست از سرمربی و بازیکنانش هست حتی از رفتن دل بوسکه تا نخریدن خریدهای معروف عین دیبالا،امبابة تا از دست دادن رونالدو و حتی رفتن یک بار زیدان

    • Amin

      خبر داغ و عالی بود پرز نبابد سهل انگاری که راجب رونالدو کرد در مورد پررم بکنه تمدید قرارداد کنه باهاش با مرایای بالا زیدان سلطان اروپا و کابوس بارساس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج