۱۰۱۹۲۱۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

دین‌محمدی: روزنه‌های گلزنی را بسته بودیم

مربی تیم نساجی مازندران درباره گل دیدنی محمد میری به استقلال تهران گفت: میری یکی از زیباترین گل‌های این فصل را به ثمر رسانده و راستش را بخواهید یاد جوانیم و شوت‌های خودم افتادم.

خبرگزاری ایلنا: مربی تیم نساجی مازندران درباره گل دیدنی محمد میری به استقلال تهران گفت: میری یکی از زیباترین گل‌های این فصل را به ثمر رسانده و راستش را بخواهید یاد جوانیم و شوت‌های خودم افتادم.

سیروس دین محمدی درخصوص تساوی نساجی مازندران برابر استقلال تهران گفت: به نظرم بازی با توجه به اینکه پیش بینی می‌شد فقط روی ضدحمله کار کنیم اما در تمامی بخش‌ها خوب کار کردیم و شاید روی نیمه اول شاید بسته بازی کردیم اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد و بیشتر روی برنامه پیش رفتیم.

دین محمدی درخصوص تشابه گل محمد میری به استقلال با گلی که به نانت فرانسه زده بود، گفت: بله یک لحظه همان گل به ذهنم آمد. بالاخره میری شوت خیلی خوبی زد و با یک نگاه خیلی ضربه دیدنی زد. میری یکی از زیباترین گل‌های این فصل را به ثمر رسانده و راستش را بخواهید یاد جوانیم و شوت‌های خودم افتادم.

مربی تیم نساجی در واکنش به اظهارات نامجو مطق که در نشست خبری اعلام کرده بود هر ۲۰ سال یکبار چنین گلی اتفاق می‌افتد، گفت: بالاخره فوتبال همین است. بعضی اوقات همین مسائل هم می‌تواند شما را به گل برساند. گلزنی هافبک‌ها روی شوت‌های بلند جزو زیبایی‌های فوتبال است که در ایران کمتر شاهد آن هستیم.

دین محمدی درباره عملکرد استقلال در دیدار شب گذشته هم گفت:‌ به نظرم استقلال بد بازی نکرد و به نظرم تیمی بود که دوست داشت در این بازی برنده باشد اما ما به صورت کامل روی نقاط ضعف آنها کار کرده بودیم و همینطور هم روی برنامه پیش رفتیم و روزنه‌های گلزنی هم بسته بودیم تا نتوانند به گل برسند.

مربی نساجی درباره پیش بینی از اینکه استقلال با این سبک بازی می‌تواند به سهمیه آسیایی دست پیدا کند یا خیر گفت: نمی‌دانم امیدوارم که موفق باشند.

سیروس دین محمدی درخصوص رویارویی با بازیکنان و مرییان استقلال همینطور گفت: خیلی عالی بود و با یکدیگر مهربان بودیم که ماندگار بود و همین مسائل است که جزو زیبایی‌های فوتبال است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      20سال که هیچ شاید تا 40سال دیگه کسی چنین گلی نزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج