جاباما
۱۰۱۹۳۰۰
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

حدادی: صالحی امیری گفت در آلمان جراحی کنم

پرتاب‌گر دیسک ایران گفت: ۱۰ روز پیش نشستی را با رئیس کمیته ملی المپیک برگزار و توضیحاتی را به او ارائه کردم که آقای صالحی امیری گفت بهتر است در آلمان جراحی کنم.

خبرگزاری فارس: احسان حدادی در خصوص اینکه ظاهرا به تیم پرسپولیس علاقه دارد، اظهار داشت: امیدوارم همه تیم‌های فوتبال ایران موفق باشند و برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت دارم.

وی در خصوص اینکه با درخواست وی برای جراحی خار پاشنه مخالفت شده است، اظهار داشت: تقریبا ۱۰ روز پیش به همراه مبینی نزد صالحی امیری رفتیم و من از ایشان به عنوان مرد اول ورزش در کنار سلطانی‌فر مشورت گرفتم.

وی افزود: به او گفتم استخوانی در پای من است به اسم خار پاشنه، از من سوال کردند چگونه جراحی می‌کنی که گفتم من پیش از این در آلمان نزد دکتر یانکر جراحی کردم. حتی توضیح دادم وقتی در آلمان جراحی و درمان کردم پایم کاملا بهبود پیدا کرد. خود آقای صالحی امیری گفت شما بهتر است در آلمان جراحی کنید که من هم گفتم هر تصمیمی بگیرید احترام می‌گذارم.

حدادی تاکید کرد: ۲-۳ روز بعد انتقاد کردند و گفتند حدادی می خواهد به سفر توریستی برود حتی برخی رسانه های بیرون از کشور مطالبی نوشتند و می‌خواستند من را مقابل مردم کشورم قرار بدهند. شاید درست نباشد این را بگویم ولی در این سال‌ها به اندازه کل موهای سرم، به سفر خارجی رفتم. خودم به آقای صالحی گفتم که آرزو دارم اگر شرایط فراهم باشد در همین ایران عمل کنم، چون به هر حال از نظر آب و هوایی ما بهترین شرایط را داریم.

وی ادامه داد: این نیست که بگویند حدادی برود در آلمان بگردد و به سفر تورسیتی برود. من ۱۴۰ کیلو وزن دارم و این استخوان من را اذیت می‌کند. خود آقای صالحی امیری به من گفت به آلمان برو. حتی آقای اشکان اردیبهشت عضو فدراسیون پزشکی به من گفتند که در ایران چنین جراحی (خار پاشنه) صورت نمی‌گیرد. اگر کسی تضمین می‌کند که پاشنه پای من با جراحی در ایران درست می‌شود همین فردا آدرس بدهد که من برای جراحی به آنجا مراجعه کنم.

پرتابگر دیسک ایران که با برنامه ورزش و مردم تلفنی گفت و گو می‌کرد، عنوان کرد: از عزیزانی که شناختی از دوومیدانی ندارند خواهش می‌کنم اظهار نظری نکنند تا من را مقابل مردم قرار ندهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس منتظر تکذیب صالحی امیری باشیم:))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج