۱۰۱۹۵۶۲
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

دین‌محمدی: اتمسفر استقلال باید تغییر کند

مربی نساجی مازندران گفت: برخی موقع حرف زدن جلوی دهان‌شان را می‌گیرند! نمی‌دانم دندان‌شان افتاده یا فکر می‌کنند نگه داشتن دست جلوی دهان جلوی کرونا را می‌گیرد یا شاید هم کلاس دارد.

خبرورزشی: مربی نساجی مازندران گفت: برخی موقع حرف زدن جلوی دهان‌شان را می‌گیرند! نمی‌دانم دندان‌شان افتاده یا فکر می‌کنند نگه داشتن دست جلوی دهان جلوی کرونا را می‌گیرد یا شاید هم کلاس دارد.

سیروس دین‌محمدی یکی از اعضای استقلالی کادر فنی تیم نساجی محسوب می‌شود. دیروز دقایقی با او در خصوص بازی پنج‌شنبه شب دو تیم صحبت کرده و پرسیدیم چرا استقلال نتوانسته به موفقیت برسد که گفت: تمام تمرکز من روی تیم نساجی است ولی باور کنید هواداران استقلال در کوچه و خیابان با دیدن من شروع به انتقاد می‌کنند و می‌گویند آقا این چه وضعشه؟ چرا استقلال باخت یا مساوی کرد؟

من هم فقط می‌توانم بگویم در تیم دیگری مشغول کار هستم و از فضای داخلی استقلال اطلاعی ندارم، اما مسلماً مرا به عنوان یک استقلالی می‌شناسند و بنده به عنوان بازیکن استقلال بهترین بازیکن ماه قاره آسیا شدم یا برای تیم استقلال در فینال آسیا گل زدم.

مطلبی که می‌توانم به شما درباره سؤالتان بگویم این است که اتمسفر این تیم باید تغییر کند. روحیه جنگجویانه اعضای تیم استقلال باید بیشتر باشد. پرداختن به جزئیات این موضوع از جانب من حرفه‌ای قلمداد نمی‌شود. اگر در باشگاه نساجی تعهد نداشتم می‌توانستم به عنوان یک پیشکسوت تیم استقلال تمام نظراتم را بیان کنم.

مربی نساجی در خصوص بازی پنج‌شنبه شب گفت: تیم ما منسجم، دونده و با برنامه است. بازیکنانی زحمتکش و حرف گوش کن داریم که تا پایان بازی تمام تلاش‌شان را برای موفقیت انجام می‌دهند و کسب امتیاز از تیم بزرگ استقلال در ورزشگاه آزادی کار آسانی نیست. دین‌محمدی درباره گل ۴۰ متری که وارد دروازه استقلال شد گفت: محمود فکری و خود من در دوره فوتبال‌مان شوتزن بوده‌ایم.

در یک ماه گذشته در تمرینات روی شوتزنی کار شده و به بازیکنان تأکید کرده‌ایم در جریان بازی‌ها بیشتر شوت بزنند که در بازی مقابل استقلال میری از فضای به وجود آمده نهایت استفاده را کرد و شلیک از راه دور او به گل قشنگی تبدیل شد البته دیروز تعدادی از دوستان به من می‌گفتند یاد جوانی تو و شوت‌هایت افتادیم که من هم با خنده پاسخ دادم هنوز هم جوانم.

از این پیشکسوت استقلالی پرسیدیم کنار خط با فرشید اسماعیلی چه حرف‌هایی می‌زدند که دین‌محمدی گفت: می‌خواستم نکاتی را به بازیکن نساجی بگویم که فرشید اسماعیلی آمد و گفت من هم می‌خواهم بدانم شما چه به بازیکن خودتان می‌گویید. از زمانی که همراه آقای مظلومی در استقلال مربیگری می‌کردم با تعدادی از بازیکنان رابطه صمیمانه‌ای دارم و فرشید از جمع بازیکنان خوب آن دوره است.

چیزی هم که برایم جالب شده این است که برخی موقع حرف زدن جلوی دهان‌شان را می‌گیرند! نمی‌دانم دندان‌شان افتاده یا فکر می‌کنند نگه داشتن دست جلوی دهان جلوی کرونا را می‌گیرد یا شاید هم کلاس دارد، چون حرف‌های فوتبالی‌ها کنار خط فوتبالی است نه سیاسی و امنیتی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ش.ص

      مرسی سیغروس.

    • بدون نام

      لایه ازن چی لن هم باید تعغیر کند

    • بدون نام

      جااااااااان؟؟؟اتمسفرش ؟؟،؟؟؟،؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • با نام

        فکری از درد ناچاری اومده هرچی فسیل استقلالی را اورده تو نساجی خدا بخیر کنه دین محمدی مرفاوی حنیف اعلام کرده هرچی بازنشسته تو استقلال هست قراره بیارم توی نساجی تا انشالله تیم را ببریم دسته یک

    • س

      به نظرم دین محمدی اشتباه میکنه باید یونوسفر کیسه تغییر کنه :)))

    • سهراب

      آره موافقم از این تبم بوی گند میاد

    • مجتبی

      باید گفت به استقلالیها گفت که پیشکسوت تیمتون بزرگترین افتخارش اینه که بازیکن ماه آسیا شده اونوقت علی کریمی و علی دایی و مهدی مهدوی کیا که بازیکن سال آسیا شدن اونا چی باید بگن؟

    • حسین

      چقد از خودش تعریف و تمجید میکنه خخخ

    • بینام

      ببخشید اتمسفر استقلال دقیقا کجاشه؟بگو تا تغییرش بدیم ببریم یه جای دیگه

    • 6+4

      کیسه 60 متری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج