۱۰۱۹۶۰۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

پیشرفت چشمگیر تیمِ نکونام در نیم فصل دوم

تیم فوتبال فولاد که در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد، بعد از پرسپولیس دومین تیم برتر لیگ در نیم فصل دوم است.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال فولاد که در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد، بعد از پرسپولیس دومین تیم برتر لیگ در نیم فصل دوم است.

تیم فوتبال فولاد که از تیم‌های خوب نیم فصل دوم است، با ۲ بازی کمتر نسبت به دیگر تیم‌ها و با ۴۲ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی در دو بازی معوقه می‌تواند تا رده دوم جدول صعود کند.

شاگردان نکونام که در پایان نیم فصل نخست در رده هشتم جدول قرار داشت، با نتایجی که در نیم فصل دوم گرفتند، در جدول فرضی نیم فصل دوم با ۲ بازی کمتر به رده دوم صعود کرده است و بعد از پرسپولیس، قهرمان زود هنگام مسابقات بهترین نتایج را گرفته است.

فولاد یکی از معدود تیم‌های لیگ برتری است که دستخوش تغییرات نشده و از ابتدای فصل تاکنون هدایت آن بر عهده جواد نکونام است. آنها در پایان نیم فصل نخست ۶ پیروزی، ۵ مساوی و ۴ شکست و کسب ۲۳ امتیاز در رده هشتم قرار داشتند. هرچند فولادی‌ها در پایان نیم فصل به همراه پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان با ۷ گل خورده بهترین عملکرد را در فاز دفاعی داشتند، اما با ۱۰ گل زده از ضعف در فاز تهاجمی رنج می بردند.

شاگردان نکونام در نیم فصل دوم عملکردی به مراتب بهتر داشتند و نتیجه گیری آنها آنقدر خوب بود که حتی با ۲ بازی کمتر نسبت به دیگر تیم ها، باز هم بعد از پرسپولیس دارای بهترین عملکرد بوده و در جدول فرضی نیم فصل دوم با ۲ بازی کمتر هم در رده دوم قرار داشته باشند.

فولادی‌ها در نیم فصل دوم ۹ بار به میدان رفته که حاصل آن ۶ پیروزی، یک مساوی و ۲ شکست است. آنها ۱۴ بار گل زده و ۹ بار هم دروازه شان باز شده است و در مجموع با ۱۹ امتیاز بعد از پرسپولیس بهترین عملکرد را در نیم فصل دوم داشته‌اند.

ماشین سازی که در پایان هفته بیست و ششم در جایگاه دهم جدول قرار دارد، در نیم فصل دوم ضعیف ترین عملکرد را داشته و با کسب تنها ۸ امتیاز، ضعیف ترین تیم نیم فصل دوم است. هرچند صنعت نفت هم در نیم فصل دوم تنها ۸ امتیاز گرفته، اما این تیم به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ماشین سازی، در جدول فرضی نیم فصل دوم یک پله بالاتر از ماشین سازی قرار می گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • H

      انشالله فولاد دوم بشه چون حقشه

    • صنعتیم

      نکونام بی غیرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج