۱۰۱۹۶۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کیلیان امباپه لیگ قهرمانان را از دست داد

طبق گزارش رسانه‌های فرانسوی احتمال رسیدن کیلیان امباپه به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بسیار اندک پیش بینی می‌شود.

ورزش سه: طبق گزارش رسانه های فرانسوی احتمال رسیدن کیلیان امباپه به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بسیار اندک پیش بینی می شود.

شب گذشته دقیقه ۳۰ بازی فینال جام حذفی فرانسه بین پی اس جی و سنت اتین اتفاق ناگواری برای کیلیان امباپه رخ داد. ستاره ۲۱ ساله پی اس جی با خطای شدید لوییک پرین سرنگون شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد.

امباپه که از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود، با چشمانی اشک بار زمین را ترک کرد و در انتهای بازی با عصا در جشن قهرمانی تیمش حاضر شد.

طبق گزارش "صابر دسفارژ" خبرنگار فرانسوی، امباپه در مراسم دریافت مدال از دست رئیس جمهور فرانسه، "امانوئل ماکرون"، به وی گفته است که مچ پایش ترک برداشته اما دچار شکستگی نشده است. دسفارژ ادعا کرده است همین مصدومیت باعث خواهد شد او نتواند پی اس جی را در لیگ قهرمانان همراهی کند که قطعا خبر بدی برای پاریسی ها خواهد بود.

کیلیان امباپه لیگ قهرمانان را از دست داد

اکیپ و لوپاریزین نیز از احتمال اندک رسیدن امباپه به لیگ قهرمانان نوشته اند. پی اس جی 24 مرداد در یک چهارم نهایی باید به مصاف آتالانتا برود و در صورت پیروزی باید برابر برنده دیدار اتلتیکو-لایپزیش قرار بگیرد.

دور یک چهارم نهایی به بعد لیگ قهرمانان به صورت تک حذفی در لیسبون پرتغال به انجام خواهد رسید و دیدار نهایی نیز برای روز 2 شهریور پیش بینی شده است. بعید به نظر می رسد امباپه با مصدومیت مچ پا بتواند تا یک ماه دیگر آماده بازی شود.

توماس توخل سرمربی پی اس جی در نشست خبری پس از بازی در مورد شدت مصدومیت امباپه گفت:« در حال حاضر جوابی ندارم به این سوال بدهم. هر کسی که تصویر مصدومیت امباپه را دیده، نگران است و البته من هم نگران هستم. ما سابقه چنین مصدومیتی را در مورد تیلو کِرِر و نیمار داشته ایم و به ما ضربه هم زد.»

کیلیان امباپه لیگ قهرمانان را از دست داد

در دو سال گذشته نیمار بود که به دلیل مصدومیت، بازی های پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست داد و همین غیبت به ضرر پاریسی ها تمام شد و باید دید غیبت امباپه تا چه اندازه روی پی اس جی تاثیرگذار خواهد بود.

طبق گزارش فرانس اینفو، طی ۴۸ ساعت اینده به طور دقیق وضعیت مصدومیت امباپه برای لیگ قهرمانان مشخص خواهد شد اما او قطعا دیدار برابر لیون در جام اتحادیه فرانسه را از دست خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج