۱۰۲۰۰۱۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

زمان ثبت‌نام دروس عملی دانشگاه‌ها اعلام شد

با ابلاغ رئیس سازمان امور دانشجویان به دانشگاه‌ها کلیه دانشجویان کاردانی و کارشناسی می‌توانند ترم آینده دروس عمل خود را به صورت مهمان در نزدیک‌ترین دانشگاه محل سکونت خود بگذرانند.

خبرگزاری مهر: با ابلاغ معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان به دانشگاه‌های دولتی، فنی حرفه‌ای و غیردولتی غیرانتفاعی، کلیه دانشجویان کاردانی و کارشناسی می‌توانند در نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت میهمان دروس عملی و آزمایشگاهی را در نزدیک‌ترین دانشگاه محل سکونت خود بگذرانند.

بر این اساس تمام دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی که دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی آنها خارج از محل سکونت آنان است می توانند برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ صرفاً برای دروس عملی و آزمایشگاهی از تاریخ ۶ تا ۱۸ مرداد ماه با مراجعه به سامانه جامع سازمان امور دانشجویان به نشانی اینترنتی سامانه سجاد https://portal.saorg.ir و با مطالعه دقیق اطلاعیه و راهنمای ثبت‌نام در سامانه میهمانی دروس عملی دانشجویان داخل نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

براساس این گزارش، دانشگاه‌ها تنها درخواست‌هایی را بررسی خواهند کرد که از طریق سامانه سجاد ثبت شده باشد؛ بنابراین تمام متقاضیان مذکور که مایل هستند در ترم آتی درخواست میهمانی جهت دروس عملی و آزمایشگاهی آنان بررسی شود، از طریق این سامانه اقدام کنند.

در زمان ثبت درخواست، متقاضیان باید فهرست دروس عملی ترم آینده را با رعایت پیش‌نیاز و هم‌نیاز و مقررات آموزشی اعلام کنند و همچنین دانشگاه‌هایی را انتخاب کنند که در محل سکونت خانواده متقاضیان یا نزدیکترین دانشگاه به محل سکونت باشد.

پس از اتمام ثبت‌نام دانشجویان متقاضی، دانشگاه مبدأ از ۱۹ تا ۲۷ مرداد نسبت به بررسی درخواست‌ها اقدام و از ۲۸ مرداد تا ۶ شهریورماه امسال، دانشگاه‌ مقصد درخواست‌های موافقت شده توسط دانشگاه مبدأ را بررسی می‌کند.

دانشجویان می‌توانند پس از ثبت درخواست و دریافت کد پیگیری، نتیجه درخواست خود را از طریق سامانه سجاد پیگیری کرده و از مراجعه حضوری به دانشگاه‌ها و سازمان با توجه به شرایط موجود خودداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج