جاباما
۱۰۲۰۰۴۲
۲۵ نظر
۵۰۰۷
۲۵ نظر
۵۰۰۷
پ

نصرتی: به پرسپولیس و قهرمانی‌اش احترام بگذاریم

نصرتی می گوید که دیگر تیم ها باید به پرسپولیس و عنوان قهرمانی این تیم احترام بگذارند.

ورزش سه: محمد نصرتی مدافع سابق تیم پرسپولیس که موفق به کسب یک جام قهرمانی با سرخ ها شد، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به پوکر قهرمانی پرسپولیس گفت: یک تبریک جانانه به مجموعه باشگاه پرسپولیس، مدیریت، کادرفنی و به خصوص بازیکنان و هواداران عزیز دارم. طبیعی است که یک سری تیم ها که همیشه مدعی رقابت با پرسپولیس بودند، ناراحت باشند که نتوانستند بالاخره در این چهار سال قهرمان باشند و پرسپولیس قهرمان شود. نکته این است که همیشه و در هر همه حال، حفظ قهرمانی به مراتب سخت تر از قهرمانی است و به همین خاطر حرف و حدیث به وجود می‌آید. به نظرم با این اختلاف امتیازی فاحش باید احترام بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن بهترین بازیکن فصل قرمزها بود، عنوان کرد: وقتی یک تیم موفق می‌شود، کار گروهی است که نتیجه داده و از کلیه ارکان باشگاه متشکل می‌شود. چه کسانی که در پشتیبانی لجستیک هستند و چه بازیکنان و کادرفنی و هواداران. اگر بخواهید مشخصا یک بازیکن را نام ببرید به نظر من باید ۴-۵ نفر را بگوییم که تاثیر زیادی داشتند: مهدی ترابی، وحید امیری، شجاع خلیل زاده، بیرانوند-رادو باهم و احمد نوراللهی. بشار رسن تا حدی و سیامک نعمتی اخیرا عملکرد خوبی داشته. وقتی کار گروهی است اوساگوآنا هم چند بازی بوده، کنعانی و انصاری و نادری و... بوده اند و نمی‌شود یک نفر را نام بگیرید. اما چند هفته مهدی ترابی پشت سر هم بازی را اصطلاحا درآورد و عملکرد خوبی داشت.

نصرتی با اشاره به نقش گابریل کالدرون توضیح داد: اوایل فصل ما یک بازی تدارکاتی با تیم آقای کالدرون داشتیم و من با ایشان صحبت کردم و واقعا ایشان خیلی باشخصیت هستند. کسانی بودند که شرایط بدی داشتند مثل آقای کالدرون اما او مردانگی کرد و تا نیم فصل صبر کرد و تیم را قهرمان کرد. او شرایط را به حالت خوب درآورد و بعد گذاشت رفت. از آن طرف هم ما بحث کادرفنی را می‌کنیم اما به نظر من مدیریت باشگاه هم خوب عمل کرد و پرسپولیس در هر پست دو بازیکن خوبی داشت. فقط در پست دفاع راست جایگزین خوبی برای شیری نبود و اخیرا هم در پست دفاع چپ هر دو بازیکن مصدوم شد.

مدافع سابق پرسپولیس در پایان در خصوص برانکو هم گفت: باید از ساختار و شخصیتی که برانکو به تیم اضافه کرد تقدیر کنیم. او به تیم نظم، انضباط و شخصیت داد و یک سری بازیکنان که زمان برانکو هم بودند این فصل اشباع شده بودند اما بایارگیری بازیکنان باعث پیشرفت شد. در پرسپولیس آقای برانکو بازیکن سالاری را از بین برد و بستری را به وجود آورد که حالا تیم قهرمان شده. همچنین نمی‌توان از کاپیتان این تیم گذشت که یک الگوی تمام عیار است مثلا لحظه آخر وارد زمین می‌شود و یک استارت می‌زند و انگار دقیقه اول است. آقای کریم باقری هم در دوران برانکو، کالدرون و حالا یحیی گل محمدی نقش پررنگی داشته است.

محمد نصرتی در پاسخ به این سوال که دلیل عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس چیست؟ گفت: ساختار باشگاه پرسپولیس خیلی خوب بود، شما نمی‌توانید فقط به عناصر دفاعی اشاره کنید. پرسپولیسی ها همه در دفاع شرکت می‌کردند و همه در حمله حضور داشتند. پست های هافبک و حمله هم به کار دفاعی کمک می‌کردند.

ملی پوش اسبق در خصوص فصل آینده و احتمال قهرمانی پرسپولیس برای پنجمین بار متوالی اظهار داشت: خیلی کار سختی است؛ این که شما چهار سال قهرمان شوید و دوباره آن را حفظ کنید واقعا سخت است. باتوجه به این حواشی که بعضی ها پرسپولیس را منتسب به وزیر می‌کنند اما اینطور نیست. من خودم در تراکتور بازی کردم و اگر قهرمان شود بیشتر خوشحال می‌شوم اما باید به پرسپولیس احترام بگذاریم. پرسپولیس ثبات داشت و تغییراتش کمتر بود اما همین الان وضعیت هیئت مدیره اش مشخص نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جام اسنپی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخی خیلی فشارمیاره بهتون

      • کامی پرسپولیسی

        دیگه این سوزش ادامه دارد اینو نگید چی بگید شما دوم هم نمیشید حالا وزیر ورزش ما رو اول کرد شما چرا دوم نمیشید بابا عین پیشکسوتان متوهم شدید فقط ۶ مهاجم دارید پرسپولیس فقط با علیپور باز هم قهرمان شدیم

      • بدون نام

        از شیث چه خبر ؟

      • بدون نام

        و گل اسنپی

      • مهدی

        پمادت رو عوض کن
        با این چیزا سوزش داره هنوز

      • رهگذر

        پس شما هم اسنپ بگیر بیا تو جدول دوم بشو
        کلا استقلالی ها بشدت حسود هستن

      • بدون نام

        جام سوزززززززش
        پوکررررررسوززناک
        پمااااااااااااد لاززززم

      • خخخ

        گل اسنپی

      • بدون نام

        شما هم میتونین از این جامها اسنپی بگیرین

      • بدون نام

        اینقد بگید جام اسنپی تا جونتون درآد. مهم نظر کارشناساست نه هواداری کیسه. من نمیفهمم تیم پنجم جدول واسه چی باید کری بخونه؟ اگه قرار به کری خوندن باشه اون تیم سپاهانه که باید بخونه نه تیم پنجم جدول!

      • سینیور

        دوست عزیزم چنانچه از این قهرمانی ها و عدم موفقیت های تکراری تیم خودت ناراحتی، خودت رو از بالکن پرت کن پایین. برای شادی روح این عزیز بخوانید فاتحه

    • سعید

      جام سوزش..

    • تاجی باغیرت

      به شیث رضایی هم احترام بگذارید

    • بدون نام

      اونی که باید تبریک بگه تیمای دوم و سوم جدولن ولی خب چند سال حسابی حرص میخورن که چرا زورشون به پرسپولیسی نمیرسه

    • بدون نام

      نقش شیث هم خوب بود

    • بدون نام

      باید به داور و فدارسیون و سلطانی فر احترام گذاشت که جام رو تقدیم تون کردن

    • اس اس

      ب تو و شیث هم باید احترام گذاشت

    • بدون نام

      جام رایگان واسنپی بابا مسعودشون حاظر واماده شده بوده از چهار سال قبل امادش کردن واسه لنگی های مفت خور

    • ابراهیم ع

      و همچنین ب بابا مسعود

    • بدون نام

      داداشم احترام مثل جام خریدنی نیس

    • بدون نام

      شوت اسنپی

    • پدرام

      بله
      عین لیورپول قهرمان شد!!!!؟؟؟؟
      وزیر وداوران نقشی نداشتند.
      حسن ور هرکی فایده نداشت(ملت)برای شما سرچشمه نعمت بود.
      خدا ریشه اون ووزیره رابکنه!

    • احمد

      شما مواظب انگشتات باش؟!؟!...

    • پوکر

      ترابی چابلوس........غفوری میگن.یه مرد ..اونم ازکارهای ترابی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج