۱۰۲۰۱۴۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مورینیو: نشان دادیم متعلق به چه جایگاهی هستیم

سرمربی پرتغالی تاتنهام از عملکرد مردانش در مقطع پایانی فصل راضی است و تأکید کرد می‌خواهد بهترین بازیکنانش را حفظ کند.

خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو که شاگردانش امشب (یکشنبه) در آخرین دیدار از فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر انگلیس در خانه کریستال‌پالاس به تساوی یک-یک دست یافتند و با توجه به شکست ۲ بر صفر ولورهمپتون در خانه چلسی، فصل را در رده ششم به پایان بردند و سهمیه حضور در دور دوم از مرحله انتخابی رقابت‌های فصل آینده لیگ اروپا را کسب کردند، پس از این بازی گفت: بازی سختی بود. ما اصلاً خوب بازی نکردیم، اگرچه درک می‌کنم که بازی در دیداری که کل فصل در آن خلاصه می‌شود، دشوار است. فشار زیادی رو ما بود، اما بازیکنان‌مان شایسته این دستاورد بودند. کریستال‌پالاس هم عالی بازی کرد و آنها با حرفه‌ای‌‌گری تمام بازی کردند. فوتبال انگلیس همین است.

وی تصریح کرد: کاری که ما می‌توانیم برای فصل بعد انجام دهیم، پیشرفت کردن است. زمانی که در این مقطع پایانی فصل تمامی بازیکنان‌مان را در اختیار داشتیم، نشان دادیم که متعلق به چه جایگاهی هستیم. اگر قرار باشد فقط امتیازات پس از دوران قرنطینه لحاظ شود، ما باید در رده سوم یا چهارم جدول قرار می‌گرفتیم. این جایگاهی است که ما به آن تعلق داریم و می‌خواهم تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم و به جای اینکه اتاق پزشک مملو از بازیکن مصدوم باشد، دوست دارم در زمین تمامی بازیکنانم را در اختیار داشته باشم. ما می‌خواهیم بهترین بازیکنان‌مان را حفظ کنیم و سپس ترکیب‌مان را تقویت کنیم. آیا ما در نقل‌وانتقالات ۱۰ بازیکن به خدمت خواهیم گرفت؟ آیا ۱۰۰ میلیون پوند بابت جذب بازیکنی هزینه خواهیم کرد؟ البته که نه.

سرمربی پرتغالی تاتنهام در پاسخ به این پرسش که «آیا در اولین بازی فصل آینده، ترکیب اصلی تاتنهام متفاوت خواهد بود؟»، اظهار داشت: باید ببینیم چه خواهد شد. نمی‌دانم چه خواهد شد، بازار نقل‌وانتقالات خیلی عجیب است. نمی‌دانم که اصلاً پیش‌فصل را با بازیکن جدیدی آغاز خواهیم کرد یا خیر. ما سعی می‌کنیم ساختار تیم را حفظ کنیم چون واقعاً علاقه‌ای به فروش بهترین بازیکنان‌مان نداریم.

در صورتی که در دیدار فینال جام حذفی انگلیس، چلسی موفق به شکست آرسنال شود، تاتنهام مستقیم راهی مرحله گروهی لیگ اروپا خواهد شد، اما اگر آرسنال قهرمان شود خود مستقیم راهی مرحله لیگ اروپا خواهد شد و شاگردان ژوزه مورینیو باید در همان مرحله دوم انتخابی لیگ اروپا شانش خود را برای رسیدن به مرحله گروهی امتحان کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج