جاباما
۱۰۲۰۲۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

برومند: استقلال، فوتبال خوبی انجام می‌دهد

سنگربان اسبق استقلال گفت: من و فرهاد چند سالی همبازی بودیم و شناخت من از او به همان سال‌ها برمی‌گردد که پسر خوب و فوتبالیستی باهوش و توانمند بود.

خبرورزشی: پرویز برومند، سنگربان اسبق آبی‌پوشان درخصوص عملکرد این تیم در هفته‌های گذشته گفت: استقلال دارد فوتبال خوبی انجام می‌دهد ولی در بحث نتیجه‌گیری خروجی کار مناسب نیست. در تیم بزرگی نظیر استقلال باید نفراتی پخته در جریان بازی مدام بقیه را راهنمایی کنند. گل‌های دریافتی این تیم نشان می‌دهد استقلال در بحث سازماندهی عناصر دفاعی در لحظاتی از مسابقه دچار ضعف از نظر پوشش میدانی می‌شود.

فصل دوم دو بازیکن در انتهای زمین این کار را انجام می‌دادند یعنی هم رحمتی و هم منتظری با استفاده از تجربیات‌شان عقب زمین را جمع و جور می‌کردند. باتجربه فعلی تیم در جناح راست بازی می‌کند. محل استقرار و فضای حرکتی غفوری در منطقه‌ای است که اجازه نمی‌دهد او بخواهد گوش راست را رها کرده و مدام برای راهنمایی بازیکنان به وسط زمین یا نواحی دیگر برود.

شاید در بسیاری از مسائل نباید به جزئیات توجه داشت ولی در فوتبال جزئیات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. پرداختن به جزئیات همانند بهره بردن از فرصت‌ها در ثانیه‌ها به شمار می‌رود، مثل همان لحظه‌ای که بازیکن باید تصمیم بگیرد توپ خود را به کدام قسمت از زمین ارسال کند یا مهاجمی که باید در کمتر از ثانیه برای گلزنی تصمیم‌گیری و اقدام کند.

برومند درباره انتقاداتی که متوجه سرمربی استقلال می‌شود، گفت: من و فرهاد چند سالی همبازی بودیم و شناخت من از او به همان سال‌ها برمی‌گردد که پسر خوب و فوتبالیستی باهوش و توانمند بود. شخصاً اعتقادی به ایجاد تغییر در کادر فنی استقلال ندارم. نظر من برای خودم است و به نظرم فرهاد اگر نیاز به تقویت کادرش می‌بیند، این کار را انجام دهد. ارتباط در فوتبال همیشه وجود داشته و بعد از این هم وجود خواهد داشت.

آدم موفق کسی است که بتواند از انتقادات استفاده کند. شاید برخی انتقاد‌ها روی حسادت و دشمنی باشد، این در گذر زمان مشخص خواهد شد. فقط امیدوارم برخی که خودشان را دلسوز استقلال نشان می‌دهند، بدانند در فاصله چهار، پنج بازی تا پایان فصل حرف‌های آن‌ها فقط برای اعضای تیم ناراحتی ایجاد می‌کند. زدن مجیدی یا علی کریمی هنر نیست بلکه بر هم زدن تمرکز اعضا و تیم استقلال است.

برومند در پایان گفت: مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تلاش می‌کند، اما توانایی‌های او زمانی قضاوت می‌شود که ببینیم مشکلات باشگاه چقدر کاهش می‌یابد. ایشان به اندازه‌ای تجربه دارد که متوجه بشود مجیزگویی‌ها چه دلایلی دارد و امیدوارم با استفاده از مشاوران و معاونان شایسته، بتواند به استقلال کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهتر بود میگفتی:
      استقلال گلهای قشنگی میخورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا خوب هم بازی نمیکند.واقعا تیم نساجی باید الگو بازی استقلال بشود.

    • بدون نام

      خواهشا به حسینی بگو پول اسنپ بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج