جاباما
۱۰۲۰۵۰۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فیلم جدید «نولان» خارج از آمریکا رونمایی می شود

بر اساس اعلام کمپانی برادران وارنر، فیلم جدید «اِنگاره» (Tenet) ابتدا در ۷۰ کشور خارجی و پس از آن در آمریکا اکران می شود.

ایسنا: بر اساس اعلام کمپانی برادران وارنر، فیلم جدید «اِنگاره» (Tenet) ابتدا در ۷۰ کشور خارجی و پس از آن در آمریکا اکران می شود.

به نقل از هالیوود ریپورتر، با توجه به ادامه بحران شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها در لس آنجلس و نیویورک، اکران فیلم «اِنگاره» به کارگردانی «کریستوفر نولان» به روشی غیرمتداول با سایر فیلم های مهم هالیوودی از تاریخ ۲۶ اوت در ۷۰ کشور خارجی آغاز میشود و پس از یک هفته و از سوم سپتامبر نیز در آمریکا کلید می خورد.

تاریخ جدید اکران فیلم «اِنگاره» یک هفته پس از اعلام کمپانی برادران وارنر برای خارج کردن این فیلم از برنامه اکران مشخص شده است و این فیلم با وجود ادامه بحران کرونا نمی تواند برای اکران همزمان جهانی در آمریکا و دیگر کشورهای جهان بیش از این منتظر بماند.

فیلم جدید «نولان» خارج از آمریکا رونمایی می شود

این فیلم ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۷ می اکران شود تا اولین فیلم مهمی باشد که پس از بازگشایی سالن های سینما به نمایش گذاشته می شود اما ادامه روند افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا تاریخ اکران آن را به ۳۱ جولای تغییر داد و در نهایت بحران جهانی کرونا تاریخ اکران این فیلم را به ۱۲ اوت تغییر داده بود.

ادامه روند تعطیلی سینماهای لس آنجلس و نیویورک تا تاریخ سوم سپتامبر به این معنا خواهد بود که فیلم «اِنگاره» ناگزیر به آغاز اکران در آمریکا بدون سینماهای این دو منطقه مهم است. تاکنون دولت محلی و مسئولان بهداشتی در ۳۰ ایالت آمریکا اعلام کرده اند سینماها میتوانند فعالیت خود را مجددا آغاز کنند.

استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، روسیه، اسپانیا و بریتانیا از مهم ترین بازارهای خارجی هستند که فیلم «اِنگاره» (Tenet) را اکران خواهند کرد و زمان اکران این فیلم در چین به عنوان دومین بازار بزرگ سینمایی جهان هنوز تعیین نشده است.

در این فیلم که با هزینه ۲۰۰ میلیون دلاری تولید شده، «جان دیوید واشنگتن»، «مایکل کین»، «کنت برانا»، «رابرت پتینسون» و «الیزابت دبیکی» به ایفای نقش پرداخته‌اند و از دوربین‌ها و لنزهای IMAX برای ساخت آن استفاده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج