جاباما
۱۰۲۰۵۳۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کونته: حق‌مان نبود مقابل ناپولی شکست بخوریم

سرمربی تیم فوتبال اینتر د‌ر آستانه مصاف شاگردانش با ناپولی در هفته ماقبل آخر سری A به نبرد اخیر دو تیم در کوپا ایتالیا اشاره داشت.

خبرگزاری تسنیم: آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از بازی بامداد چهارشنبه تیمش مقابل ناپولی در هفته سی‌و‌هفتم سری A ایتالیا به رویارویی ماه گذشته شاگردانش با مردان جنارو گتوسو در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا اشاره کرد، جایی که نراتزوری در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۲ بر یک باخت و حذف شد. این در حالی بود که اینتر در نیم‌فصل نخست سری A همین حریف را در ورزشگاه سن‌پائولو با نتیجه ۳ بر یک شکست داده بود.

کونته گفت: در بازی نیم‌فصل نخست‌ مقابل ناپولی در لیگ، عملکرد تیم ما خیلی خوب بود، اما به نظر من بهترین بازی‌مان در این فصل مقابل آنها در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی بود (دیداری که در سن‌پائولو یک - یک مساوی شد). قطعاً حق‌مان از آن بازی بیشتر از این‌ها بود. با این حال هنوز هم داریم از یک حریف سرسخت حرف می‌زنیم که در سال‌های اخیر همواره تیمی را که در نهایت قهرمان اسکودتو شده، آزار داده است. ناپولی تیمی بسیار خوب است و خودش را هم کلی تقویت کرده است. در ضمن آنها این فصل قهرمان جام حذفی هم شده‌اند.

کونته افزود: قطعاً فصل جاری برای همه تجربه‌ای جدید بود. ما باید نکات مثبت آن را ببینیم و از آن درس بگیریم. هر سه روز یک بازی انجام دادن به ما تجربیاتی گرانبها برای شرایط مشابه در آینده داد.

روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتر در بازی اخیر این تیم مقابل جنوا دو گل از سه گل پیروزی تیمش را زد و خودش را در این فصل سری A بیست‌وسه گله کرد. با این حال کونته تأکید کرد که ستاره سابق منچستریونایتد هنوز باید پیشرفت کند.

سرمربی آبی‌و‌مشکی‌پوشان شهر میلان گفت: روملو فوتبالیستی است که هنوز جای پیشرفت دارد. در برخی از بخش‌های بازی او هنوز می‌تواند و باید پیشرفت کند. همیشه چیز به خودش بستگی دارد و مثل هر بازیکن دیگری او باید انگیزه پیشرفت را در خودش حفظ کند. او هنوز می‌تواند پیشرفت کند، اما مهم این است که برای آن پیشرفت انگیزه داشته باشد.

تیم فوتبال اینتر از ۱۵ دقیقه بامداد چهارشنبه میزبان ناپولی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج