جاباما
۱۰۲۰۵۵۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

واکنش کنایه‌آمیز به کنایه‌ها درباره قهرمانی پرسپولیس؛

میثاقی: شاخ‌های اینستاگرام، فوتبالی‌ها هستند!

مجری برنامه فوتبال برتر در اظهارات برخی افراد رسانه‌ای و پیشکسوتان فوتبال درباره قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.

ورزش سه: مجری برنامه فوتبال برتر در اظهارات برخی افراد رسانه‌ای و پیشکسوتان فوتبال درباره قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.

پس از کنایه تند احمدی مجری برنامه صبحگاهی شبکه یک سیما به قهرمانی تیم پرسپولیس و اتفاقات جنجالی میان پیشکسوتان سرخابی در هفته گذشته که در آن چهارمین قهرمانی متوالی سرخپوشان پایتخت در لیگ برتر رخ داد، محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر نیز با اشاره به اتفاقات متفاوت در فوتبال دنیا، واکنشی به این حواشی داشت.

میثاقی در برنامه امشب فوتبال برتر درباره حواشی پیش آمده گفت: در فوتبال دنیا وقتی یک باشگاه زودتر قهرمان می‌شود، باشگاه‌های دیگر تبریک می‌گویند و برای آن تونل قهرمانی می‌زنند و سعی در ساخت فضای مثبت و خوب دارند اما متاسفانه در فوتبال ما این اتفاقات نیست و همیشه سعی بر این است که قهرمانی اتفاق افتاده را کم ارزش کنند و این برای همه باشگاه ها در ایران رخ می‌دهد. باید به این مسئله برسیم که هر تیمی قهرمان می‌شود، بتوانیم خوب برخورد میثاقیداشته باشیم چرا که چند روز بعد شاید آن اتفاق برای خودمان بیفتد.

وی در ادامه واکنش خود به حواشی قهرمانی پرسپولیس گفت: متاسفانه این رفتار را در فوتبال‌مان می‌بینیم؛ نه بین مربیان، نه بین بازیکنان و نه حتی بین اصحاب رسانه که متاسفانه به جای این‌که احترام به تیم مقابل و باشگاه رقیب را آموزش بدهیم، در حال تخریب و کوچک کردن باشگاه‌ها هستیم که واقعا رویکرد زشت و عجیبی است. شاید بسیاری از این مباحث، برای دیده شدن و وایرال شدن در فضای مجازی باشد و این مسئله به یک یا دو نفر محدود نمی‌شود بلکه پیشکسوتان، مربیان، اصحاب رسانه و ... را شامل می‌شود. متاسفانه شاخ اینستاگرام این روزها فوتبالی در حال ایجاد شدن است و این شاخ شدن با توهین و تخریب همراه است و وقتی واکنش‌ها را در فضای مجازی می‌بینیم، واقعا متعجب و شوکه می‌شویم که این چنین ادبیاتی چرا واقعا باید به کار گرفته شود چرا که این پیشکسوت می‌خواهد به بازیکنان نسل جدید آموزش بدهد و با رویکرد مشخص است اتفاقات خوبی رخ نخواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سمیرا

      تو خودت کلا زیر سوالی با اون رفتار و منش زشتت، نمیخواد به بقیه درس اخلاق بدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج