۱۰۲۰۶۷۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ساعی: در جلسات چانه‌زنی انجام می‌شود

رییس کمیسیون ورزشکاران گفت: در جلسه اختلاف سلیقه وجود دارد و باید یاد بگیرید که در جلسات چانه زنی انجام می شود.

ایسنا: هادی ساعی پس از انتخاب شدن به عنوان رییس کمیسیون ورزشکاران گفت: خیلی خوشحالم مجموعه ورزشکاران این جسارت را داشتند که بحث کردیم. امیدوار هستیم این جمع را همیشه داشته باشیم و خیلی کارها برای همنوعان خود کنیم. امیدوارم که بتوانیم تسکین ورزشکارانی باشیم که نیاز دارند مشکلاتشان را حل کنیم. دوستان فکر می کنند ما دعوا می کنیم اما این خاصیت انتخابات و جلسات دسته جمعی است و جلسات هیات اجرایی یا شورای شهر بدتر از این است. باید یاد بگیرید در جلسه چانه زنی می شود و اختلاف سلیقه وجود دارد اما در نهایت به تصمیم خوب منجر می شود.

او افزود: امیدوارم که با همین شکل و تعداد دور هم باشیم و دست ورزشکاران را بگیرم. همه شما یک رای دادید و من هم یک رای دادم. هم در کمیسیون و هم در هیات اجرایی در خدمت شما هستم. اگر موردی هست به من بگویید.

ساعی در مورد اینکه گفته می شود کمیسیون فعالیتی نداشته است گفت: من قبول ندارم که کمیسیون اصلا فعالیتی نداشته است. ما جلساتی برای انتخاب نماینده برای انتخابات کمیسیون ورزشکاران IOC داشتیم. یکی از مهمترین کارها این است که او را حمایت کنیم تا در انتخابات رای بیاورد. رشته معروف تیمی است شانس بزرگی برای او است.

او در مورد اینکه ورزشکاران چطور می توانند مشکلات خود را با کمیسیون در میان بگذارند، تاکید کرد: ما در طبقه اول کمیته ملی المپیک دفتری داریم آنجا بیایند نامه و درخواستی دارند اعلام کنند و آقای عابدینی هم در دسترس هستند ما هم در توان کمک خواهیم کرد.

مسئله بیمه ورزشکاران را پیگیری می‌کنیم

عابدینی نیز پس از انتخاب به عنوان نایب رییس گفت: انتخابات خوبی برگزار شد و صحبت های زیادی شد اما در نهایت انتخابات برگزار شد و مهم این است برای ورزشکاران کاری کنیم و مشکلات آنها را حل کنیم.

ورزشکاران بدون دغدغه نیستند و ما باید بتوانیم مشکلات مالی و حمایتی آنها را پیگیری کنیم. بحث بیمه ورزشکاران مهم ترین مسئله است و امیدوارم کار ی در این مورد انجام دهیم.

عابدینی نیز گفت: امیدوارم بتوانیم با کمک آقای ساعی تمام مشکلات را حل کنیم.

سعیدی هم در پایان گفت: ابلاغ ساعی به عنوان رییس کمیسیون ورزشکاران صادر می شود و به عنوان ریس کمیسیون ورزشکاران و عضو هیات اجرایی خواهد بود. از همه تشکر می کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج