۱۰۲۰۶۹۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

علی نصیریان: ماسک بزنید

بازیگر پیشکسوت سریال «شهرزاد» با بیان این که برای کمک به کادر درمان بیشتر در خانه بمانیم، گفت: پروژه سینمایی یا تلویزیونی با بازی بنده که به دلیل کرونا نیمه کار مانده باشد، ندارم و در حال حاضر در خانه کتاب می‌خوانم.

ایرنا نوشت: بازیگر پیشکسوت سریال «شهرزاد» با بیان این که برای کمک به کادر درمان بیشتر در خانه بمانیم، گفت: پروژه سینمایی یا تلویزیونی با بازی بنده که به دلیل کرونا نیمه کار مانده باشد، ندارم و در حال حاضر در خانه کتاب می‌خوانم.

علی نصیریان درباره فعالیت‌های خود در این روزهای کرونایی، اظهار داشت: با توجه به توصیه پزشکان و برای کمک به کادر درمان هر چقدر امکان بیشتر در خانه ماندن را داشته باشیم و رعایت کنیم، بهتر است.

علی نصیریان: ماسک بزنید

وی با بیان اینکه «هیچ پروژه سینمایی یا تلویزیونی که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا نیمه‌کاره مانده باشد، ندارم و در این ایام کرونا کاملا در منزل قرنطینه هستم، گفت: امیدوارم مردم رعایت کنند و تا بهتر شدن شرایط، کمتر دچار مشکلات، بیماری‌ها و متاسفانه مرگ و میر شویم.

نصریان گفت: از مردم عزیزمان می خواهم تا با رعایت فاصله‌های اجتماعی و استفاده از ماسک که این روزها بارها و بارها تذکر داده می‌شود به بهتر شدن شرایط کشورمان کمک کنند.

بازیگر فیلم سینمایی مسخره باز ادامه داد: از شنیدن اخبار درگذشت همکارانم و مردم عزیز کشورمان به واسطه ابتلا به بیماری ناشی از ویروس کرونا آزرده خاطر هستم، امیدوارم هر چه زودتر شر این ویروس کرونا از جامعه و کل دنیا پاک شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج