۱۰۲۰۷۴۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

علوی: مقابل نساجی فوتبالی نباختیم

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با گله مندی از داوری دیدار این تیم برابر نساجی، گفت: فولاد بازی را فوتبالی نباخت.

ایسنا: سیدمحمد علوی با بیان این که فولاد مقابل نساجی فوتبالی نباخت، اظهار کرد: به داوری این دیدار بسیار معترض و گله مند هستیم. حق مردم خوزستان خورده شد و ماه‌ها زحمت و تلاش کادرفنی تیم با این نوع داوری نادیده گرفته شد.

وی بیان کرد: فولاد در حال طی کردن یک روند بسیار خوب است و نباید نوع داوری ها و سوت زدن ها مانع پیشرفت و طی شدن مسیر موفقیت آن شود. اگر عدالتی است، بنشینند و صحنه های داوری این دیدار را نگاه کنند و واقعا اگر حق با فولاد بود و داور اشتباه کرده بود، داور را محروم کنند. نمی شود که با این همه هزینه و کرونا کار کرد، بعد با این نوع داوری خیلی راحت سر تیم فولاد را ببرند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که واقعا از داوری شاکی هستیم، افزود: نوع داوری حتی آرامش کادرفنی و بازیکنان را هم برهم زده بود. با این داوری متاسفانه حق مردم خوزستان پایمال شد و میلیون ها هوادار به شدت ناراحت هستند.

وی درباره توهین عده ای به جواد نکونام، گفت: متاسفانه افرادی که آن جا بودند، حرف های بسیار زشتی به سرمربی ما زدند و حتی شاهد بودم که افرادی که درون زمین هم بودند، به نکونام فحاشی و توهین کردند. حق نکونام نبود که در جایی که این همه زحمت کشیده، این همه به او بی احترامی شود. جالب است که خود نکونام پس از بیش از ۲۰ سال نساجی را به لیگ برتر آورد ولی بعد آن عده این گونه جواب زحمات او را دادند. برای من که جنوبی بودم، این نوع رفتارها تعجب آور بود.

علوی عنوان کرد: باشگاه فولاد با جدیت داوری بازی با نساجی را پیگیری می کند تا حق تیم و میلیون ها هوادار خوزستانی ضایع نشود. این داوری شایسته تیم فولاد و مردم خوزستان نبود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج