۱۰۲۰۷۷۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دل‌بوسکه: دوست ندارم مسی از بارسا جدا شود

سرمربی سابق رئال و تیم ملی اسپانیا معتقد است که جدایی لیونل مسی نه به سود بارساست و نه به سود فوتبال اسپانیا.

ورزش سه: پس از یک فصل تلخ و پر از حاشیه که البته هنوز تمام نشده و بارسا در لیگ قهرمانان همچنان امید به قهرمانی دارد، لیونل مسی شاید به جدایی از بارسلونا فکر کند. اتفاقی که نه فصل بعد که ممکن است تابستان ۲۰۲۱ و پس از پایان قرارداد فوق ستاره آرژانتینی رخ بدهد.

در این بین همه چیز به نتایجی که بارسا در فصل پیش رو کسب خواهد کرد، بستگی دارد. در حال حاضر ارتباط خوبی بین مسی و کادر مدیریتی و نیز کیکه ستین(سرمربی) وجود ندارد و این بیم هواداران را بیشتر کرده است.

ویسنته دل بوسکه در مورد جدایی احتمالی مسی گفت:« امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. دوست ندارم مسی از بارسا جدا شود چون اصلا به سود فوتبال اسپانیا و لالیگا نخواهد بود. بیش از یک دهه است که مسی افتخار لالیگاست و در سال هایی که رونالدو در رئال بود، این دو پرچمدار فوتبال اسپانیا بودند.»

مارسلو گایاردو سرمربی ریورپلاته که در سال های اخیر توانسته تاریخ این باشگاه را عوض کند و با فتح سه جام لیبرتادورس ارزش هایش را بیش از پیش به اثبات رسانده، مورد توجه تیم های اروپایی قرار گرفته است. دل بوسکه در مورد او گفت:« گایاردو مربی بسیار خوبی است و اگر توانسته در ریور موفق شود، می تواند مربی تیمی مثل رئال مادرید هم باشد. اگر روزی این اتفاق رخ دهد، انتخاب اشتباهی صورت نگرفته است.»

لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین:« اسکالونی شاید تجربه زیادی در مربیگری نداشته باشد ولی زمانی که فوتبالیست بود، یک رهبر و لیدر در رختکن تیم هایش بود و هیچکس بهتر از او نمی داند چگونه باید یک رختکن را اداره کرد. اگر او الان سرمربی آرژانتین است، حتما لیاقتش را داشته است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج