۱۰۲۰۷۹
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

چیدمان میزغذاخوری در فضای بیرون از خانه

افرادی که حیاط دارند و می خواهند دوستان یا خانواده خود را برای صرف غذا دعوت کنند، می توانند از ایده های بسیار شیک و عالی این مطلب برای چیدمان میزغذاخوری بهره بگیرند.

چیدمان میزغذاخوری در فضای بیرون از خانه

برترین ها: اکنون که هوا بسیار خوب شده است، می توان میز ناهار یا شام را در بالکن یا حیاط چید و از طبیعت و هوا و انرژی های این فصل بسیار زیبا نهایت بهره را گرفت. افرادی که حیاط دارند و می خواهند دوستان یا خانواده خود را برای صرف غذا دعوت کنند، می توانند از ایده های بسیار شیک و عالی این مطلب برای چیدمان میزغذاخوری بهره بگیرند.

گلدان مناسب

اول از همه باید به فکر تزئین میزناهاخوری بود. برای این منظور، بهتر است از گلدانی زیبا استفاده کنید. از زیباترین مدل های گلدان برای این منظور می توان به گلدان چوبی که قد کوتاه اما طول بلندی دارد، اشاره کرد. داخل آن را نیز پر کنید از انواع گیاهان قد کوتاه اما زنده و طبیعی که کاملا با محیط اطراف خود سنخیت داشته باشند. انواع کاکتوس های چاق و تپل برای این کار خوب هستند زیرا به توجه یا آبیاری زیادی نیاز ندارند. این گلدان را در مرکز میز ناهارخوری قرار دهید و بقیه چیدمان میز را با توجه به آن اعمال کنید.

چیدمان میزغذاخوری در فضای بیرون از خانه

شمع

فضا را روحانی کنید؛ برای این منظور می توانید در سراسر میز شمع بچینید. چیدمان آنها به سلیقه و امکانات شما بستگی دارد. اما همچون عکسی که انتخاب کرده ایم، می توانید در میان کاسه های فلزی قدیمی که شمایل بسیار زیبایی دارند، انواع سبزیجات قد کوتاه را بچینید و در میان آنها نیز از شمع های استوانه ای و ساده استفاده کنید. رنگ شمع را با توجه به رنگ ظروف انتخاب کنید. یا می توانید روی تخته های ساده چوبی، یا بشقاب های براق طلایی یا نقره ای چندین شمع کوتاه و بلند را در کنار هم بچینید و در دو سر میز قرار دهید.

چیدمان میزغذاخوری در فضای بیرون از خانه

دستمال سفره

دستما سفره یکی از موارد بسیار زیبا برای چیدمان میزغذاخوری است. هرچه این دستمال رنگ و طرح زیباتری داشته باشد، نمای بهتری به میز می بخشد. البته باید رنگ، طرح و اندازه آن با رنگ و طرح ظروف جور باشد که نتیجه عکس ندهد. اما از خود دستمال مهم تر، حلقه دستمال است. حلقه و ریسمان های متنوعی برای بستن دستمال سفره و قرار دادن آن درون بشقاب وجود دارند. اما باید دید درست و حرفه ای به این موضوع داشته باشید. باید بدانید این حلقه برای چه دستمالی است و میزی که در حال چیدن آن هستید، چه نوع استایلی دارد. آیا رسمی و در داخل خانه است؟ یا کاملا دوستانه و در بیرون خانه؟ در اینجا چون موضوع ما چیدمان میزغذاخوری در فضای بیرون از خانه است، باید نمونه ای را انتخاب کنید که با طبیعت جفت و جور است. همان طور که در عکس می بینید، این گنجشک های بسیار زیبا روی حلقه دستمال سفره نشسته اند.

چیدمان میزغذاخوری در فضای بیرون از خانه

گل های تازه

در این روزها که گل ها در همه جا خودنمایی می کنند، می توانید از گل های تازه با ساقه های بلند برای تزئین میز غذاخوری استفاده کنید. این گل ها را به تعداد زیاد و به همراه برگ های سبز درون گلدان های شیشه ای زیبا قرار دهید و آن را در مرکز میز غذاخوری بگذارید. بلند و کوتاه بودن گل ها و برگ های سبز باعث زیبایی بیشتر گلدان می شود.

چیدمان میزغذاخوری در فضای بیرون از خانه

شومینه رومیزی

البته این مورد کمی استثنایی به نظر می رسد. خود میز غذاخوری باید این گزینه را داشته باشد. منظورمان شومینه یا منقل رومیزی است که می تواند در شب های تاریک نقش منبع نور را نیز ایفا کند.

چیدمان میزغذاخوری در فضای بیرون از خانه

رنگ های دریایی

برای ویلاها یا خانه هایی که در کنار دریا قرار دارند، می توانید از رنگ متناسب استفاده کنید. دریا آبی است و بهترین رنگ برای چیدمان میز غذاخوری که در تراس یا حیاط یک خانه ساحلی چیده شده است نیز خانواده آبی است. از این آبی می توانید برای انتخاب ظروف، دستمال سفره، شمع یا گلدانی که روی میز قرار می دهید، استفاده کنید.

چیدمان میزغذاخوری در فضای بیرون از خانه

چراغ های رنگی

برای میز ناهارخوری بیرون از خانه می توانید از چراغ های فانوسی، رنگی یا حباب‌دار استفاده کنید.

چیدمان میزغذاخوری در فضای بیرون از خانه

تکرار گزینه ها

یکی از ترفندهای چیدمان زیبا، تکرار وسایل یا تکرار طرح است. به طور مثال، اگر قرار است روی میز کاسه های بزرگی از میوه بچینید، به صورت متقارن آنها را در دو سر میز بچینید. یک گلدان ها را به همین ترتیب در دو طرف میز قرار دهید. دسته های گل کوچک و زیبا، ظرفی از سیب های قرمز یا موارد مشابه می توانند اشاره ای هم به فصل داشته باشند و به زیبایی بیشتر چیدمان میز بیفزایند.

چیدمان میزغذاخوری در فضای بیرون از خانه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما حالتون خوبه؟

    • arian

      اين مطالب رو براي چه كساني تهييه مي كنيد .فقط براي قشر مرفه .راستي چه تعداد از ايران زميني ها توي اين طبقه قرار مي گيرند ؟ بقيه كه جز اقشار متوسط جامعه هستند آيا اصلا چنين امكاني دارند يا خير .
      براي تهيه مطالبتون وقت بذاريد و فكر كنيد

    • Sena

      Bade bebinim liaghate adama chio talash konim behesh beresim ...

    • مریم

      یه سوال ذهنمو مشغول کرده اون در های شیشه ای رو ی بشقابارو موقع صرف غذا کجا می ذارن؟ رو میز که جا نیست می ذارن کنار پاشون؟

    • فاطمه

      خیلی عالیه ولی بیشتر به درد طبقه مرفه جامعه وبقیه مردم باید حسرت بخورند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج